Het Beautytopic

Bobbi Brown FOREVER! ff kleine uitgave, maar ik zal nooit meer een andere kopen.

Wat zijn jullie favo shampoo bars? Ik heb tot nu toe enkel die van Lush geprobeerd. Vind ze wel oké maar echt veel doen niet voor m’n haar dus dan vind ik het wel wat prijzig. Ik heb trouwens vrij dun haar dat snel vettig wordt!

Ik gebruik sinds een klein jaartje de dagcrème en nachtcrème uit de Calm-lijn (voor de vette-gemengde huid maar is er ook voor de droge-normale huid). Bevalt heel goed! Daarnaast ben ik sinds een paar weken met een paar producten van Lush er bij begonnen (staat een paar berichten hierboven), die laten mn huid er nog beter uit zien.

Het serum van dezelfde lijn van PB heb ik ook gebruikt maar die voegde niet veel toe vond ik.

Ik zie het, thanks! Het lastige bij mij is dat ik een normale huid heb, absoluut niet droog of iets. Alleen m’n neus dus wat vetter en roder dan de rest van m’n gezicht. Vind het daarom lastig in welke hoek ik het moet zoeken. Als ik die test op de website invul kom ik inderdaad ook bij de calm-lijn uit.

ik heb het hier al vaker gepost, maa rik ben fan van JR ligger (bestel ik online), of de shampoo van werfzeep!

Je kunt ook voor een paar euro proefjes kopen, of mini-verpakkingen, kun je het eens proberen!

Ben ik weer hoor :stuck_out_tongue: als het over shampoobars gaat ben ik van de partij!
Ik maak ze zelf met SCI (sodium coco isethionate) en vind dat de fijnste, milde reiniger. Je kan ze kopen van Lamazuna, Douce Nature of Pachamamaï! Heel fijne merken met goede ingrediënten!

Wil je per se een bar? Ik heb ook dun haar wat snel vettig wordt en ik gebruik shampoo van Dr. Organic. Mijn haar wordt er goed schoon van en ook niet droog. Ik heb ook het gevoel dat ik het wassen hierdoor wat langer uit kan stellen!

Heb je toevallig een blog? Je antwoord doet me namelijk denken aan iemand die ik volg :sweat_smile: Heb daar wat artikels en reacties over shampoo bars zitten doorspitten, daarmee!

Je kunt ook via de website van PC tips aan ze vragen hè? Misschien is dat iets :slight_smile: Ik heb zelf ook de chat gebruikt en heb nu fijne producten.

Haha ja ik heb er al vaak over geschreven :stuck_out_tongue: (Zolea.be)

Hebben jullie een tip voor een mooie (poeder) highlighter? Ik gebruik nu de Mary Louminizer, maar ik zoek er een zonder kleine glitters, echt alleen een glans.

Charlotte Tilbury Hollywood Flawless Filter!!! iemand heeft die hier ooit aangeraden en mijn huid ziet er zo mooi dewy uit!

Ik zou Cindy Loumanizer eens proberen!

Heb ik toevallig gisteravond gedaan, toch bedankt! :blush:

@WODKA ja die heb ik ook, vind ik ook heel mooi! Maar is inderdaad meer dewy, ik doe er bij de jukbeenderen het liefst nog een poederhighlight overheen :gem:

@PrincessPeach thanks, is die echt anders qua glitters? Ik dacht dat vooral de kleur anders was bij de verschillende luminizers

Ja, heel anders, veel subtieler. Kleur is idd ook wat anders, volgens mij is Mary nogal geel, toch? Deze is veel natuurlijker.

Oogcrème aanraders? Onder 15 euries graag.

Iemand ervaring met ingegroeide wimper? 't doet verder geen pijn ofzo, maar lijkt me niet helemaal de bedoeling… Gewoon met pincet proberen uit te pulken?

Ik zou eerder een naald gebruiken (kleiner puntje waardoor je wond kleiner zal zijn) en deze eerst even steriliseren?