Het Beautytopic

Yes, exclusief verzendkosten :blush:

1 like

Ik vind dit echt een mooi effect geven! Weet iemand iets soortgelijks? Ik weet dat er bodylotion met shimmer bestaat, maar volgens mij geeft dat niet dit effect. Ik vind vooral het 3e filmpje mooi.

Ik denk dat perfevte belichting 75% van het effect van deze bodylotions is, ik kan me niet voorstellen dat het effect nou zo veel anders is dan de meeste shimmer lotions. Maar wat dat aangaat geloof ik instagramfilmpjes sowieso nooit.

Als ik mijn gezichtsverzorging aanbreng is mijn huid gehydrateerd maar het lijkt wel alsof mijn huid gedurende de dag weer droog wordt? Weet iemand hier iets op?

Mijn ochtendroutine

  • Slakkengel
  • Hyaluronic acid TO
  • Alpha arbutin
  • TO gezichtscreme

Mijn neus is zo vet, word er helemaal flauw van. Kan niet eens een zonnebril op want dan is op die plek al m’n make-up er af en zie je dat rode van rosacea(?). Iemand tips qua huidverzorging of zo?

Ik weet niet hoe vet je gezichtscrème is? Maar misschien moet je een olie toevoegen om het vocht te sealen?

Je kan die neusstrips toch ook wel op je kin plakken? Beetje strategisch plakken

haha nee dat niet, ik gebruik ze zelf nooit, sorry!

1 like

@Runnerlongs die van Nivea zijn heel fijn! De truuk is ze niet te droog te gebruiken, beter je huid flink nat maken voor ze opplakt. Zitten ook driehoekjes in voor je kin.

1 like

Ja hoor, en Nivea is vaak in de aanbieding!

1 like

Zou ik die dan nog na mijn dagcreme moeten gebruiken? Heb jij ervaring met een goede olie voor de vochtarme gevoelige huid? Ik heb rose hip seed oil van TO.

@Runnerlongs de neusstrips van Bioré werken echt mega goed bij mij.

Gelukt!!

5 likes

Meen je. Ik heb voor morgen laat in de middag een afspraak gepland. En van zaterdag op vakantie. Gelukkig is het wel 18 uur vliegen.

Geef je een update? Ik heb ook last van rode bultjes op m’n benen, het lijkt op uitslag na het scheren alleen is het bij mij permanent :roll_eyes:. Wil ook mooie gladde benen!

1 like

@Beautician zit er veel verschil in lijm dat wordt gebruikt door andere wimperzetters? Ik moet uitwijken van mijn vaste wimperstyliste(?) en wilde weer voor mijn vakantie wimpers zetten. Kan je dan ook nog een allergische reactie krijgen?

Ah top dan kan ik met een gerust hart gaan! Dankjewel!

1 like

Heeft iemand de oogcrème van Kiehl’s (Creamy Eye Treatment with Avocado) al eens geprobeerd? Ik hoor er veel positieve dingen over, werkt hij echt goed? Ik zoek vooral een hydraterende oogcrème, omdat ik de laatste tijd best vaak een gerstekorreltje rond mijn ogen heb en dat schijnt door droogte te komen.

1 like

Ik heb toevallig gister deze oogcreme gekocht. Ik kan er nog niet veel over zeggen, behalve het feit dat hij wel voedend aanvoelt. Wel prijzig vind ik 29 euro voor 14 ml.

1 like

Ik ben fan!

1 like

Goed om te weten!

1 like