Het Beautytopic

Dose of colors en Coloured Raine.

1 like

Mwoah, niet goed maar ook niet slecht. Vond hem niet heel matterend en ruikt niet zo lekket.

1 like

ik vond deze wel heel fijn, bij mij dus wel erg matterend. Maar rook inderdaad niet superlekker, maar dat maakt mij niet zo veel uit

1 like

Heeft iemand het jawbreaker palet van Jeffrey Star? Of geswatcht? Ik ben ben benieuwd, denk dat ik het morgen koop.

NYX is echt mijn favoriete lipstick merk. Vooral de liquid lipsticks zijn echt top

1 like

Deed voor mij ook niet veel. Was in ieder geval niet echt matterend voor me

1 like

Nuxe Reve de Miel wordt hier vaak aangeraden. Ik ben geen fan, maar het is het proberen waard

1 like

Ik heb echt monsterlijke vellen aan en rondom mijn lippen gehad (sorry tmi), en heb toen bij Holland and Barret een lipbalm gekocht met Manuka honing, enige wat hielp. Reve de Miel deed echt niks, nog duur ook.

Deze

https://www.hollandandbarrett.nl/shop/product/dr-organic-manuka-lipbalm-60083590?skuid=083590&gclid=CjwKCAjw-vjqBRA6EiwAe8TCk-KzvYJcP6mvvuV_shMTsnV-MuXt44GCGPko9kbB05Y8ztK02DPjtxoCHAQQAvD_BwE

1 like

Bij extreem droge lippen helpt bij mij Elizabeth Arden eight hour cream het beste. Het heeft wel een zeer specifieke (kruidige) geur daar moet je even aan wennen. Volgens mij is het tegenwoordig ook in een neutrale geur te koop. Wel een beetje prijzig (rond de 20 euro), maar je doet er lang mee en werkt ook goed op extreem droge plekken op je huid en kloofjes etc.

1 like

Ik smeer iedere avond bepathen op mijn lippen. Daar ben ik mee begonnen toen ik nog roacutane gebruikte en ik echt extreem droge lippen had. Maar overdag ook goed smeren met een normale lipbalm en niet aan je lippen likken!

1 like

Ik heb pas Lanolips gekocht bij Sephora en ben echt fan! Heb ook Nuxe Reve de Miel, die Kiehls lipbalm en wat andere lippenbalsems (en nog een andere lading geprobeerd), maar denk dat ik dit toch wel de allerfijnste vind van allemaal.

2 likes

Bepanthene zalf! Echt een lifesaver wat mij betreft!

Edit: zo’n korte zin en toch zo veel taalfouten…

1 like

Zo weer m’n wenkies laten microbladen, zin in!

3 likes

Ohja lanolips vond ik ook heel fijn, had de citroenversie

Welke (goedkope) wenkbrauwgels zijn aanraders?

Ik vind Hema heel fijn. :slight_smile: Ik heb zelfde bruine variant (geeft nauwelijks kleur af) maar deze ziet er niet zo smoezelig uit.

Ik zou gewoon eens naar een huidtherapeut gaan. Bij Jetske werkt ook een huidtherapeut. Ik geloof zelf niet zo in apparatuur om de huid te meten. Als je goed naar een huid kijkt met een loeplamp en de goede vragen stelt kun je meer zien en tot een beter advies komen vind ik. Welke producten gebruik je nu?

1 like

Ik denk dat je haar sterk reageert op de ā€œsimpeleā€ sulfaten in de lushbar die alleen maar ontvetten. Je hebt in een shampoo naast ingrediĆ«nten die reinigen ook terugvettende bestanddelen nodig, anders gaat je hoofdhuid zelf meer talg aanmaken.
Als je zachtere sulfaten gebruikt hoef je minder andere stoffen te gebruiken, maar die ingredienten zijn vaak duur. Goede shampoo is echt niet zo simpel als sommige merken beweren haha

1 like

Ik had dus elk jaar aan het einde van de zomervakantie enorm geĆÆrriteerde en jeukende lippen. Ook enorm droog en niets hielp. Nu ben ik erachter gekomen dat dus gewoon door de zon komt. Ik heb nu de hele zomer als ik buiten was lippenbalsem met SPF (Hema) gedragen en heb dus helemaal nergens last van nu.

1 like

Heb je tips voor merken?