Het Beautytopic

Aah da’s lief, thanks! :grin: Zeker voor die prijs is ie echt top!

1 like

Komen ze dan nog met meer tinten of …?

Da’s wel stom ja. De kleurselectie is ruk helaas :frowning: ik heb geluk dat mijn teint ertussen zit, maar vind dat hema dat echt moet uitbreiden.

1 like

Een paar tinten vind ik voor een groot merk echt niet kunnen. Merken lopen nog steeds achter op diversiteit en als er een merk is dat inclusive is, dan vind je niet eens alle kleuren in de winkel.

12 likes

Ja en het gekke is dat ik met mijn papierwitte kop al kleur 2 moet?

1 like

Mijn foundation blijft nooit mooi zitten. Ik heb een vrij droge huid, dus een deel van de foundation gaat schilferen en een deel vervaagd gewoon echt heel erg snel. Iemand tips? Ik kan niet tegen siliconen, dus een primer oid obv siliconen werkt niet voor mij.

Wat voor foundation heb je en wat voor producten gebruik je er onder?

Ik gebruik nu de NYX total control drops of de hema bae foundation! Ik gebruik er eigenlijk nooit iets onder (afgezien van huidverzorging!)

Hoe breng je het aan? Misschien zou voor het schilferen het gebruik van een natte beautyblender kunnen werken.

Yes ik gebruik al een natte beautyblender!

Schilferen als in rullen of echt van droogte? Ik heb zelf ook een droge huid en wat bij mij werkt is huidverzorging altijd goed laten intrekken voordat je aan de slag gaat met foundation. Daarnaast probeer ik altijd met dunne laagjes te werken. Teveel laagjes zorgt er bij mij voor dat het heel dik en schilferig wordt. Sinds een tijdje ben ik ook gestopt met het gebruiken van poeder en ook dit werkt bij mij. Gedurende de dag poeder ik dan alleen een beetje mijn neus.

1 like

Ik heb hier ook last van, vooral na een tijdje begint t echt super droog te worden op m’n voorhoofd. Vaak als ik andere crèmes gebruik dan nivea soft dan begint het te “rullen(?)” en kan ik het er een soort van afhalen omdat de crème als t ware niet wordt opgenomen in m’n huid. Ik heb dit bij zelfs la roche posay gehad… weet niet of iemand hier nog tips voor heeft?

1 like

Die code werkt bij mij niet :frowning: moet je aan bepaalde eisen voldoen?

Iemand plaatste hier laatst een link met een webshop waar je lady speedstick of secret deo kon bestellen, uit NL volgens mij?

Waar was dat? Of wat is een andere HELE goede deo? Zweet overal doorheen :frowning:

Zijn die collistar magic drops fijn voor je gezicht? Volgens mij wel een hitje hier toch?

Ik vind ze best goed en lekker makkelijk ook. Bij douglas hebben ze ook een grotere fles met korting voor dezelfde prijs als de normale versie.

Ik vind het wel prettig ja! Bij mij verdwijnt de tint alleen wel snel maar ik heb daar ook last van als ik natuurlijk bruin wordt in mijn gezicht. maar het geeft net wel dat extra mooiere tintje voor gedurende dag!

@Muntthee @whatsinaname ik heb hier nog nooit van gehoord. Net even opgezocht op internet en ziet er goed uit. Hoe gebruiken jullie dit dan? Mengen met dagcrème of alleen het product voor het slapen gaan? En gebruik je het dan bijvoorbeeld elke dag/om de dag of bijvoorbeeld als kuurtje 3 dagen achter elkaar? En verdwijnt het weer snel (zoals whatsinaname zegt of blijft het een aantal dagen mooi gebruind?

Sorry voor alle vragen maar ben echt benieuwd!

Hoe gebruiken jullie oogcrime? Voor het slapen bovenop je nachtcreme of overdag na je dagcreme alvorens je make up opdoet?
En welke oogcremes raden jullie aan?

Ik vind ze heel fijn! Gewoon subtiel bruin kleurtje en verder niet oranje ofzo.