Het Beautytopic

Vooral afpoederen maakt, in elk geval voor mij, veel verschil. Een primer ook wel, maar als je het liefst zo snel mogelijk wilt, zou ik zeker afpoederen wel aanraden. Dat is zo gebeurd! Afhankelijk van je budget en voorkeur voor een finish ben ik fan van de losse poeders van Laura Mercier, Kryolan of Catrice.

1 like

Heb het al een keer gevraagd; maar is er iemand met een goed alternatief voor de gezichtscreme van Decubal?

Ik probeer nu toleriane sensitive van la roche Possay maar krijg er onzuiverheden van volgens mij

Dankjewel!

1 like

Wat zijn jullie favoriete haar producten om volume te creëeren? Liefst drugstore of anders niet al te duur.
Ik heb van mezelf lang (tot halverwege mijn rug) en slap haar.
Tot nu toe kom ik altijd weer terug bij de luxurieus volume van John Frieda. (De fohnspray en de mousse), maar die hebben kkk nog een soso resultaat.
Ik heb al zoveel (luxe) producten geprobeerd maar tot nu toe is er weinig dat mijn haar de lucht in krijgt.
Ben benieuwd of jullie aanraders hebben!

De crĂšme van Uncover Skincare, kost wat maar dan heb je ook wat. Ik heb bijna de hele lijn aangeschaft nadat ik Decubal nergens meer kon vinden en mijn huid heeft er nog nooit zo goed uitgezien.

2 likes

Ok beetje laat maar ik ben fan van Pistachio (lightgeel, wel veel laagjes om gedekt te krijgen)


En Navigate her (lichtgroen, maar met een beetje grijs/bruin)

2 likes

Ik heb een gevoelige droge huid. Ik heb ook in periodes wel puistjes op mijn kin. Ook heb ik wel eens eczeem op mijn gezicht maar sinds ik deze producten gebruik is dat niet weer voorgekomen. Ik heb de cleanser, de tonic, de gezichtscreme en de vitamine a zuur.

1 like

Heb je de Olaz 7 in 1 total effects parfumvrij al eens geprobeerd? Deze is ook jetkse proof en lijkt qua ingrediënten best op de decubal crÚme geloof ik (niacinamide), alleen vind ik hem lichter aanvoelen.

Toevoeging: https://www.dr-jetskeultee.nl/hulp-bij-de-keuze-van-je-moisturizer/
Dit artikel is heel handig!

1 like

Bedankt! Die ga ik meteen morgen kopen. Ik had die van La Roche Possay ook van die website maar die bevalt dus niet echt. Kijken of dit wel fijn is.

@Jip, dank voor de tip! Die is voor mij niet zo handig want ik woon niet in Nederland.

1 like

Ik zag dit op mijn linked in.
Misschien kun je bij hen eens advies inwinnen? De naam van de praktijk is cosmederma.

2 likes

Ik ben op zoek naar een turtulio op youtube voor een beachy, sandy make up look.
Overmorgen ga ik trouwen op Ibiza en ik ga mijn make up zelf doen.
Qua producten heb ik echt wel een ruime stash, maar ik ben meer op zoek naar een goede “how to”. Iemand tips voor een goede video?
Zoals deze foto zeg maar:

3 likes

Je hebt er vast al wel gekeken, maar zit er bij Lisa Eldridge niets tussen voor je?

1 like

Weet zo geen video’s, maar wel een tip voor de hele dag: GEEN SPF GEBRUIKEN!!! Reflecteert op foto’s en dan lijk je een spookje. Zou vanavond een extra dikke laag van je nachtcrùme op doen en that’s it, morgen geen dagcreme (waar vaak spf in zit) op doen.

Misschien is dit iets trouwens?

2 likes

Ik heb geen tips maar wil je wel alvast feliciteren. Wat leuk zeg om daar te trouwen! Geniet ervan!

1 like

@Spaarlamp Wow bedankt zeg, dit ga ik zeker eens bekijken!
@Pienchi ik kende haar nog niet, dus bedankt!
@AmazoneSlash ga ik zeker doen, ik kijk er zoooo naar uit!

1 like

Ik denk dat ik een föhnborstel wil kopen. Ik heb super pluizig haar, maar bij de kapper krijgen ze mijn haar wel altijd mooi als ze het föhnen met zo’n ronde borstel. Ik kan dat alleen zelf echt niet dus ik dacht dat een fohnborstel dan misschien wel een oplossing zou zijn. Iemand ervaring met zo’n ding of tips voor een goed merk/model?

De b.r.u.s.h. vind ik heel fijn! Is niet echt een föhn borstel, maar een soort ‘krultang’ met een borstel eromheen. Ik föhn mijn haar bijna helemaal droog en polijst het met de b.r.u.s.h.

2 likes

Ja de roterende fohnborstel van Babyliss! Echt een fijn ding, zelfs mijn dikke, half krullende haar wordt mooi sleek en shiny

1 like

Klinkt goed ga ik even naar kijken, hij is ook niet mega duur zie ik dus dat is ook wel fijn!

Iemand ervaring met de zelfbruiner van Bondi Sands? Ik gebruik nu St. Moriz, maar die is bijna op en wil graag wat anders proberen. Vind Loving Tan echt te duur. Ik ben zelf redelijk licht en zat te denken om de kleur dark aan te schaffen, omdat de light/medium van St. Moriz niet heel veel resultaat gaf. Maar wil ook weer niet oranje worden. :crazy_face: