Ja toch wel een bijzondere plek! Gaan er al elk jaar minstens 1x heen sinds 2013 en ben er in 2017 ook ten huwelijk gevraagd. Dus ik wist al snel waar ik wilde trouwen
Heeft iemand tips voor zonnebrand die:
- vegan
- dierproefvrije
- niet schadelijk voor de zee/koraal is?
Na mijn mandje 100x gevuld te hebben en alles weer verwijderd te hebben, heb ik dit uiteindelijk besteld. Ik heb me behoorlijk ingehouden
Ik vind deze echt fantastisch, ik koop hem elk jaar weer. Ruikt heerlijk, maakt mijn huid zacht en ik heb ook een mooie gloed over mijn huid als ik deze heb gesmeerd.
Heeft iemand ervaring met zo’n lash lift kit voor thuis? Zie ze wel eens voorbij komen, maar vind het wel een beetje tricky om zelf te doen.
Zijn ze nog gevestigd op dat eiland Jersey? Dat is een soort belastingparadijsje en zijn geen onderdeel van de EU. Heb vaak bij ze besteld en 1 keer de pech gehad dat ik douanekosten moest betalen. Toen ik dat kreeg wist ik helemaal niet dat ze niet in de VK gevestigd waren, heb toen contact met ze opgenomen en toen heb ik van hun heel netjes de kosten teruggekregen nadat ik hun het factuurtje van de douanekosten had gemaild. Destijds was dat onderdeel van hun service, mocht je douanekosten hebben, dan worden die vergoed door FeelUnique.
Alhoewel, nadat ik dit hele verhaal getypt heb zie ik nu op hun website staan dat ze tegenwoordig vanuit de EU shippen, dus zal het geen probleem zijn!
Heeft iemand een aanrader voor een goede oogcreme of serum die helpt tegen wallen/donkere kringen en het liefst ook nog huidveroudering? Ik gebruik nu die van The Ordinary, maar die lijkt weinig te doen.
Nog nooit hoeven betalen. Nou ja, een aantal jaren geleden wel toen ze idd vanaf Guernsey shipten, maar toen kon ik dat gewoon terugvragen. Bestel sindsdien al jaren zonder problemen.
Ja dat had ik ook gelezen op Google maar daar zag ik inderdaad niks meer over op de site, dus het zal wel goed komen. En anders heb ik pech.
Jaaaa deze ruikt zo lekker!
De zonnebrand van Dr. Jetske is iig dierproefvrij en vegan, zowel die voor het gezicht als voor het lichaam. Ik krijg bij het gezicht er geen puistjes van en, als ik het even laat intrekken, is het niet meer zo glimmend (ik weet alleen niet zo goed hoe deze zonnebrand is voor de natuur tho!)
Jetske heeft hier toevallig laatst een blog over geschreven, misschien leuk om te lezen? https://www.dr-jetskeultee.nl/zijn-zonnebrandcremes-schadelijk-voor-het-koraal/
Mijn moeder heeft zich laten adviseren bij de douglas en een concealer van shisheido aangeschaft
Ik weet niet in welke wereld of in welk licht dit ergens op slaat…
en ik moest even zo erg inzoomen om het onherkenbaar te maken haha, is een stukje op haar wang
Hahaha wat erg! Ze zocht geen schmink?
Ik zou het echt terugbrengen als ik haar was. Wat een slechte match, en dat is zacht uitgedrukt haha.
Mijn wenkbrauwharen zijn ontzettend rommelig en hangen vaak naar beneden. Ik dacht dit op te lossen met wenkbrauwgel van H.ema, maar die werkt helaas niet zo goed. Iemand een tip?
Klein beetje haarlak op een spooley (spooly? - wenkbrauwborsteltje) spuiten en door je wenkbrauwen halen. Voelt niet heel lekker maar blijft goed zitten en je ziet het niet zitten.
Misschien zo’n roller met cafeïne tegen de wallen? Voor donkere kringen kan je denk ik beter een colour corrector/concealer gebruiken.