Oh wat slim, dank je!
Ik heb dezelfde ondertoon als jij en heb de foundation inmiddels ook gekocht Eerste indruk is positief, mooi warm en oxideert ook niet. Thanks voor je review!
Ik weet niet hoe het met deze zit, maar Rituals zit vaak vol parfum (en verder ook niet de meest fijne ingrediënten voor je huid). Voor het lichaam voldoet het prima, maar ik gebruik geen Rituals op mn gezicht.
Hebben jullie hier ook last van met zelfbruiner? Dit is wel dag 6 en het is alleen bij mijn rechterarm (ik ben ook rechts) en de eerste paar dagen heb ik het niet, maar ik snap niet hoe dit kan?
Gebruik Bondi Sands in dark trouwens.
Bedankt voor je reactie! Is de Body Shop dan beter?
Is slijtage! Bij mij blijft zelfbruiner met geluk een dag of 5 mooi. Zeker met het warme weer en zweten zie je het sneller op zulke plekken. Je kan het beste scrubben en dan weer opnieuw helemaal aanbrengen.
Voor zover ik weet zit daar geen parfum in, maar weet ik niet zeker. Ik heb sowieso een vrij gevoelige huid, en die van TBS was ook niet goed, kreeg er een hele rode huid van. Hij is ook vrij dik, daar moet je van houden.
Ik gebruik nu Like a Virgin van Lush, en daar doet mijn huid het heel goed op. Je doet ongeveer een maand met 1 blokje, dus qua kosten valt die ook nog mee!
Om de ingrediënten (die er volgens mij helemaal niet slecht uitzien overigens) zou ik me niet te veel zorgen maken, je olie is immers maar de eerste stap van je reiniging dus je volgt 'm sowieso nog op met een tweede reiniger, toch?
Die van The Body Shop vond ik ook fijn (beetje dikkig wel), maar de beste oliereinigers zijn voor mij nog steeds die van Kiehls of DHC (maar wel prijzig natuurlijk, helaas).
Ja ik had via jou website die van The Body Shop op mijn lijstje staan! Ik wil er niet extreem veel aan uitgeven 15 euro max. Heb nu die van The Ordinary geprobeerd en weet niet of ik daar enthousiast over ben. Mede ook omdat als deze op is je het perse online moet bestellen. Want volgens mij heeft de Douglas deze nog steeds niet. Dus ik zit een beetje in dubio. Ik gebruik na een oil cleanser nog een tonic na. Is dat voldoende?
Ik heb deze ook geprobeerd maar bij mij zag je niks… ookal deed ik het heel dik leek me juist zon fijn product
Even gekeken, maar inderdaad, bij deze valt het mee, ziet er goed uit. Volgens mij zijn ze niet meer zo scheutig met parfum in de nieuwe lijnen (gelukkig)
Voor mezelf vind ik een toner te weinig, maar ik draag ook dagelijks make-up dus wil 't wel echt schoon hebben
En die cleanser van The Ordinary vind ik ook niet top, ik heb het idee dat ik veel moet gebruiken en de formule is niet zo smeuïg als ik zou willen.
Bizar! Subtiel ja, maar niet onzichtbaar vond ik Ik schrijf er sowieso nog een review over dus dan staat 't op foto (soms zie ik op foto geen verschil en dan denk ik “oh… ok dan”)
Wat is nu het beste alternatief voor het Kruidvat lash-serum? Liefst beetje budget-proof
Ik heb deze laatst gekocht en vind ‘m heel fijn voor de zomer! Alleen de andere kleurtjes vind ik niet zo mooi. Hebben jullie tips voor soort gelijke lipbalms? Vind dus fijn dat die een subtiele kleur heeft, mooi vervaagt en een beetje tintelt!
Ik zoek een goede setting spray voor een vette huid (all nighter vind ik niet zo bijzonder). Heeft iemand hier ooit de skindinavia bridal setting spray geprobeerd? Of besteld op hun eigen website? Op de site krijg je nu 25% korting, maar vraag me af of er invoerkosten bijkomen.
Heeft iemand nog aanraders wbt foundation voor een droge huid? Ik wil light tot medium dekking. Ik heb momenteel die van Fenty omdat die goed zou zijn voor een droge huid, maar ik ervaar echt het tegenovergestelde. Vind hem meer voor een normale tot vette huid. Mag budget of high end zijn!
Huh nee die van Fenty staat er juist om bekend beter te passen bij een gemengde of vette huid! Ik heb zelf een normale huid die naar droog neigt en gebruik momenteel de Bare With Me Tinted Skin Veil van NYX, Even Better Glow van Clinique of Shake Up Skin Tint van BAE.
Je zou trouwens ook kunnen proberen je foundation op je hand met een drupje olie te mengen. Zo heb ik in ieder geval heel wat te “droge” foundations opgebruikt haha.
@anon95960165 Thanks! Daar hoor ik veel goede dingen over.
@VickyViolence Echt? Dat wist ik niet, maar dat verklaart het dus Je ziet letterlijk de foundation vlekken als ik die op doe. Die van clinique heb ik een keer getest en die is inderdaad super fijn. Ik denk dat ik voor die ga! Thanks voor de suggesties.
Ik heb trouwens een mega goede tip tegen een zweetgezicht! Ik ga best snel zweten en krijg een ranzige zweetsnor + makel glijdt van m’n gezicht af, maar sinds een tijdje gebruik ik op warme dagen gewoon deodorant op die plekken (voornamelijk voorhoofd en bovenlip) en het werkt zo goed! Ik gebruik gewoon dezelfde deo als ik altijd gebruik, maar ik heb de hele dag gewoon een droge lip.
Bij beautybay kan je deze ook bestellen, ik weet niet of er veel prijs verschil is maar je hebt sowieso geen invoerkosten!