Vraag of hij ook deze meeneemt, nog beter dan voor het gezicht!
Ja, ik vind 'm fijn maar wel erg romig, hele lichte hand nodig. Maar ik kan er 6 kopen, voor ik de prijs van een Anastasia Brow Wiz heb uitgegeven. Dus prima tussendoor.
Ja Zarqa is idd een aanrader en de Decubal producten zijn misschien ook wel wat
Top, dan ga ik secret kopen! Ik vraag me wel af of zo’n stick deo onder vloeistoffen valt of niet…
Nee
Ik heb net een oogcrème besteld van Rituals. Ai, 30 euro. Iemand ervaring hiermee? Ik ben benieuwd.
Decubal is ook fijn ja, ik heb ook een cleanser van Dr. Organic maar dat merk voelt toch niet zo zacht aan vind ik… Heel vervelend dat Dermolin uit het assortiment van H&B is.
@Zitzak en vivalGlam geen idee of er een dio drogist in de buurt zit, maar daar verkopen ze Dermolin! heb nu al een paar keer voor het schap staan twijfelen om iets mee te nemen om te proberen.
Iemand tips voor fijne stick-deo’s die ik gewoon in NL kan kopen?
Ik kan de cleanser van Earth Line ook van harte aanbevelen!
Ik gebruik meestal rexona of dove en die werken allebei prima voor mij! Ze hebben ook van die ‘heftigere’ stick deo’s in zo’n doosje, ook van rexona geloof ik. Die heb ik een keer gebruikt en vond ik ook prima!
Bijna alles van de Rituals zit vol parfum, dus voordat je hem onder je ogen doet zou ik dit even nakijken.
helaas hebben we dat niet in België en de kortste afstand is een uur rijden Ik moet gewoon dingen gaan proberen nu maar ik haat dat moeten zoeken naar nieuwe producten
Aah stom dat die niet in de buurt zit
Ik hoor de laatste tijd ook goede dingen over producten van Louis Widmer. Verkopen ze dat wel daar in de buurt?
Ik scheer alle haren in mijn gezicht
ja dat kan ik wel bij de apotheek vinden gok ik
Ik denk Dermolin misschien ook wel?
Wauw klinkt goed! Weet je toevallig welke concentratie ze hebben gebruikt? En had je last van gevoelige tanden?
Zou wel echt next level creepy zijn als iemand je herkent aan je tanden
Betty Spaghetti?!