Er is vanavond weer 25% korting op ‘echt alles’ bij de Douglas!
altijd op de momenten dat ik echt 0 euro heb, écht alles is dus ook jo malone en alle merken die normaal gesproken zijn uitgezonderd van kortingen toch?
Ja! Zie bovenaan het mailtje
overheen gelezen
oooooeeeeh ik ga gewoon een mandje vullen en ernaar kijken
Nu er toch korting is bij douglas… Wie weet een goed oogpotlood dat echt blijft zitten op de waterlijn?
Hoe wisten jullie zeker wat jullie huidtype was? Ik dacht mijn hele leven lang dat ik een droge huid had (schilfers en rood), maar de laatste tijd heb ik zo’n vette neus dat ik begin te twijfelen over mijn huidtype. Zouden jullie dan aanraden om producten voor de droge huid te kopen of toch voor de gecombineerde huid?
Ik vond de test op de site van Jetske Ultee heel fijn!
Weet je waar je niet tegen kunt? Ik zou sowieso producten met alcohol, parfum, siliconen, parabenen oid vermijden. Heb je ook al producten van andere (luxere vind ik zo’n stond woord) merken geprobeerd? Als ik het zo lees zou je sowieso baat hebben bij een serum, is toch voedender dan alleen een crème en zou voor je vette huid kijken naar een oliereiniging of een face oil want olie op olie = weg olie.
Ik heb zojuist mini’s gekocht van Paula’s choice (de calm producten en een skin recovery serum). Nog geen idee hoe ze zijn, maar misschien is het een idee om mini’s te kopen zodat je kan uitproberen?
Ik weet een paar goeden, maar niet te koop bij de Douglas helaas.
Zeer budgetvriendelijk: die van Colourpop. Anders de Highliner van Marc Jacobs of de 24/7 Glide-on Pencil van Urban Decay.
Colourpop heeft weer een insane palette uitgebracht:
Wil. Hebben.
Kijk eens bij Holland & Barrett, veelal zeer milde producten en ze kunnen tamelijk goed advies geven. Ik raad iedereen sowieso het Skin Calming Serum aan van Zarqa.
Heeeel veel lezen, dit topic bijhouden en producten testen. Ik heb ook roodheid en schilfers en een gevoelige huid. Hierdoor dacht ik ook dat het droog was maar als ik vette creme opsmeerde verstopte het weer heel erg. Het kan dus ook een vochtarme/gecombineerde huid zijn. Heb laatst een huidanalyse gedaan en daar werd bevestigd wat ik zelf al een beetje had uitgeplozen. Heb zelf echt veel geleerd van het forum (en egf) en alle tips hier zoals jetske ultee. Ik kan zelf zarqa en la roche posay aanraden voor een gevoelige huid!
@muntthee, niet bij de Douglas maar wel heel goed en heel budgetvriendelijk:
Beste die er is imo
Ik hars dus altijd mijn bovenlip, maar lees nu dat je daar pigmentvlekken van kan krijgen. Heeft iemand hier dat gekregen? Ik zit nu te bedenken wat ik anders moet doen met mijn snor.
Gewoon blijven harsen! De 24u daarna niet in de zon of onder de zonnebank gaan en dan is er niks aan de hand.
Ik ga morgen naar Amerika en zit nu heel erg te bedenken wat producten zijn die ze alleen daar hebben of die daar goedkoper zijn dan hier. Ik ga sowieso Crest White Strips halen en Lady Speed Sticks. Ik wilde ook producten van Glossier halen, maar Glossier zit helaas niet in de staat waar ik heen ga.
Wat zouden jullie halen? Ik weet zeker dat ik op duizend dingen kom als ik eenmaal weer terug ben.
Al mn favo liquid lipsticks van colourpop zijn op. Wil zo graag weer bestellen maar vind de verzendkosten altijd belachelijk duur. En die hele omweg met verzending snap ik niet zo goed. Uuugh
Kun je Glossier ook niet laten bezorgen? Ik heb de Milky Jelly cleanser gehaald, geweldig spul. En ook de boy brow (wat best een beetje overhypet is, maar het werkt haha). En een tweezerman halen, als je die nog niet hebt. Die zijn goedkoper in Amerika. Veel plezier in ieder geval!
Ik hars ook altijd mijn bovenlip met van die strips van Veet voor de gevoelige huid, maar altijd als ik dat doe krijg ik van die iniminie witte pukkeltjes op mijn bovenlip. Herkenbaar en heeft iemand de oplossing? Ik weet namelijk niet wat ik erger vind, haartjes of pukkels…