Het Beautytopic

Oh ja dat zegt me wel vaag iets, al vraag ik me dan af of dat niet ook deels een cultuur dingetje was? L’oreal gebruikt wel graag transparante formules wat dus weet niet ôpulair is op social media kringen bijvoorbeeld.

@anon31745129 heb je toevallig een idee/schatting hoe lang de Vitamin Enriched Face Base mee gaat? Ik merk gigantisch veel verschil in hoe mijn foundation zit met het is loco.

Ik gebruik ‘m dagelijks en doe er nu al 3 maanden mee en is nog niet op! Durf geen tijd te geven want ligt er ook aan wat je gebruikt, heb je ‘m al geprobeerd icm de primer plus mattifier :ok_hand:t3:

1 like

Hoe vinden jullie de Bourjois Healty Mix met bijpassende concealer?

Vind ik heel fijn! In Nederland kon ik Bourjois niet meer vinden bij Kruidvat en Etos, maar toevallig heb ik de foundation + concealer net weer gekocht in België.

1 like

Oh vandaar! Dacht dat het aan mijn filiaal lag. Ik heb ook nog een Douglas en ICI dus wie weet daar nog!

Denk dat ik die weer eens ga proberen

Oh goeie!
Ik heb de foundation nu al een tijdje niet meer gebruikt, dus weet niet meer precies wat ik er fijn aan vond, maar het is wel de fijnste die ik tot nu toe gehad heb (op een megadure na dan). Binnenkort ga ik hem weer gebruiken! Ik zal dan even laten weten hoe ik het precies vind!

1 like

Jaaaaaren geleden! Weet dat ik ‘m toen best fijn vond, maar toen deed ik maar wat, haha! Maar goeie tip van Bol, als ik ‘m straks heb kan ik het idd daar bestellen.

Bij de Douglas is hij ook nog te koop

De foundation vond ik altijd heel fijn alleen was niet de juiste kleurmatch voor mij, maar het zag er altijd heel natuurlijk uit. Ze zijn bij ICI Paris nog steeds te koop.
Concealer nooit geprobeerd.

1 like

Bij de Kruidvat in mijn stad hebben ze een tijd geleden het Bourjois schap vernieuwd. Je kunt Bourjois ook op de Kruidvat website bestellen (nu nog 25% korting) en gratis af laten leveren in een Kruidvat. Dat heb ik een tijdje geleden gedaan met 1+1 gratis (mijn kleur was uitverkocht in de winkel).

1 like

Wat is een goede creme voor een vette (acne) huid?

Smeren jullie iets tegen rimpels/fijne lijntjes, zo ja wat?
Ik merk dat ik rond mijn ogen en op mijn voorhoofd best wel wat lijntjes begin te krijgen :open_mouth:

Deze foundation is veel te geel voor mij? Terwijl ik best aan de gele kant ben hehe. Heel jammer, want hij is wel fijn.

Iemand nog tips voor Kiko mascara’s? Ik wil profiteren van die €3,95 actie.

ik vind ze allemaal wel goed, ik heb nu de glanzend paars mauve tube

1 like

Woooow, de Metal Liquid Lip Colours van Kiko! Prachtig! :dizzy_face:

4 likes

Ik heb verschillende oogcremes geprobeerd maar ze geven een erg droog ent trekkerig gevoel onder mn ogen en ben er dus even mee gestopt. Misschien moet ik de oogcreme mixen met een voedende nachtcreme, ik weet niet. Een vriendin smeert arganolie onder haar ogen als nachtcreme en zegt dat de lijntjes minder zichtbaar zijn. Wellicht dat ik het eens ga proberen

Ik smeer elke dag zonnebrandcreme… Volgens mijn oma de enige en beste antirimpelcreme (en volgens Jetske Ultee ook, maar die zit volgens mij vol botox dus ik vertrouw haar niet helemaal)

1 like

Smeer jij ook in de winter? dagcreme met spf of een zonnebrandcreme na je dagcreme??

Ja in de winter SPF 15, in de zomer 30. In mn dagcreme zit geen SPF, maar volgens mij is dat ook niet voldoende, aangezien je ongeveer een theelepel (?) voor je hele gezicht nodig hebt en in zo’n hoeveelheid dagcreme zit natuurlijk maar een fractie SPF

2 likes