Aah stom dat die niet in de buurt zit
Ik hoor de laatste tijd ook goede dingen over producten van Louis Widmer. Verkopen ze dat wel daar in de buurt?
Aah stom dat die niet in de buurt zit
Ik hoor de laatste tijd ook goede dingen over producten van Louis Widmer. Verkopen ze dat wel daar in de buurt?
Ik scheer alle haren in mijn gezicht
ja dat kan ik wel bij de apotheek vinden gok ik
Ik denk Dermolin misschien ook wel?
Wauw klinkt goed! Weet je toevallig welke concentratie ze hebben gebruikt? En had je last van gevoelige tanden?
Zou wel echt next level creepy zijn als iemand je herkent aan je tanden
Betty Spaghetti?!
Jongens ik heb schrik dat het Zarqa Skin Calming Serum nergens te vinden is??? Niet op de site van H&B en bij Bol staat ook niet leverbaar me leve me huid
Dit is hem toch?
Ik kan hem ook al maanden niet meer vinden Bij de De Tuinen filialen waar ik ben geweest weten ze ook niet wat er is. Ik heb hem hier in de buurt laten bestellen en ze bellen me als het binnen is, maar dat is ook alweer een paar maanden geleden
Neeeeeee kan toch niet, is een essentiële stap in m’n verzorging omg
Anders even contact met decunal zelf opnemen? Ze hebben in ieder geval een NL instagram account.
Heeft iemand hier ervaring met de producten van Laneige? Wil graag hun Water, Lip en Eye Sleeping Mask proberen
Ik heb het lipmasker! Vind hem erg fijn maar geen wondermiddel.
Op de NL site wel? godverdomme. Had heel de Belgische site uitgekamd maar daar is die dus nergens meer te vinden. edit: besteld, me leve
@kienke @Panthera @Vaasmodel op de site van decubal zelf kun je de gezichtsreiniger kopen als ik me niet vergis.
Als ik op de site van decubal de facewash wil kopen koppelt hij automatisch naar de site van drogisterij.net, waar hij is uitverkocht. Zie jij hem wel als voorradig?
@Honey @BepBrul @anon44014442 nog heel erg bedankt voor de tips qua blush! In overleg met 't meisje van de Douglas is het uiteindelijk Mac mocha geworden, ben er heel blij mee
Wat voor kleur heb je van jezelf? Ik heb medium bruine wimpers en wenkbrauwen, ik maak de laatste altijd wat donkerder, maar vraag me af of het zin heeft om te verven
Yesss eindelijk celebrity skin van Jeffree Star besteld. Ben benieuwd