De foundation vond ik altijd heel fijn alleen was niet de juiste kleurmatch voor mij, maar het zag er altijd heel natuurlijk uit. Ze zijn bij ICI Paris nog steeds te koop.
Concealer nooit geprobeerd.
Bij de Kruidvat in mijn stad hebben ze een tijd geleden het Bourjois schap vernieuwd. Je kunt Bourjois ook op de Kruidvat website bestellen (nu nog 25% korting) en gratis af laten leveren in een Kruidvat. Dat heb ik een tijdje geleden gedaan met 1+1 gratis (mijn kleur was uitverkocht in de winkel).
Wat is een goede creme voor een vette (acne) huid?
Smeren jullie iets tegen rimpels/fijne lijntjes, zo ja wat?
Ik merk dat ik rond mijn ogen en op mijn voorhoofd best wel wat lijntjes begin te krijgen
Deze foundation is veel te geel voor mij? Terwijl ik best aan de gele kant ben hehe. Heel jammer, want hij is wel fijn.
Iemand nog tips voor Kiko mascara’s? Ik wil profiteren van die €3,95 actie.
ik vind ze allemaal wel goed, ik heb nu de glanzend paars mauve tube
Ik heb verschillende oogcremes geprobeerd maar ze geven een erg droog ent trekkerig gevoel onder mn ogen en ben er dus even mee gestopt. Misschien moet ik de oogcreme mixen met een voedende nachtcreme, ik weet niet. Een vriendin smeert arganolie onder haar ogen als nachtcreme en zegt dat de lijntjes minder zichtbaar zijn. Wellicht dat ik het eens ga proberen
Ik smeer elke dag zonnebrandcreme… Volgens mijn oma de enige en beste antirimpelcreme (en volgens Jetske Ultee ook, maar die zit volgens mij vol botox dus ik vertrouw haar niet helemaal)
Smeer jij ook in de winter? dagcreme met spf of een zonnebrandcreme na je dagcreme??
Ja in de winter SPF 15, in de zomer 30. In mn dagcreme zit geen SPF, maar volgens mij is dat ook niet voldoende, aangezien je ongeveer een theelepel (?) voor je hele gezicht nodig hebt en in zo’n hoeveelheid dagcreme zit natuurlijk maar een fractie SPF
Wat zouden jullie aanraden qua blush of bronzer misschien voor iemand die echt heeel bleek is in de winter? Qua haar en teint vergelijkbaar met Nicole Kidman (in haar roodharige dagen)
Zou vooral heel fijn zijn als het goed blijft zitten, heb zo’n blush achtig ding van de action die ik mooi vind maar als ik 's ochtends op mijn werk ben is ie al verdwenen
Hij is nu ook in de aanbieding.
Er zit een boots in Utrecht bij het station, je zou kunnen bellen of ze hem daar hebben of kunnen bestellen?
Oeh, daar heb ik geen idee van. Heb wel (veel ) ervaring met FeelUnique.
Ik vind mini’s dan wel altijd leuk om te geven/krijgen, zoals deze van Benefit (19 euro)
Mijn favoriete blushes zijn MAC Mocha, Nars Sin en Tarte Natural Beauty! Mocha is erg natuurlijk, de andere twee zijn wat donkerder/zwaarder maar met een lichte hand is dat gewoon goed te doen. Als contour/bronzer gebruik ik de lichtste contour van Etos of NYX Taupe! Eigenlijk vooral die van de Etos.
Ik heb ook een hele lichte huid en vind zelf Melba van MAC heel mooi! Heel zacht en natuurlijk
MAC Tenderling zou heel mooi staan!
Edit: en NARS Madly trouwens ook. Ik heb ongeveer dezelfde huidskleur en gebruik deze allebei heel graag