Wat is nu een goede, betaalbare mascara? Ik moet een nieuwe.
Alleen de sheetmasks. Die vond ik erg fijn en hydraterend. Droge huid hier.
Etos eigen merk volume mascara waterproof. Ben ik echt tevreden over, gebruik wel een wimperkrultang want heb hele rechte wimpers.
Ik ben te lui om ze te krullen, zou ik eigenlijk ook moeten doen. Dank je voor de tip!
Jetske heeft ook een boek over huidverzorging wat misschien iets handiger/fijner is!
Ah goed om te horen! Fijn dat je make-up inderdaad ook langer blijft zitten, dat doet 'ie bij mij dus ook!
Catrice Rock Couture. Ooit gekocht na een review van Lip. Ben echt fan, heb ‘m al 5x opnieuw gekocht. Kost geloof ik rond 4.-
Ook maar is testen dan
Collection concealer
Ik heb ooit veel geleerd van Caroline Hirons. Ik zie dat haar website er nu heel anders uitziet, maar haar cheat sheets vond ik altijd nuttig:
Ik wil voor de zomer graag een lekkere bodymist. Vind parfum soms net wat te ‘zwaar’ ofzo. Zag dat bij de etos de boydmists van victoria secret in de aanbieding waren voor een tientje. Zijn deze aan te raden? Blijven ze een beetje hangen de geur? Of heeft iemand andere aanraders?
Ik vind de bodymists van VS niet lekker. Je zegt dat je niet van zware geuren houdt, ik weet dan niet of dit iets voor jou is. Ze ruiken erg chemisch zoet. Rituals heeft ook bodymists, die geuren blijven lang hangen. Zijn wel het totaal tegenovergestelde van de VS geurtjes…
Houd inderdaad meer van natuurlijke geuren, dus zal eens bij rituals gaan kijken dan! Dankjewel
Is daar 1 type van of voor verschillende huidskleuren?
Nee van VS zou ik niet doen, vind ze heel sterk ruiken
Voor wat precies? Ik heb het laten doen voor rosacea en ben nog niet tevreden na 1 behandeling. Na de zomer laat ik het nog een keer doen maar it hurts like hell.
Naar de ontharing ben ik ook wel benieuwd.
Thanks! Hoe heb jij bepaald welke je moet hebben?
Ja, ik laat het momenteel doen bij Just Wellness in Amsterdam. Hebben hele goede aanbiedingen. Wat wil je weten?