Het Beautytopic

waarom bestel je niet gewoon nog penselen bij Zoeva? Wat zoek je precies?

ik heb een hele stapel van lanaluna. bevalt goed hoor. weet niet wat voor tips je wil?

Ik zag dat je kan kiezen tussen badstof of katoen. Welke zijn het zachtst, nemen het beste op, blijven ze mooi en hetzelfde van textuur,… Kan je de twee zijden bv voor als make up remover en dan de andere kant als tonic gebruiken?

Oh ehm ik heb badstof, heb de andere niet geprobeerd. Ze zijn wel zacht en halen make-up er goed af. Je kan niet de andere zijde gebruiken want de make-up remover gaat er door heen dus de achterkant wordt ook nat met make-up remover.

volgens mij kan je dit wel met van die pads gemaakt van bamboevezels

Weet niet of het helemaal hier thuis hoort, maar heeft iemand hier ervaring met droog borstelen van de huid? En goede tip voor goede droogborstel? Hoorde dat het heel goed is tegen cellulite… begint bij mij zo erg te worden

Jaaaaaaa love it!!! Gebruik hem icm face oil of mijn serum en vind het zo relaxend, word er helemaal zen van. Heb ‘m besteld bij jaderoller.nl ofzo, was iets van €15.

1 like

Klinkt goed! Ik heb zelf een droge huid en ik vroeg me af of die concealer daar geschikt voor is. Als ik bij Skins ben in Amsterdam ga ik zeker een kijkje nemen, dank je wel :blush:

Zag zo’n roller heel vaak voorbij komen bij een pro artist van mijn werk, heb van zo’n steen nog nooit gehoord haha.

@Kamerbreed ik ben al jaren fan van het serum van Andrelon voor gekleurd haar. Ik heb heel.kort haar maar het wordt er absoluut niet slap of zwaar van, alleen heerlijk zacht en pluisloos.

1 like

ik heb Backtalk van Urban Decay gekregen en hij is zoooooo mooi. Ben echt verliefd <3

Ik ben bezig met producten van Paula’s choice testen. Zal over een maandje ofzo een update doen met foto ook!!

2 likes

Twee keer iets van gebruikt, een masker en een cleanser, maar kreeg meteen rode uitslag en bultjes, dus voor mij een duidelijke nooit meer! Ik heb wel best een gevoelige huid, dus daar kan het grotendeels aan liggen. Ik heb dit bijvoorbeeld ook met clinique producten, het voelde gewoon te agressief (althans, voor mijn huid).

1 like

Personeelsfeest wil hier steevast zeggen: gigantische tas vol random spullen en ik heb echt de jackpot gewonnen want er zitten 11 flessen (100 ml) parfums in. Damn :joy:

Maar! Er zat ook een wenkbrauwstift in, echt een viltstift, en nu wil ik die gaan gebruiken om sproetjes bij te tekenen, zoals hier:

Benieuwd of het wat wordt! Ik vind het zo jammer dat ik mijn sproetjes van mijn vakantie begin deze maand alweer bijna kwijt ben.

Edit: ik zag laatst ook een video van Gina Shkeda, zij gebruikt zelfbruiner om sproetjes te tekenen! Geniaal toch!

3 likes

Oooh leuk idee met zelfbruiner!
Ik vind het ook altijd heel erg jammer als sproeten weer verdwijnen, ben zo blij als ik ze weer zie na een paar x in de zon te hebben gezeten.

Laat je het resultaat zien als je het hebt uitgeprobeerd? Ben benieuwd!

1 like

(probeer het ook eens als wenkbrauwproduct, echt heel mooi)

1 like

Ik zie net dit voorbij komen

YSL - Volume Effet Faux Cils Flash Primer

Kent iemand dit? Het is dus een soort rozige primer, waarvan ze zeggen dat ie na een tijdje doorzichtig wordt…

Ja mooi is 'ie he? :heart:

1 like

Heeft iemand een tip voor een site waar ik een beetje over de basis van huidverzorging kan lezen? Bijvoorbeeld wat is een serum en wat is er anders aan dan aan dagcrème, wanneer gebruik je een exfoliant… Ik vind de site van Jetske Ultee fijn, dat is een beetje de soort uitleg en informatie wat ik zoek, maar zou het fijn vinden om ook nog ergens anders er wat over te kunnen lezen!

Heb de primer ondertussen gekocht! Merk na het aanbrengen niet zozeer dat m’n make up mooier zit, maar het blijft idd langer mooi. Merk een groot verschil aan het eind van de dag. Thanks!

1 like