Het Beautytopic

Ik had nog een Zarqa serum op voorraad. Nu doet het pompsysteem het niet helaas… hebben jullie dit ook weleens gehad? Iemand een oplossing? Ik heb al geprobeerd de opening wat groter te maken maar dat hielp niet

Dat dunne bodempje eruit breken en dan kun je vanuit onder duwen. Dat hielp bij mij in ieder geval!

1 like

Hahahaha aan die kleurcode heb je dus ook helemaal niks.
Hoop dat je ze toch kan gebruiken qua tint!

Random tip voor mensen met een lichte tot zeer lichte huidskleur die telkens foundation kopen die te donker en te ‘zalmkleurig’ uitslaat. De NYX Total Control Drop Foundation in de kleur ‘06 - Vanilla’ is een lichte kleur met een gele, ietwat groenige ondertoon. De kleur is voor mij te flets om op zichzelf te dragen, maar ik gebruik hem nu als mixer voor al mijn te roze/te donkere/te oranje foundations en dat werkt prima!

5 likes

Er is tot vanavond middernacht 25% korting bij Hudsons Bay op allerlei make up, oa MAC en Urban Decay. De nieuwe MAC collectie ziet er echt leuk uit maar geen idee of het iets is, mis de tijd dat je op blogs alles al over een nieuwe collectie had gelezen en precies wist wat je wilde hebben

Ik kwam hier ook om dit te posten haha

1 like

Welke tonic gebruiken jullie? Ik ben ook zoek naar een tonic die vrij van alcohol en troep is, goed werkt voor de gevoelige vochtarme huid en een beetje makkelijk verkrijgbaar. Trouwens als het goed is heeft Douglas morgen weer 25% korting

Die fix+ ruikt zooooo lekker, naar kersenbloesem! De lipsticks vind ik qua kleuren niet mooi, oogschaduwpaletje is heel mooi maar ben geen fan van de oogschaduws van Mac dus dat is mijn defect haha. En die highlighter/bronzer is een overspray en onder de glitterlaag zo goed als mat, die zijn echt een flop.

En die nieuwe oogschaduwpalettes zijn HEEL MOOI. Die vind ik dan weer wel echt de moeite, vooral die warme.

1 like

Hahaha jaa great minds think alike :wink:

1 like

Hypoallergene lijn van Etos maar ik krijg er een rode huid van :sweat_smile: heb wel een gevoelige huid die overal op reageert dus ik denk dat ik een uitzondering ben en dat het een prima tonic is. Goed betaalbaar in ieder geval!

1 like

Ah zijn die serieus overspray, waaaaarom doen merken dit nog… Was idd heel benieuwd naar die oogschaduwpalettes maar beide neutrale zijn al uitverkocht helaas

Trekt die roodheid wel weer weg bij jou? Mijn huid word heel vaak rood na het reinigen, maar dit trekt altijd wel weer weg.

Ja dat wel inderdaad!

1 like

Oki, dan waag ik het erop. Dankjewel voor de tip!

Heeft iemand trouwens ervaring met koreaanse skincare?

1 like

decubal

1 like

Is dat die tonic die nergens meer te verkrijgen is?

oh ja decubal is er mee gestopt in de benelux :frowning: vergeet het altijd omdat ik nog backups heb loggen

Deze tonic kan ik wel vinden online van Decubal. Heb jij ervaring met deze?

Wat zijn de beste neusstrips om poriën leeg te halen?

Ik zoek een oudroze oogschaduw (bij voorkeur een mono, maar in een doosje met 1 andere kleur is ook nog ok. Een palet vind ik gedoe) die ook beetje goed blijft zitten. Suggesties?