Oh super bedankt voor je reactie! Zuur dat die tea tree dan helemaal niet goed was, die vrouw heeft me dat geadviseerd
smeer me dan wat anders aanâŚ
The Ordinary vind ik heel ingewikkeld, maar naar die olaz 7-in-1 en hydro bomb ga ik zeker even kijken! En doe je die olaz als dag en nachtcrème?
Qua reiniging heb ik jaren lang een schuim/mousse gebruikt van Nivea maar dat werd me ook weer door iemand afgeraden. Neutral heb ik ook gebruikt, verschillende scrubjes, biodermal, ja eigenlijk echt veel van wat je in de drogist kan krijgen, maar niks lijkt echt te werken. Micellair water gebruikte ik toen ik nog make-up droeg maar dat doe ik nu niet meer dus die stap sla ik over. Maar moet ik die stap weer toevoegen? En waar is dat dan goed voor?
En een SPF, heb je een aanrader? Want ik merk eigenlijk dat dat vooral weer extra vet is op mn huid en ik vind dat heel vervelend, daarom gebruik ik nu ook een dagcrème met spf, anders zit je weer aan de twee lagen en ik heb het idee dat dat bij mij niet echt werkt. Want dat moet dan dus na je dagcrème neem ik aan? Ik gebruik ook geen make-up of poeder en wil ook niet zo glimmend op kantoor zitten.
Super bedankt voor je reactie!!!
Ik ken het zelf helaas, dus ik hoop dat je snel iets vindt dat goed werkt.
!
maar de lichte variant is wel heel fijn, ook voor de gevoelige huid