Het Beautytopic

Oké dit komt misschien een beetje uit de lucht vallen, maar ik heb dit ook een poosje gehad toen ik vaak tranen kreeg van de wind. Dat zoute maakte m’n huid heel droog. Geen idee of jij daar ook last van hebt :stuck_out_tongue:

1 like

Ze zien er wel bekend uit. Ik ben nu in de stad dus ik ga zo gelijk kijken!

Iemand die Skinbooster met hyaluronzuur van Hema al getest? Of de Intensive hydro bomb?


Heeft iemand deze al geprobeerd? Heb ‘m vanmiddag gekocht en ga vanaf vanavond gebruiken! Ben erg benieuwd. Was iets van €6 uit mijn hoofd.

3 likes

Hahaha stond ik ook net naar te kijken, maar kon uit de ingredientenlijst niet echt halen waar mn wimpers dan van zouden gaan groeien?


Zelf deze wel meegenomen… ben benieuwd

1 like

Nee ik ook niet haha, er zit biotine in? Maar staat vrij onderaan dus zal heel weinig zijn. Er zit iig geen bimatoprost in.

Voor de kenners, dit zijn de ingrediënten:

Wil je laten weten hoe het bevalt? :slight_smile:

Ja tuurlijk! Heb net foto’s gemaakt van m’n wimpers nu haha.

2 likes

Volgens mij las ik dat hier wel vaker, over die corrector van Bobbi Brown. Welke is dat precies?

Wou eerst die van Becca proberen maar ik heb nog aankoopbonnen voor een plek waar ze geen Becca hebben dus ja :woman_shrugging:

Ik heb de intensive hydrabomb gebruikt en vind hem fijner dan die van TO. Ik vind dat mijn huid er frisser en iets strakker uitziet. Maar er zit wel parfum in, dus als je daar gevoelig voor bent is het niet zon goede keus.

1 like

die peach bedoel ik dus, al heb ik het zelf nooit gebruikt omdat mijn wallen niet zo erg zijn. Als je gewoon ene concealer zoekt die heel goed dekt kan je ook de Kevyn Aucoin sensual skin enhancer proberen, prachtig ding.

1 like

Ik heb nu de toleriane sensitive Riche. Misschien is die iets te veel voor me.

Ik dacht dat het aan de crème lag, maar ik bedacht me van de week dat het ook een de cleaner kan liggen van CeraVe. Daar ben ik nu gestopt en het lijkt weer beter te gaan maar weet het niet zeker.

Ik kreeg dus ineens om de paar dagen een dikke onderhuidse puist, ook op m’n wangen wat ik normaal echt nooit heb.

Concealers heb ik genoeg, maar de laatste tijd heb ik het idee dat het blauw/paarsige alleen lichter blauw/paars wordt haha dus een corrector is denk ik wel een goed idee.

Slapen zou ook een goed idee zijn maar goed.

2 likes

sleep is for the weak jwz

3 likes

Weet iemand of ze Bourjois verkopen in de winkels van Ici Paris? Ik bestel het normaal bij Bol, maar hij is nu echt op en hij komt morgen pas. Zag dat ze het bij Douglas alleen online verkopen.

Etos heeft het ook (althans hier)

1 like

Hier helaas niet.

Ik kreeg die correctors van iemand hier aangeraden van Bobbi Brown, ga er dit weekend een proberen te scoren.

1 like

Sommige filialen verkopen Bourjois. Net als bij het Kruidvat.

1 like

Even een random aanrader:


Ik ben zoooo fan van deze. Het is een soort gloss/balm met een subtiel kleurtje. Ik heb er al 2 opgemaakt en standaard 1 in mijn tas. En kost geen reet.

13 likes