Het Beautytopic

Nadat mijn dochter vanochtend zei dat ik op een legopoppetje leek (‘je hebt dezelfde kleur!’) kan ik niet meer negeren dat mijn The Ordinary serum foundation veel te geel is. Ik heb nu de kleur 2.0N wat neutraal zou moeten zijn, dus wil nu de 2.0P (pink) proberen, maar aangezien ik wel een gele ondertoon heb ben ik benieuwd of die niet te roze is, vind het lastig te zien op swatches. Iemand ervaring?

6 likes

je hebt toch ook die met een “zilveren” ondertoon? die heb ik en vind ik wel mooi van ondertoon

oeh dat klinkt mooi, ik zie op de site alleen dat die ‘very fair’ is, ben bang dat die te licht is. Maar misschien wel een optie om die te mengen.

Ik verbaas me er soms over hoeveel producten mensen gebruiken. En eerlijk, mijn huid ziet er vrijwel altijd het beste uit als ik er zo min mogelijk mee doe.

4 likes

Ik heb het via de zoekfunctie geprobeerd maar word daar niet veel wijzer van.

Wat vinden jullie de fijnste/beste zonnebrand van de drogist? Het liefst een spray factor 30 en een spray met olie/snelbruiner oid.

Australian gold!

3 likes

Australian gold inderdaad en Biodermal!

2 likes

Interessant! De laatste tijd heb ik skincare een beetje “ontdekt” en wil ik steeds meer stappen toevoegen. Maar ik vraag me ook wel eens af of ik daar nou goed aan doe, elke dag zo veel verschillende dingen op m’n gezicht.

Wat is voor jou zo min mogelijk? Welke dingen dan wel?

Het is hier vast al 100 keer gevraagd, maar welke mascara van de drogist is echt fijn? Ik gebruik er nu 1 van Chanel, maar hij is best duur en crisis, dus wil een goedkopere proberen.

Ja, ik heb deze een week of 8 geprobeerd. Maar ik zag zelf geen resultaat. Al is 8 weken misschien wat te kort en had ij langer moeten blijven proberen.
Ben nu even geswitcht naar die van catrice maar nog geen resultaat…

Ik ben gek op de Lash Sensational van Maybelinne! En ook de babydoll van catrice vind ik erg fijn

1 like

Oh en nog een vraag!
Ik ben opzoek naar een blush (liefst van Mac) met een bruine ondertoon. Niet te oranje en al helemaal niet te roze, maar gewoon heel neutraal. Ik gebruik nu altijd Gingerly, maar die neigt toch meer naar oranje te gaan.

@Espoir glam doll (de paarse verpakking) van Catrice is geweldig (en supergoedkoop).

1 like


Iemand interesse hier in? Allemaal amper gebruikt.

2 likes

Hoeveel voor de highlighter?

€20 incl verzenden?

@colalight hoeveel voor naked heat?

Ik gebruik al jaren Warm Soul, vind ‘m nog steeds heel mooi

2 likes

Ik gebruik sinds een poosje sur van mac. Had hem nooit zelf uitgezocht maar hij is aangebracht super mooi!

1 like

Ik kom keer op keer weer terug bij Get Big Lashes van Essence, €2,60 (geloof ik) maar blijf hem fijn vinden! Vind wel dat 'ie redelijk snel uitdroogt, maar voor die prijs maakt dat me niet zoveel uit. Plus dierproefvrij!

1 like