Het Beautytopic

Als je een huid lichter dan NC15 hebt dan raad ik je de the body shop honey bronzer aan in de lichtste kleur. Nog nooit een bronzer gevonden die zo licht is, maar toch resultaat geeft!

2 likes

Ik ook, al tijden! Wel liefst onder € 70 haha. Mocht iemand tips hebben voor goeie modelletjes van Remington of Babyliss etc, ik hoor het graag :raising_hand_woman:‍♀

decubal gezichtcreme vitaal, als je nog een serum zoekt in combinatie met zarqa skin calming serum. Als je nog een extra boost achter de hand wilt hebben de arganolie van de tuinen.
qua foundation is het misschien ook interessant om te kijken naar iets van strobe cream om door je foundation te mengen, en als je huid droog is hoef je niet echt af te poederen. Ik ben er zelf mee gestopt en mijn foundation draagt eigenlijk mooier dan voorheen. (poeder alleen nog onder mijn ogen, beetje langs mijn neus en mondhoeken)

heeft iemand al een black friday haul?

ik heb het klein gehouden ook al was ik niet van plan om iets te bestellen, maar beautybay lonkte toch

4 likes

Kijk eens in het black friday topic :wink:

Ja dit doe ik ook en werkt als een tiet!

ja maar dan moet ik zoeken op beauty en ik ben lui

1 like

Ik wil vanavond met de Black Friday aanbiedingen een highlighter kopen voor mijn zus als kerstcadeau. Ze heeft bruin haar en groene ogen, heeft een medium lichte huid.
Ze vindt zelf een goudkleurige/champagne kleurige highlighter erg mooi, maar hij moet niet te licht worden.

Zoiets als deze vind ze heel mooi, maar het moet dus alleen een losse highlighter worden.
Hebben jullie zo een idee welke goed van kleur zou zijn? Mag best wel wat kosten!

Misschien Becca Moonstone of Opal? Weet zelf niet hoe deze in het echt eruit zien, maar is wel dezelfde soort highlighter.

1 like

Ik kom denk ik vrij overeen met jou qua tinten. Ik zelf vind de milk chocolate bronzer van toofaced echt heel mooi! Hoola is te oranje voor mijn huid en hoola lite zie je bijna niks van, maar is ook aan de oranje kant.

Sorry voor de dubbele post, weet niet hoe ik meer berichten in 1 doe.

hierbij aanlsuitend zou ik moonstone zeggen, opal is echt wel donker op een bleke huid

3 likes

Champagne pop :raised_hands:t3:

2 likes

Ik ga mijn armen even vol smeren bij het Becca schap! Thanks voor de reacties @Popcorn @Ainu @Spaarlamp :smiley:

2 likes

Asos heeft hem nog! Met code HELLO20 is ie 20% goedkoper :relaxed:

1 like

ja ik!

Samenvatting

Afbeeldingsresultaat voor laneige lip sleeping mask

Afbeeldingsresultaat voor E Nature Marshmallow Cleansing Cream

Afbeeldingsresultaat voor Secret Key Starting Treatment Essence
schijnt een dupe te zijn van SK-II Facial Treatment Essence

Afbeeldingsresultaat voor PACKage Everyday Bouncy Facial Mask
sheet mask

Afbeeldingsresultaat voor Missha All Around Safe Block Essence Sun SPF 45 PA+++

4 likes

Het Ambient Lighting Edit Volume 4 van Hourglass voor € 57 yehhh

15 likes

Oeh waar?

jij koopt altijd alles wat ik ook wil

Waar? Mooi

@Clarity @Yucca de Franse Feelunique! Ongelofelijk de deals daar, echt véél beter dan de internationale site.

@Yucca haha ik weet niet of ik dankje of sorry moet zeggen :grinning:
Ik wou de poeders van Hourglass al even proberen maar ik mag van mezelf geen make-up meer kopen… Dus het wordt een kerstcadeautje van mijn vriend :sunglasses: