Het Beautytopic

Zo snel mogelijk boegembalsem erop smeren. Werkt als een trein. Als je direct smeert voel je geen enkele pijn nadien en krijg je geen/amper littekens. Kopen dat spul dus! #geenaandelen

1 like

Ik kom dus altijd dingen tegen waarvan ik denk: die moet ik de volgende keer halen bij Boots. En dan ben ik er en heb ik een blackout. Nu kan ik dus ook helemaal niks bedenken. Goeie bijdrage ook, doei #makelistsnotwar

1 like

Deze concealer van Makeup Revolution schijnt heel goed te zijn en een dupe te zijn van de populaire Tarte Shape Tape concealers. Toen ik in Engeland was waren ze echter allemaal uitverkocht, dus ik heb het zelf helaas nog niet kunnen proberen maar hoor er alleen maar goede dingen over. Het is een full coverage concealer

2 likes

Love deze comment. Heb dit namelijk ook zo vaak.

Makeup Revolution kun je gewoon bij o.a. Boozyshop bestellen.

Ik heb de Hydra Mist Set & Refresh powder van Becca besteld tijdens de Douglas kortingsactie en omg wat een sEnSaTiE!!! Het voelt Ă©cht nat aan!!

Het ziet er (in die 10 minuten dat ik het nu op heb, over mijn make-up die er al 11 uur op zit) best goed uit ook! Beter dan mijn

5 likes

BETER DAN JE WAT VICKY

13 likes

HAHAHA Givenchy en La Mer poeders!!!

4 likes

sensationeel

2 likes

Ja ik vind het ook heel bijzonder, mijn kwast is ook totaal niet nat. Echt heel apart!

1 like

Qua merken: Sleek, Makeup Revolution, The Balm, NipFab, Nyx, MUA
Producten: de spons concealer van maybelline, oogschaduw paletjes van MUA/MUR/Sleek

Extra tips: ga eens ruiken aan de producten van the Sanctuary (“luxe” badproducten), heerlak.

1 like

Er is bij Superdrug een serum van hun eigen merk wat heel erg goed schijnt te zijn. (Superdrug Simply Pure Hydrating Serum).
Bij Boots koop ik graag creme en bodylotion van Aveeno. En wenkbrauw-producten van Soap and Glory.
Haarborstel van Denman. (schijnt heel erg te lijken op Mason Pearson)
En ik check weleens de vlogs van engelse beautybloggers over hun favoriete drugstore producten voor ideeën.

1 like

https://www.forumfeminarum.nl/t/dm-topic/

Beste long wear foundations? Double wear ken ik maar vind ik wat te dekkend. Maar wil wel iets wat ik van sochtends tot snachts kan dragen zonder bij te werken :stuck_out_tongue:

Ik ben nogal makkelijk geinfluenced dus vraag het even hiero, zijn er mensen die het Coco and Eve masker geprobeerd hebben of er wat meer over gehoord hebben? Ik zag een mooie advertentie op instagram en mijn haar kan het wel gebruiken. Ben nu zelf ook wel reviews aan het zoeken maar mocht iemand er een mening over hebben dan hoor ik het graaaag :blush:

Thierry mugler Mystica/mysterica is dan echt perfect voor jou.

1 like

Wat ik ook soms doe is een beetje dagcreme mengen met double wear. Dan is ie minder dekkend maar blijft toch lang zitten.

1 like

die kleur doet me denken aan Maybelline Vivid Matte in een roze kleur! Het is een vage formule maar als je het aanbrengt zoals een gloss en dan met een tissue gaat blotten is het die kleur!
edit: de kleur is nude flush, heb het niet bij de hand dus ik kan geen foto maken :frowning:

2 likes

Heeft hier iemand ervaring met het Avene Hydrance serum? En van welk serum van Zarqa was iedereen nou zo enthousiast?

1 like

Ik vind van de Color Riche van L’Oreal de Julianne-variant supermooi! Julianne Moore heeft ook een hele lichte huid en heeft rood haar, waardoor ik dacht dat die mij ook wel zou staan
 Ik kan alleen niet precies vinden hoe de lipstick nou heet en ik ben hem kwijt, maar hij zit in een zwarte huls.

Edit: Het is deze. Hij is in het echt iets minder oranje.

https://www.themakeupspot.nl/l-oreal-paris-color-riche-collection-exclusive-lipstick-julianne-moore-barely-peach

1 like