Het Beautytopic

Ik denk dat Marc Jacobs Daisy Eau so Fresh (het roze flesje) dan wel bij jouw wensen past!

1 like

Thanks!

1 like

Ja ik zweer ook bij Fudge! Is echt het enige wat de warme gloed uit mijn haren houdt

1 like

Oh bij mij werd dat soms echt te snel paars! Heb nu al een tijd de colouring angels van Kevin murphy en die geeft ook een heel mooi effect en werkt ook verzorgend, maar is wel een stukkie duurder helaas.

Ik gebruik zelf sugared angel, geeft een heel mooi naturel beige effect maar niet te warm. Zag dat ze ook cool angel hebben, die zou dan voor een echte assige kleur zijn! Vind het vooral fijn dat m’n haar er ook lekker zacht van wordt.

1 like

ik heb zelf eigenlijk nog geen enkele creme van zarqa geprobeerd, ben nog steeds tevreden met die van decubal. Het valt me wel op dat H&B constant dingen niet op voorraad heeft, heb de laatste keer direct vier tubes serum besteld :’)

1 like

Is zo’n flesje voor 1 keer? Ziet er wel super mooi uit die effecten

Nee het is een soort conditioner dus je kan er wel een aantal keer mee doen, dan is de prijs ook wat beter te doen gelukkig

Ik weet toevallig van Zarqa dat de lijn vernieuwd gaat worden en dat er daarom producten niet op voorraad waren. Misschien van Debucal ook?

2 likes

Ja het hangt denk ik wel af van je haarstructuur en kleur. Ik heb ook weleens een pluk gehad die wat lila werd omdat het zulk poreus haar was door blonderen. En het is zeker niet verzorgend, dus ik ga ook ff kijken naar die jij noemt!

1 like

Mij werd 3 weken (zoiets?) terug verteld dat het nu allemaal vernieuwd is en weer op voorraad. Misschien dat het per land verschilt?

1 like

Ik ben op zoek naar een goede haarborstel, hebben jullie advies?

Hebben jullie nog tips voor een goede nachtcreme? Ik krijg ineens uitslag van TO producten. :frowning: :frowning: :frowning:

Ik zoek een nachtcreme die het liefst geen parfum bevat, en snel intrekt.

De tonic is ook al niet meer leverbaar.

Ah, nee! Ik hoop dat het allemaal wel weer terugkomt of dat ik even fijne vervangers vindšŸ˜…

Milani wordt in Belgiƫ verkocht :smirk:

8 likes

Mede dankzij yours truly :sunglasses: (Ik werk bij Di en had’t voorgesteld aan het aankoopteam haha)

18 likes

Nou werd tijd! Las in de comments dat er nog meer merken aankomen, HEB JE HINTS??

Stelt helaas niet zo veel voor haha.

Haha goede vraag, klitten eruit en haar niet beschadigen, heb niet zo’n volle bos. Is tangle teezer dan een aanrader?