Het Beautytopic

Met Avene heb ik geen ervaring, die van Zarqa is het skin calming serum

1 like

Misschien Modesty van Mac? Is een van mijn favoriete kleuren en komt wel overeen met wat je omschrijft!

1 like

@Vanjie Rimmel lasting finish foundation vind ik erg fijn!

1 like

Ik kan deze nergens vinden trouwens! Bestaat ie nog?

Weet iemand hier of je een lash lift kan laten doen als je zwanger bent? Ik had een afspraak gemaakt, in de bevestigingsmail stond dat niet elke behandeling kan als je zwanger bent. Ik krijg ze niet te pakken en heb vanmiddag een afspraak. @Beautician misschien, is die hier ook actief?

Ik dacht op het oude forum gelezen te hebben dat het wel kan, maar het zou kunnen zijn dat een behandeling minder goed pakt!

Ik zie na een rondje Googlen dat sommige salons die waarschuwing geven, maar dat sommige het ook helemaal niet doen. Op de site van die waar ik heen ga staat niks. Nouja ik hoop dat het gewoon kan en dat het goed pakt.

Bij welke winkel is dat? Weet niet wat mā€™n kleur is.

Hahaha jaaa! Ik durfde het ook niet te zeggen, ik dacht dat is ook zo stom als het wel een collega van je is, dan weet die meteen van je forum gedag af :sweat_smile: Leuk! Mijn eerste forummer irl haha. Ben echt blij met hoe het is geworden! Even kijken of ik een foto kan toevoegen (als je liever niet hebt dat ik er een foto van plaats moet je het even zeggen, dan haal ik het weg :blush:)

Oops groot

18 likes

Wauw, super mooi!! Kun je goed @Beautician!! Wat een toeval ook. Volgens mij zit je niet in mijn buurt, dat is jammer :frowning:

2 likes

Nou customer service van Bobbi Brown laat ook op zich wachten. Ik heb hen gevraagd wat ik moet aanvangen met die kneiterharde Shimmer Brick waar geen kleur meer afkomt, en we zijn inmiddels 6 dagen verder zonder antwoord. :roll_eyes:

Wat is nu een echt goede budget highlighter? Ben trouwens een koel type

Heb je al eens bij MUA gekeken? Echt heel veel soorten highlighters in verschillende kleuren etc.
Qua neutrale highlighter, echt een parelmoer kleur zonder glitters, ben ik zelf van van een Bourjois oogschaduw in het kleine ronde potje.Ik weet niet hoe hij heet, maar het is een lichtroze/beige kleur zonder glitter.

1 like

Thanks! Ik zal eens kijken, ben niet zeker of dat merk in Belgiƫ ook verkocht wordt. De Bourjois-oogschaduw klinkt ook goed!

Ik vind de highlighters van Primark echt goed! De Master Chrome highlighters van Maybelline zie ik bij Youtubers vaak voorbij komen, maar die heb ik zelf nog niet geprobeerd :slightly_smiling_face:
MUA is bij Kruidvat te koop, kan wel zijn dat alleen de grotere filialen het hebben, dat weet ik niet zo goed.

1 like

Ah cool! Dan moet ik eens bij de Primark en Kruidvat binnenspringen.

Wat zijn jullie favoriete gezichtsmaskers die je ook gewoon in de winkel kunt kopen het liefst? Ik gebruikte eerst altijd die zakjes van Dr van der Hoog en dan voornamelijk het moddermasker, maar ik krijg er de laatste tijd ineens allemaal puistjes van. Zoā€™n maskertje was juist altijd even een me-time momentje dus ik mis het nu een beetjeā€¦ Voor losse zakjes wil ik best ā‚¬3/ā‚¬4 betalen, voor een tube eventueel niet meer dan ā‚¬30. Iemand aanraders?

1 like

Je hebt van glamglow ook kleine potjes van ā‚¬15! Opzich wel duur voor een klein beetje maar wel fijn om te kunnen proberen voordat je er ā‚¬50 tegenaan gooit.

Vind zelf rose clay mask van Origins heel fijn, maar het ligt idd heel erg aan de behoeftes van je huid

1 like

Calming Face Mask van Zarqa :heart:

2 likes

@Jeg ja die maskers zijn dus eigenlijk echt troep, ik hoor best veel mensen erover die puistjes krijgen. Maar ik heb het pas sinds een half jaar of zo. Lijkt wel alsof ze de ingrediĆ«nten hebben vervangenā€¦ Iets duurders wil ik op den duur wel, maar nu even het geld er niet voor over haha.

@Depeche ja mijn huid is eigenlijk meest gebaat bij zo min mogelijk eraan doen. Ik gebruik echt heel basic die blauwe niveau creme in zoā€™n tinnen bakje en een tonic van niveau. Die maskertjes zijn dus eigenlijk overbodig, maar ik vind het gewoon zo ontspannen om er eentje op te doen. Ik ga eens kijken naar die van Origins en ook die van Zarqa @shortandsmiling hoor ook veel goede dingen over dat merk!

1 like