Ja, daarom wil ik alleen fast drying topcoat. Ik geeft het nog 10 min voor ik echt ga slapen zodat het ergste is uitgehard, maar dat is voldoende voor geen lakens in de nagels. Dat krijg ik wel met gewone topcoat. En die Essie vind ik echt prima, niet onder doen voor de Sally H.
Er is ook een haarrtopic! Maar haar is ook beauty natuurlijk. Je zou ook lowlights en highlights samen kunnen doen dan krijg je ook een heel leuk effect van highlight en schaduw en heb je geen last van een uitgroei. Of alleen lowlights met bijvoorbeeld een warme en een koele kleur of met een donkerdere en een lichtere bruin bijvoorbeeld. Je kan daar heel veel mee zonder je haar helemaal te moeten verven. Voor voorbeeld zou ik even op google of pinterest zoeken.
Ziet iemand tot wanneer die Beauty Bay sale is?
Ik ben heel tevreden met de topcoat van seche vite (fast drying). Droogt snel, doet zijn werk en glanst als een gelnagelak. Hij is te koop bij douglas voor 8 euro ofzo. Enige nadeel is dat hij op de helft van het flesje wat stroperig wordt
ik ben op zoek naar een parfum voor âelke dagâ, dus zeker niet te zwaar en gewoon allround zeg maar.
de geuren die ik lekker vind zijn D&G LâimpĂ©ratrice en D&G The One, ChloĂ© Nomade.
(ik weet dat ik die dan gewoon elke dag zou kunnen gebruiken maar dat vind ik zonde ofzo? )
Gewoon gebruiken joh, daar zijn ze toch voor!
Duurde wel langer, denk 2-3 maanden dat het mij echt opviel. Moet er wel bij zeggen dat ik het niet dagelijks gebruik.
Mislukt, ik was in dezelfde kamer en hij zei: is dit serieus? Voor echte toewijding had ik in de keuken moeten zitten zodat hij niet irl kon reageren.
Haha dat gelooft âie sowieso niet.
Weet iemand of de extra dimension skin finish âOh darlingâ uit de kerstcollectie van Mac gewoon dezelfde is als uit de normale collectie?
Huh ik kom niet op de engelse sephora site. gaat meteen naar de franse site, weet iemand hoe ik dit kan omzeilen? kan wel op de duitse en Italiaanse site komen maar dat spreek ik ook niet hehe
Heeft het niet met je locatie/coockies te maken?
De Franse Sephora is de enige Sephora die shipt maar Nederland. Waarschijnlijk daardoor dat je direct naar de fr. wordt gestuurd.
Ik heb een paar maanden geleden besteld bij de Amerikaanse Sephora, maar kan nu ook niet meer op die .com site komenâŠ
Echt? Dat is vreemdâŠ
Coockies al geprobeerd te verwijderen? En direct linken dan?
Ben ook erg benieuwd of je veel invoerkosten moest betalen?
Ja, niks werkt meer. Wel vreemd, want vind het ook gewoon leuk om te kijken wat ze hebben en dat kan nu niet meer. Over een bestelling van 120 euro moest ik 27 euro duties&taxes betalen. Was echt nog een heel gezeik, ik kreeg een verkeerde bestelling Alleen een doos met 1 primer van Tatcha, maar de waarde etc. was natuurlijk veel minder (had ook de invoerkosten al vooraf betaald voor mijn eigen bestelling). moest echt 20 keer bellen en mailen omdat ze eerst niet mee wilden werken, en uiteindelijk kreeg ik mijn geld en invoerkosten terug en kon ik bestelling opnieuw plaatsen haha (en mocht die primer houden
)
Dat is wel top dan!
(Goeie kleur trouwens. Mehr )
Mij niet.
Ik word doorgestuurd naar .fr
dat is gedaan omwille van de GDPR als ik het me goed herinner