Het Beautytopic

Fudge heeft mijn haarpunten zo uitgedroogd, dat ik die niet meer ga gebruiken. Heb er 3x kokosoliemasker over gedaan tot mijn haar weer normaal was. Nooit meer. Terug naar Schwarzkopf die is krachtig maar niet zo uitdrogend.

1 like

Nog iets specifieks? Kwam het idd al tegen!

Neeee dat is de enige waarvan ik nog een subtiel kleurtje krijg ipv er nep oranje uit ga zien!

1 like

Heeft iemand een tip voor een goede primer? Liefst een budgetvariant die geen puistjes veroorzaakt :grimacing:

beautyelixer, vinosource sorbetcreme en lippenbalsem zijn producten die ik gebruik en fijn vind

2 likes

Ik ben al twee Hema’s binnen geweest en kan de cc Cream niet meer vinden :frowning_face: en op de website staat hij ook niet meer

heeft iemand hier hem toevallig nog ergens gezien?

ik heb deze vraag op EGF al eens gesteld maar dat is nu allemaal weg natuurlijk, dus hier nogmaals:
wat is jullie favoriete zelfbruiner voor het gezicht en welke voor het lichaam?

Waar haalde je de kokosolie?

Gewoon in de supermarkt of bij de Tuinen. Meestal gebruik ik deze omdat die niet geurt, maar ook geen additieven heeft.
https://www.deonlinedrogist.nl/royal-green-kokosolie-250ml-p-12620.html?cross=0&gclid=CjwKCAjwkYDbBRB6EiwAR0T_-p-31VYeDUXSskzvtntmq0z4HHPcfPMqX-5gzbN91VL_xcoF8s-I4RoC2C0QAvD_BwE

1 like

Ik zou zeker eens kijken in een parapharmacie (ook vaak te vinden in een grote supermarkt) naar goede huidverzorging zoals Bioderma, La Roche Posay en AvĂšne! Stukken goedkoper dan in BE / NL en goede kwaliteit. Ik zweer bij het micellair water van Bioderma en de dagcrĂšme met SPF 15 van de lijn Rosaliac van La Roche Posay, maar dat ligt aan je huidtype natuurlijk.

Ik woon in België, dus dat is mijn referentie. Dat micellair water kan (als er een actie is, en dat is redelijk vaak het geval heb ik de indruk) tot de helft goedkoper zijn dan hier. Die crÚme die ik vermeldde kost ook drie à vijf euro minder volgens mij :slight_smile:

Haha ik ging altijd met je mee in deze vraag.
Maar heb er nu eindelijk 1 gevonden die mijn gezicht ein-de-lijk zichtbaar bruin maakt:

Deze heeft namelijk een nieuwe formule sinds een poosje en maakt mijn gezicht echt bruin! Ook fijn dat dit niet zo’n dikke crùme is, ik doe ook vaak nog een drupje aqua dagcrùme erdoorheen.

Ik smeer hem gewoon elke avond op en zag na 2-3 keer al goed verschil. Gebruik deze voor mijn lichaam:
https://www.kruidvat.nl/medias/sys_master/front-zoom/front-zoom/hb0/h2d/10038233825310/Kruidvat-Solait-Self-Tan-Bronzing-Creme-4059560-1.jpg

Maar haal dan wel die voor het lichaam en niet die alleen voor het gezicht, die is te mellow.

3 likes

Mijn haar komt tot mijn schouders en ik zou hier graag meer volume in willen. Bij de kapper föhnde ze het met een föhn met diffuser. Zat toen heel leuk met veel slag. Heeft iemand tips voor een goede föhn met diffuser?

Ja die eerste gebruik ik ook! Vind ik wel echt fijn. Ik meng 'm inderdaad met dagcreme en dan goed insmeren. Ook voor m’n lichaam, maar dan meng ik 'm ook met bodylotion en wel met z’n handschoen anders toch vlekken.

2 likes

@crazyplantlady Ruik je van die eerste ook zo’n zelfbruinerluchtje?

Ja wel een beetje, maar niet ondraaglijk vind ik!

Mwah vind ik heel erg meevallen!

@lovewarrior oké dankjewel!

Ik gebruik collistar magic drops voor het gezicht en st tropez voor het lichaam. Wat meer geld uitgeven aan Zelfbruiners vind ik het echt wel waard

1 like

Omdat ik zo gehecht ben aan mijn dag/nachtcreme gebruik ik de Clarins Addition Concentré Eclat. Druppels (2 å 3 ofzo per keer) die je door je eigen creme kan mengen. Werkt goed vind ik! Bestaat voor zowel lichaam als gezicht.

1 like