Het Beautytopic

Ik vind hem wel echt mooi over foundation heen! Hoe breng je hem nu aan? Misschien kan je proberen wat meer te deppen met je vinger zodat de foundation eronder nog blijft zitten?
Sommige mensen gebruiken hem ook als een foundation op zichzelf (dus niets anders eronder of erop) maar dat is voor mij niet dekkend genoeg.

Sorry reageer een beetje laat want ben aan het bijlezen. Ik vind zelf de mascara van max factor false lash effect (gewoon normale versie, de zwarte huls, geen waterproof af andere extra’s) heel fijn. Is 17 euro maar is het wel waard. Koop deze vaak in actie zoals 1 + 1 of ook vaak de aanbieding dat die voor 10 euro is

2 likes

https://www.etos.nl/producten/neutrogena-hydro-boost-gel-masker-120392459.html

Mega aanrader!

4 likes

Ik ben toch voor de Laura Mercier Loose Setting Powder gegaan. Ben heel benieuwd hoe die bevalt, maar krijgt de hoogste score op Influenster! Ongeveer even duur maar veel meer product! (28gr vs 8gr).

Zeker ook een goede keuze denk ik! Heb het al bij enkele beauty YouTubers gebruikt zien worden. Ik zou er zuinig mee zijn maar zij bouwen er echt lagen mee op hun gezicht :grin:
Veel plezier met je aankoop!

1 like

Ziet er prachtig uit! Door jouw post heb ik weer eens op de website van ColourPop gekeken en kom ik in de verleiding om weer eens een bestelling te plaatsen. De laatste keer dat ik een bestelling plaatste is meer dan een jaar geleden, toen nog via shipitto of zoiets omdat ze niet internationaal verzonden. :sweat_smile: Heb jij gewoon gebruik gemaakt van international shipping en zo ja, moet ik dan nog rekenen op douanekosten boven de €20? Alvast bedankt.

Hebben we een ouderdomstopic?? Mijn borsten verliezen volume aan de bovenkant en ik vind het zeer kwalijk…
Ik plaats het hier want is wel beauty voor mij net als bijv rimpels of andere ouderdomskwalen :frowning:

Ja douanekosten vanaf €22, dus het is goed om daar rekening mee te houden. Ze hebben trouwens ook wel eens free shipping of andere goede acties waardoor je minder kwijt bent! Mocht je dus geen haast hebben met bestellen…

1 like

Dank je wel voor de tip! Ik heb inderdaad geen haast met bestellen en mij daarom aangemeld voor de nieuwsbrief, zodat ik hopelijk de volgende actie met gratis verzending niet mis. :relaxed:

1 like

@Baratheon hoe doe je dat eigenlijk als je meerdere dingen wilt bestellen? Normaal zou ik dan meerdere bestellingen doen zodat het apart verstuurd wordt en je niet boven de 22 euro komt, maar wat doet CP daarmee? Apart versturen of in 1 pakket?

Wordt allemaal apart verstuurd hoor!

1 like

Ik bestel idd nooit boven de €22/$24. Gebruik altijd een kortingscode van $5 zodat je maar $5 aan shipping betaalt. Ze hebben ook af en toe gratis worldwide shipping, maar dat is niet heel vaak in mijn ervaring.

2 likes

Google je die dan ofzo? Heb veel van CP maar zit altijd met die hoge verzendkosten :expressionless: Dus als je een code hebt :innocent:

Ik word gewoon steeds opnieuw lid van hun nieuwsbrief met zo’n 10minutemail emailadres :joy: de code die verstuurd wordt kan je dan gewoon met je bestaande account gebruiken.

4 likes

Er gaat een wereld voor me open hahaha thanks!:hugs:

1 like

Goed om te weten, bedankt!

1 like

€22/$24 excl. de verzendkosten toch? $5 shipping valt inderdaad wel mee, ik zal je tip voor de nieuwsbrief en tijdelijke e-mailadressen onthouden. Dank voor het delen! :relaxed:

1 like

Yes, exclusief verzendkosten :blush:

1 like

Ik vind dit echt een mooi effect geven! Weet iemand iets soortgelijks? Ik weet dat er bodylotion met shimmer bestaat, maar volgens mij geeft dat niet dit effect. Ik vind vooral het 3e filmpje mooi.

Ik denk dat perfevte belichting 75% van het effect van deze bodylotions is, ik kan me niet voorstellen dat het effect nou zo veel anders is dan de meeste shimmer lotions. Maar wat dat aangaat geloof ik instagramfilmpjes sowieso nooit.