Zeker. Minimaal 2 weken bij mij en ik ga elke 3 weken voor nieuwe. Dan zitten ze nog netjes minus de uitgroei en als ik er zelf niet aan ga zitten pulken.
Deze gebruik ik nu, vind ik één van de fijnste reinigingsmousses die ik ooit gebruikt heb! Normaliter gebruik ik die uit de Effeclar-lijn van La Roche Posay, maar ik vind deze fijner, een stukje zachter en natuurlijk veel goedkoper. Ik heb een hele gevoelige huid, maar heb totaal geen last van de alcohol die hier als conserveringsmiddel als bijna-laatste bestanddeel in zit!
Ik vind het pijn doen, maar vind benen harsen ook pijn doen. Doe het onder water in bad, dan is het te doen, maar mijn benen worden er nooit super glad mee en dat heb ik met scheren/harsen wel. Heb een hele tijd geharst en daardoor veel plekken op mijn benen waar geen haar meer groeit, dus ik ben zo klaar met harsen.
Vind een epilady rooskleuriger eruit zien, ik wil echt zijdezachte benen en dat lukt niet.
Beide, kan niet in de ochtend epileren en daarna in korte broek naar buiten door bultjes en irritatie, maar krijg de echte mini haartjes ook niet weg.
Er is ook een ontharingstopic, daar staan nog wel wat tips/ervaringen in!
Ik gebruik m nu voor mn oksels en onderbenen en hoewel m’n benen niet 100% glad zijn zoals bij scheren ben ik er zelf wel tevreden mee. Bij scheren voelen m’n benen binnen no time als schuurpapier en blijf ik bezig. Maar dat komt ook door mijn overactieve haargroei
Ik heb mn yves rocher spulletjes binnen.
De verrassing (twv €32) is de Serum Vegetal spf20 anti rimpelcreme. Hij kost van 32 euro naar 18,90 op de website, maar hoogstwaarschijnlijk is hij altijd deze prijs. Maar dan nog heb ik dus iets van 18,90 gratis!
De bestelde spullen zijn bij elkaar €36,35 volgens huidige websiteprijzen (+18,90 verrassingscadeau= €55,25) en ik heb er €15 voor betaald.
Die van schwarzkopf met die grijze mensen voorop
Hourglass wordt binnenkort verkocht bij Bijenkorf Amsterdam
Ja mee eens!
Dit heb ik ook, ik volg even
Ik wil deze nu zo graag
ik heb dit op mijn decollete altijd. Maar het gaat na paar minuten wel weg.
Ik zou eens informatie inwinnen over hoofdkussens, misschien helpt een beter passend hoofdkussen door bv minder tegendruk (zachter kussen) of minder hoog?
Heb je al eens een satijnen overtrek getest? Die zouden daar goed voor dienen…
Ik kan iedereen cetaphil aanraden. Jaren geleden las ik hier hele positieve reviews over op makeupalley en het is inderdaad een hele fijne creme voor de gevoelige huid. Bestel hem op bol voor 14 euro en doe er ongeveer 4 maanden mee
@lovewarrior hoe lang laat je deze intrekken? Ik heb mn haar 1,5 week geleden laten blonderen, en nu na mn vakantie is het me te geel geworden.
Verschilt, als het echt heel erg geel is doe ik het in droog haar en laat ik het echt wel 20 min intrekken. Soms is alleen even 5 min ook voldoende om het weer even bij te werken
Ik heb vrij (licht)blond haar en doe het echt niet langer dan 1.5/2 minuten. En dan heb ik zelfs soms lichtpaarse plukjes haha. Dus ik zou eerst wat korter proberen ipv meteen 20 minuten.
Thanx! Ik heb die van Andrelon gekocht nav een paar lovende revieuws, morgen even proberen, dit is geen kijk…