Het Beautytopic

Sorry! Ik zag de producten op de site en de optie om in het winkelmandje te doen, dus ging ervanuit dat het via hun eigen site was.

Oh nee geen probleem! Wel jammer, ik had weer even hoop :frown:

Ik heb Decubal zelf gemaild en had vandaag antwoord. Ze hebben leveringsproblemen met de gezichtsreiniger en ze weten nog niet wanneer hij weer leverbaar is :cry:

1 like

Zowel too faced als urban Decay hun primers werken niet om het creasen te voorkomen op mijn ogen.
Iemand andere suggesties?

Zelfs die van UD niet? Dat is echt de beste die ik tot nu toe heb geprobeerd. Ook niet als je de primer afpoedert? Gebruik je foundation/concealer op je oogleden?

1 like

Nee UD gebruikte ik eerst, begon te creasen en TF vanaf het begin ook.
Volgens mij geen foundation op mijn oogleden, afpoeieren ga ik maar proberen.

Denk dat mijn huidtype anders is geworden.

De Kardashians wel :yum:

Ik gebruik zelf deze, €3,95 bij de DM en werken als een tiet
image
Mijn haar is glanzender, voelt gezonder aan, valt minder uit. Durf niet te zeggen of het ook echt langer is want heb laatst een stuk afgeknipt haha.

6 likes

Die Huda concealer ziet er zo goed uit, alleen ik vind het zo moeilijk om online de juiste kleur te kiezen.

het enige wat bij mij werkt is de creme oogschaduw van Yves Rocher

1 like

Is je UD primer oud? Ik heb die van mij ook al vrij lang en nog nergens last van maar ik kan me voorstellen dat 'ie misschien toch minder wordt na een lange tijd. Als je een verkooppunt in de buurt hebt zou je misschien daar de tester kunnen gebruiken om te kijken of die niet creast?

1 like

Nee, koop altijd bewust die kleintjes zodat ik regelmatig nieuwe moet kopen.

Oh dan weet ik het ook niet, wat stom! :frowning:

1 like

Vriendinnetje zei, komt het niet doordat he harder bent gaan werken met je nieuwe baan.
Maar zelfs dan moeten ze het toch aankunnen?

Ja mijn ervaring is dat dat spul alles wel kan handelen eigenlijk… Tenzij het zweet de hele dag over je hoofd gutst misschien maar dan had je die link vast zelf wel gelegd gok ik :’) Ik lees online wel verhalen van mensen met het zelfde probleem, een aantal zijn tijdelijk geswitched (veel naar Too Faced Shadow Insurance) en na een poosje weer terug naar UD, en daarna was het probleem verdwenen? Ze hebben het erover dat je lichaam er aan went? Ik vind het een beetje een gek verhaal maar misschien wel het proberen waard…

1 like

Zelf nog nooit gebruikt, maar een MAC Paint Pot of de P.Louise Base (al is die wat lastiger om aan te komen).

Ik gebruik zelf altijd concealer en dat set ik dan met oogschaduw die dichtbij mijn huidskleur ligt.

1 like

Daar merk ik eigenlijk niks van om eerlijk te zijn!

John van G/ArtDeco zijn de enige die bij mij werken. De matte van Zoeva is ook goed, en icm voorgaande geweldig (Zoeva, afpoederen, John van G er op, en dan oogschaduw).
Die van John van G en ArtDeco zijn exact hetzelfde.

1 like

Ik snap om eerlijk te zijn 9 van de 10 keer niks van hun IG posts :joy:

1 like

Was op zoek naar een hydraterende spray voor overdag, over m’n makeup, maar ook voor tussendoor. Deze had goeie reviews, dus hij is onderweg! image

Heeft hier iemand m al geprobeerd?

1 like

die gast is loco en heeft spijt dat hij een % heeft verkocht aan estee lauder

2 likes