Het Beautytopic

Welke lipstick is fijner: urban decay vice, of anastasia? Ik twijfel tussen backtalk en soft pink, beide is geen optie helaas

Ik gebruik zelf de magic drops van Collistar. Ook een aanrader en behoorlijk fool-proof.
Maar ik wil je in ieder geval de bodyblender van beautyblender afraden. Het wordt met mijn handen veel egaler dan met die bodyblender. Daarmee krijg ik steeds vlekken en gekke strepen!

1 like

Iemand ervaring met zowel de zilvershampoo (en conditioner) van zowel Fudge als Kevin Murphy? Bij mijn (dure) kapper raden ze Kevin Murphy heel erg aan en hoewel ik het heel fijn spul vind, vind ik het ook erg duur. Verzorgt Fudge net zo goed en intensief? Ik zie dat ze daar ook een conditioner bij hebben namelijk.

Die van Kevin Murphy verkopen ze ook bij mijn kapper en daar heb ik eens een proefje van gehad maar die deed echt niks qua zilver shampoo. Vond het meer gewoon een verzorgende shampoo. Die van Fudge vind ik wel heel fijn. Wel oppassen met lang laten inwerken hij kan best snel paars uitslaan. Ook vind ik hem vrij uitdrogend dus ik mengde altijd met een gewone shampoo. De conditioner heb ik nooit geprobeerd.

Ik vond de conditioner van Fudge niks extra’s toevoegen ten opzichte van een gewone andere conditioner, de zilvershampoo is wel echt een aanrader! Idd niet te lang laten intrekken.

@Clarity Ik gebruik die van KM nu al langer dan een half jaar en vind het heel fijn spul. In tegenstelling tot goedkopere slaat deze inderdaad niet door op mijn geblondeerde haar en vind ik de conditioner juist goed verzorgen. De kleur blijft er ook mooi door. Ik had gewoon gehoopt dat er een goedkopere versie van KM was, haha. Wordt toch maar investeren denk ik dan.

@Depeche Thanks! Dan koop ik de conditioner sowieso niet. Maar dat doorslaan heb ik al eens eerder gehad en dat durf ik niet weer aan.

1 like

Beetje late reactie maar je zou semi permanente verf kunnen gebruiken en die door je conditioner of haarmasker mengen. Dat is niet schadelijk voor je haar en makkelijk bij te houden. Wast er natuurlijk ook wel weer uit maar als je telkens een beetje door je conditioner mengt dan kun je het wel goed bij houden.
Wel erop letten dat de verf geen groene of blauwe ondertoon heeft. Directions Ebony is bijvoorbeeld een goeie.

Ik denk ook dat veel meiden niet weten hoe je ze goed moet verzorgen en er veel aan zitten te plukken. Logisch dat je eigen wimpers kut worden als je aan die extensions gaat friemelen.

Ik heb hem zelf zo’n maand geleden nog gekocht, was wel in BE. Misschien kan je een kijkje nemen op de Kruidvat site? Als hij daar niet meer te koop is dan verdwijnt hij inderdaad misshien uit het assortiment. Misschien kan je hem gratis laten toesturen naar je huis of naar een filiaal in de buurt

Ik heb nu mijn 2e set gellak/shellac op en mijn nagels beginnen bijna allemaal af te breken / in te scheuren. Hebben meer mensen hier last van? Ik heb normaal gesproken niet zulke lange nagels en nu door de gellak wel. Dus wie weet ligt het aan mij.

Ok ik heb de NYC epic ink liner gekocht en die werkt echt goed? biiiiiiijna zo goed als m’n katvonD liner

4 likes

Ik stond gisteren ook heftig te zoeken in de schappen
 Need it :weary:

1 like

Ik vond het puntje van die van NYX iets harder en ging bij mij niet zo lang mee als die van Kat, daar doe ik echt 3+ maanden mee.

ik kan met de katvond iets dunnere lijntjes/wing maken (en zal die toch forever blijven kopen ben ik bang) maar deze is voor nu een prima vervanger totdat ik weer in de US ben

Ik ben in Frankrijk, maar raak altijd zo overweldigd van die beautywinkels en schappen. Iemand aanraders waar ik echt naar moet kijken op het gebied van huidverzoring en/of make up? Heb laatst al zo’n klein Huda doosje gekocht dus die heb ik niet meer nodig :slight_smile:

Wat is nou het BESTE haarmasker
Ik heb droge punten maar wil nog niet naar de kapper

1 like

Kokosolie

1 like

Lisa Eldridge heeft daar een leuke video over! Typ dit even op m’n mobiel, dus kan hem niet opzoeken voor je.

1 like

Ik gebruik afwisselend de katvond en de liner van ciaté en ik merk geen verschil in lijntjes/wings zetten.
Zou wel eens de nieuwe van fenty beauty willen proberen.

caudalie producten! vaak bij pharmacies te koop

1 like