Het Beautytopic

Heb laatst nog besteld. Goeie klantenservice. Ik dacht, ik bestel een voorraadje maar ze zijn een jaar houdbaar. Zag ik toen ze afgeleverd werden. En ik heb maar 1 of 2 van die dingen per jaar nodig dus mocht ik de rest terugsturen.

Ohh top! Klinkt betrouwbaarder dan eBay etc. Ik ga meteen bestellen.

Oh weet ik niet misschien een klein beetje.

Ik kan nu even het haartopic niet vinden maar ben met mijn blonde pruik op vakantie geweest en nu zijn door het water een paar plukjes groen geworden. Kan ik daar nog iets aan doen?

Volgens mij heb ik eens gehoord dat je er dan ketchup in moet doen.

1 like

Ketchup schijnt te werken en anders zilvershampoo!

1 like

@clarity ik zal eerst zilvershampoo proberen. Ketchup lijkt me radicaal :joy:

2 likes

Hahahahahaha ahh

Deze post is zwaar underrated, dus ik ga hem even delen in Grappige Forumposts!

2 likes

human hair ga ik dan vanuit? Dat kan je net hetzelfde behandelen als gewoon haar

Dit spul is magisch mn huid voelt gelijk dikker aan en het glanst mooi.

Deze heb ik voor mn moeder gekocht maar uiterraard ook zelf even getest. De dag dat ik hem getest had, had ik droge kloofjes rond mn nagel riemen. En dje waren een stuk minder nadat ik deze had gebruikt. En mn handen waren zooo zacht .


Dit spul is ook chill haha. Het scrubt al je viezigheid uit je haar en geeft je haar vollume. Je moet het hierna nog wel even wassen .


De shampoo der shampoos. Ik heb zelf dik droog haar wat pluist en slag heeft soms krult enzo. Maar dit zorgt ervoor dat ik eindelijk ook eens glazend hollywood haar heb. Het is zo zacht en mooi als ik met mn haar kon trouwen deed ik het.

9 likes

Wist ik ook niet hoor kwam het tegen en ik d8 hey dit doen kappers wel eens dus dit wil ik hahaha.

Ik vind zelf dat ik hem niet nodig heb. Mijn haar word snel vet van extra producten enzo. Een conditioner gebruik ik of alleen in de zomer of als extra treatment. Ik denk dat met conditioner mn haar heel zacht zou vallen en ik wil nog wel een beetje dat “wilde”.

Ja human Hair

Love alle mini-reviews in dit topic dus laat maar komen! Zeker in deze armzalige tijden qua beautyblogs.

1 like

Hoe zorgen jullie ervoor dat make-up (concealer enzo) die je ‘s ochtends opdoet, er aan het eind van de dag nog op zit? Als ik de deur uitga ‘s ochtends denk ik, prima, ik zie er verzorgd uit, maar ‘s avonds, nee, ‘s middags al is er niks meer van te zien.

ja ik zou gewoon zilvershampoo proberen, als dat niet voldoende is de stukken die verkleurd zijn op proberen te lichten met een ontkleurder en dan terug tonen. Gaat wel langer duren dan bij je eigen haar omdat een pruik niet de warmte van je hoofdhuid heeft waardoor product trager werkt. Miles Jai heeft goede videos over pruiken verven en verzorgd houden.

Ik wil producten van Milk bestellen, iemand aanraders?

Sowieso graag aanraders voor producten die UK only zijn, ga enorm shoppen volgende maand. :grin:

Ja ik ga het proberen, anders geef ik het gewoon aan mijn kapster en dat zij haar ding er mee doet.

1 like

Zorgen dat de huid goed verzorgd is. En gebruik je iets als een primer en poeder je je concealer af?

1 like

Bedankt voor je reactie! Beide niet nee, maakt dat zoveel verschil? Ik ben vooral van snel-snel. Heb je aanraders?