Ik ben opzoek naar een níét matterende, maar wél egaliserende primer. Ik zoek me al weken scheel, maar ik kom er maar niet uit. Iemand tips?
Kiehl’s Midnight Recovery serum! Ook niet heel goedkoop maar je doet er wel lang mee, en bij Kiehl’s counters kun je altijd een sample vragen om het uit te proberen
Wel een stuk goedkoper dan die van estee lauder! Bedankt, ik ga er even wat meer over lezen
Ik vind de Embryolisse Lait Crème Concentré heel fijn! Is geen hele spannende creme ofzo maar ik krijg er ook geen puistjes van en mijn huid lijkt er wel lekker zacht en gevoed door dus ik vind het wel best. Maar misschien dat hij weer een beetje te vol voor jouw huid is in de zomer dan.
ik heb een tijdje geleden een nieuwe essence nagellak top&basecoat geprobeerd en ben fan! Normaliter blijft nagellak ong 3/4dagen zitten zonder chippen en nu makkelijk een week tot anderhalf!
ja ik denk dat hun redenatie is dat je de klant het gevoel geeft dat ze een super goede deal doen door die artificiële kortingen. Wat ik nog erger vind is hoe ze nog steeds bij hoog en laag beweren dat ze cruelty free zijn terwijl ze gewoon schaamteloos in China verkopen, waar de dierproeven nog steeds verplicht zijn. Zonder indicatie dat ze ook lobbyen tegen die proeven (iets wat L’Oreal wel doet).
Ik kom er ook alleen maar voor de vloeibare oogschaduw omdat het het enigste is dat op mijn ogen werkt als primer en ik niet allergisch op reageer. Idem met hun scheergel.
Ja, deze heb ik ook en is heel fijn!
Oh serieus, dat wist ik helemaal niet! Dat is niet cool dan, heb je toevallig wel eens in een winkel gevraagd hoe dat zit?
Het calming skin serum van Zarqa is heel fijn voor een vochtarme huid.
Ik ben fan van alles. De bodybutters idd en vind de douchegels en handcremes ook heel fijn. Gebruik sinds een week of 2 ook wat dingen qua gezichtsverzorging en die vind ik tot nu toe ook heel fijn!
Oh en qua bodyscrub ook TBS, is niet te ruw. Ik heb er ook eentje van Therme die ik heel fijn vind.
De transparante poeder van Essence!
Edit: ik zeg te vaak fijn in deze post
Heb weer een half maandsalaris naar onze Paula gebracht hoor.
Welk huidtype heb je en wat zijn je aanraders?
Weet niet. Heb dingen besteld die ik nog nooit heb gebruikt. Maar mijn huid reageert heel goed op glycolzuur. Heb nu ook wat dingen met retinol besteld.
ik heb er zelf niet achter gevraagd maar Naoki.nl heeft er veel over geschreven ivm. haar proefdiervrije lijst
Ja, zo herkenbaar! Die van Kiko is geweldig!
iemand aanraders voor een mooie neutrale niet plakkerige lipgloss? Ben nogsteeds groot Clarins EclatMinute fan maar wil ook een keer iets anders proberen
Heeft iemand producten van fenty beauty?
Ik vind de island bling eye shimmer zo mooi uitzien, de donkere versie. Ik ben helemaal niet van de oogschaduw, maar dit product lijkt zo makkelijk aan te brengen.
Alleen lipgloss en die highlight sticks dus niet echt vergelijkbaar met iets voor de ogen… zit wel shimmer in de gloss en de sticks hahaha en die zijn erg mooi
Hahaha nouuu ben je wel tevreden over de producten?
Heb je de gloss bomb? Vind m mooi uitzien in de verpakking maar op swatches lijkt ie wel kleurloos.
Zeker wel!! De sticks zijn leuk, niet te vet, makkelijk aan te brengen, verschuiven niet de laag die je eronder hebt en is (voor mij) highlighting genoeg!
Met lipgloss ben ik echt een zeikerd en ik vind m heel fijn, prachtige kleur, plakt niet, lekker subtiele geur en de kleur is niet knallend maar zeker niet kleurloos!!
Ja ik ervaar m ook als meer bruinig dan roze, maar is natuurlijk volledig afhankelijk van de lipkleur