Het Beautytopic

Ik gebruik Pink Gellac. Blijft goed zitten en het kwastje is fijn van vorm (plat en rond), zodat je snel en netjes lakt. En speciale cleanser gebruik ik sowieso niet, alcohol van de drogist kost 1.50 en werkt net zo goed :slight_smile:

2 likes

Heeft iemand hier de Too Faced hangover primer geprobeerd?
Ik lees veel wisselende ervaringen, maar ben erg benieuwd hoe hij het op de droge huid doet. Aangezien hij niet zo matterend is spreekt hij me wel aan.

ja als het zo blijft absoluut stoppen met gebruiken!

Ik zag dat ze bij Etos make up van L.O.V. verkopen. Ik had er nog nooit van gehoord. Iemand ervaring? En aanraders?

Die van de Hema is heel fijn! Plakt niet, trekt snel in en kost iets van €8. Is ooit ergens als beste uit de test gekomen dua qua bescherming zit je wel goed.

Ik ken het probleem. Heb toen de puntenslijper van de Hema gekocht en nergens last meer van.

1 like

Bij mij hielp de calming shampoo van
aesop goed. Wel duur spul.

Over welk serum zijn jullie erg tevreden? Las altijd veel over het night repair serum van Estee Lauder, maar vind die zo duur:(

Ik hoor steeds meer mensen over dat wimperserum van de kruidvat. Eerst een hippe collega, maar nu ook al mensen uit mijn familie. En dat vind ik echt irritant hahah. hebben jullie het ook al van niet-forummensen gehoord?

Ik ben bijna door mijn serum heen, hoop dat ik het nog kan krijgen straks haha

Vriendinnen die het gebruiken hebben het van bloggers en laatst stond er geloof ik ook een stukje over in de volkskrant

In Duitsland bestaat het al wat langer, het is het duurdere zusje van Catrice. Op YouTube staan wel reviews.

1 like

Wat vinden jullie van tbs? Heb het idee dat de hype eromheen helemaal weg is, maar ik ben echt fan van hun bodybutters.

Wat zijn jullie favoriete body scrubs? Ik heb er nu 1 van de rituals maar dat is meer een suikerscrub en vind die iets te ruw.

Ik ben echt super tevreden van die van Marina Miracle! Het Argan Night Serum. Ik heb het zelf opgestuurd gekregen en vind de prijs wel hoog, maar ik denk dat ik hem zelf zou kopen als hij op is.

(#welspongeenadvertorial)

Ik gebruik voor mn benen altijd een schuurspons haha. Vind alle scrubs te mild. En anders heb ik altijd last van ingegroeide haren na epileren.

Edit: dus aan mij heb je niks

2 likes

Ja ik heb het laatst een keer gezien op een event! Mooie producten. Wel iets duurder dan catrice/essence, maar ook wel gewoon goede kwaliteit. Zelf laatst de Bronzing Drops eens uitgeprobeerd en vond die erg mooi!

1 like

Vroeger ging ik echt heel graag naar tbs, maar nu eigenlijk bijna nooit meer! Nu ik er aan denk ga ik denk ik voor de zomer een lekkere douchegel kopen, vind de geuren daar altijd zo lekker :smiley: Ik heb wel eens een scrub gehad maar vond die best wel mild. Is wel lang geleden dus misschien is de formule inmiddels veranderd of hebben ze meerdere soorten, dat durf ik niet te zeggen.

Het zelfde heb ik met yves rocher nu ik er aan denk. Vroeger ging ik echt graag en dan vooral voor douche producten of parfums, maar nu kom ik er noooooit meer. Heb wel altijd dat super rare kadootjes en kortingsbeleid van hun erg bijzonder gevonden, weet iemand of ze dat nog steeds hebben?

1 like

Mijn huid reageert helaas heel slecht op arganolie:( Krijg er allemaal rode bultjes van.

ja dat neppe kortingsgedoe is er nog steeds. Vind het zo een nep merk :’)

Ja het is echt hele rare marketing toch? Ik had altijd het idee dat er constant uitverkoop was - niet echt de sfeer die je wil wekken in je winkel denk ik. En als je dan geen korting krijgt voel je je eigenlijk genaaid omdat je dan voor je gevoel te veel betaald. Maarja, vroeger vond ik de douchegels dus super lekker ruiken en kwam ik er daarom regelmatig, heb ook nog nooit wat anders gekocht geloof ik dan dat en een luchtje.

Rimmel Stay Matte of die witte van Essence

1 like

Ik denk dat dat erg persoonlijk is, aangezien je niet echt 1 type huid hebt (zowel vet al droog) is het denk erg moeilijk om aanbevelingen te geven.
Ik kan je wel voor de droge huid wat aanbevelingen geven, maar daar heb je dan nu niks aan.