Het Beautytopic

afbeelding
Ik heb best veel last van schilfers (denk dat het gewoon eczeem is) en ik zag dit gister liggen dus heb het mee genomen, ben zo benieuwd of en hoe het werkt. Ga het wel pas proberen als ik thuis ben, het water hier zit helemaal vol met kalk en chloor dus dat is ook niet echt bevorderlijk voor mijn haar.

Is dat niet lastig, poedershampoo? Mijzelf kennende wordt dat 1 grote bende :flushed:

Tsja, het is niet hetzelfde als een tube shampoo in je hand spuiten. Ik doe het zelf in een potje met kokend water en na een uur masseer ik het over mijn hele hoofdhuid. 10 minuten in laten trekken en dan goed uitspoelen. Als ik echt snel moet zijn gebruik ik wel een vloeibare ja.

1 like

Je hebt ook een soort speciale borstel om je shampoo in te masseren. Dit zou wellicht ook verschil kunnen maken!

Dankjewel voor al je tips, ik ga me hier verder in verdiepen.

Ik heb hetzelfde probleem. Super glimmende vette t-zone doordat ik mijn huid jarenlang te agressief heb gereinigd. Gebruik nu een paar maanden de producten van Jetske Ultee voor de droge huid maar merk 0 verschil.

Thanks voor je reactie en ook @Kurisu! Blijf het lastig vinden, ga toch maar meer verschillende soorten proberen en dan hopen dat ik iets fijns vind. En dat van dat water wist ik helemaal niet!

2 likes

Als je veel last hebt van schilfers kun je ook een olijfolie masker doen! Dat werkt bij mij heel goed.

1 like

Ik zit zooo in dubio of ik de NARS sheer glow foundation moet bestellen. Nog nooit een foundation gezien die zo goed matcht met mijn huidskleur maar alle reviews dat ie zou blijven hangen in droge plekjes houden me tegen. Ik ga dat sowieso hebben in de winter. Iemand ervaring met deze foundation?

1 like

Dat werkt helaas niet, heb al zo veel geprobeerd en dan gaat het 2/3 dagen goed en dan zijn ze er weer.

Jojobaolie helpt bij mij heel goed, amandelolie ook (maar dat vind ik dan weer geen fijne geur)

1 like

Jazeker!

1 like

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.