Het Beautytopic

Mascara Volume Effet Faux Cils van YSL
:+1:
Allerbeste mascara.
Krul in de wimpers,volume, lengte klontert niet.
Geen spinnepoten.

1 like

Vind je dat je die dekking echt nodig hebt? Want anders zou je je foundation kunnen mengen met wat strobing cream (ook van MAC) of iets gelijkaardigs.

De Dewy Finish Setting Spray van Cover FX zie ik wel eens op youtube langskomen en die vind ik ook altijd wel een mooi effect geven. Ik denk dat je er op beautybay ook een mini van kan kopen, da’s misschien ook een idee?

Anastasia blijft gewoon de mooiste en ik doe er het langst mee, maar idd ook het duurst. Ik kon niet de juiste kleur vinden in de NYX, de ene te warm de andere te donker. Dat lukt me wel bij Catrice! Ik wissel een beetje af, tussen de Anastasia en Catrice, zo gaat de brow wiz wat langer mee. Maar heb altijd een back up liggen.

1 like

Exfoliant?
Volgens mij het liefst met salicylzuur.

1 like

Adapaleen :ok_hand:, wel op recept van de huisarts. Maar heb daar echt veel huiden van zien opknappen.

1 like

Wat voor wax apparaat en wax gebruiken jullie voor je gezicht?

Heeft iemand ervaring met deze cleansing foam van de lidl? Prijs is 1,99

Er zit wel Benzyl alcohol in. Het staat wel bijna onderaan vermeld

Ligt er heel erg aan, heb sommige poeder producten al jaren (zeker 5+ jaar) en die gebruik is nog steeds regelmatig zonder problemen, maar heb ook wat poeders gehad die na verloop van tijd minder kleur af gaven dus die gooi ik weg. Heb een grote collectie en eens in de zo veel tijd loop ik die na en gooi ik dingen weg. Kijk eigenlijk nooit naar dat potje dat er op staat, 9/10 keer zijn producten gewoon nog goed nadat die maanden verstreken zijn.

Ik gebruik nu nog een wax in de vorm van een roller, een clean and easy idee. Wil binnenkort een pot met vloeibare hars aanschaffen, maar moet nog even research doen of wacht even tot er weer een beautybeurs is ergens in september dacht ik.

Heb laatst een grote schoonmaal gehouden. Maar er zaten echt dingen tussen die zeker 10 jaar oud waren. Heb sowieso alle oude oogpotloden, eyeliners, foundations en paintpots die waren uitgedroogd weggedaan. Vooral vloeibare dingen nu ik eraan terugdenk. Poeders durf ik nog wel te gebruiken. Deze doe ik pas weg als ze muf ruiken, maar dat komt eigenlijk niet voor.

Ik gebruik alle producten van mrs highbrow en ben er super tevreden over!

Wat is een goede, niet mega dure, moisturizer voor onder je make-up? Ik heb een iets wat droge/gevoelige huid.

Hoe is het geworden en waar heb je het laten doen? Ik denk dat ik het ook wil laten doen

1 like

Ik zweer bij de Paula Begoun Calm dag- en nachtcreme. Niet heel goedkoop maar wel zuinig, en ze hebben regelmatig 20% korting.

Die van Kruidvat eigen merk in glazen potten. Heb ik heel lang gebruikt en bestaat ook in een sensitive skin versie.

Ja dat is wel redelijk ver. Mag ik vragen wat je ervoor betaald hebt? Ik vind het dan alleen zon ding om gewoon te werken met van die veel te heftige wenkbrauwen in de 1e week

Misschien iets voor iemand hier?

“Keuze uit een aantal producten waarvan je er 5 mag kiezen en enkel 19,90 euro betaalt. De duurste producten kosten los 13,50. Je krijgt er een tas of toilettas zomaar gratis bij + je kan nog een geschenkje kiezen. Deze actie is enkel online. Door gebruik te maken van code lovesummer krijg je nog €5,- extra korting +gratis verzending”

Oh thanks. Heb er net gebruik van gemaakt!

Ik ook

Ik, maar ik laat het doen dus weinig kennis.

1 like