Hyaluronzuur is puur vocht dus in die zin werkt het wel preventief om rimpels tegen te gaan (al kun je het nooit helemaal tegen gaan, mja vertragen ofzo dan). Het werkt als een soort spons om vocht vast te houden en hierdoor blijft/wordt je huid soepeler.
Ik gebruik nu sinds week zarqa hydra creme. (Voorheen calming geloof ik). Ingriendentem lijst weet ik niet. Tot nu toe de meest favoriete crĂšme die ik heb gebruikt in mijn leven.
heeft hier nog iemand bij Beautybay besteld met BF? Het duurt nu wel lang vind ik.
Ja ik! Bij mij duurt het ook super lang. Nog steeds niks binnen.
hun tracking is ook zo waardeloos
1 dec.
5:52 a.m.Received by carrier
30 nov.
6:35 p.m.Received by carrier
30 nov.
6:32 p.m.Received by carrier
30 nov.
4:43 p.m.Received by carrier
30 nov.
12:00 p.m.Despatched
30 nov.
9:43 a.m.Elec Advice recd by carrier
30 nov.
9:29 a.m.Awaiting Despatch
totaal niet goed om te weten wie welke âcarrierâ is natuurlijk
Ja hier word je echt niks wijzer van. Hoop echt dat het snel binnenkomt, mijn huid heeft het nodig
@jigglypuff Wil je je huidige dagcreme niet gebruiken om de combinatie Vitamine C en Niaciamide?
Ik ben er absoluut geen expert in, maar het schijnt achterhaalt te zijn dat die combinatie niet meer kan. Jetske Ultee heeft hier onder andere veel over geschreven.
Ik wacht ook nog steeds. Zal niet zo heel lang meer duren toch? Ik was gierig en heb zonder t&t gedaan.
Zijn jullie tevreden over de La Roche Posay Effaclar Duo? Ik wil die graag proberen, had altijd TO, maar daar heb ik ineens allergische reacties op.
ik kreeg die t&t gratis (meer dan 50 ekkies) maar eigenlijk is het niets waard
Oh, dat wist ik niet. Ik ga het even onderzoeken. Maar los daarvan heb ik ook het gevoel dat die combinatie gaat rullen.
Misschien toch eens mailen jongens, ik heb ook besteld bij beautybay met BF en heb alles al zeker een week binnenâŠ
Ik heb mijn spullen vorige week vrijdag gekregen. Had zonder T&T want ik ben cheap.
Dit is de eerste keer dat ik bij Beautybay heb besteld. Weten jullie ook met welke bezorgservice het komt (DHL of PostNL) of verschilt dat?
post nl
het is een complot
Ik heb een pakketje binnen gekregen. Ofja de buren, maar ze zijn niet thuis. Ik denk wel dat dit mijn bestelling is.
Ik heb hem ook (eindelijk) binnen!
ja, en ik heb hem ook al binnen. Besteld in die week voor black friday ergens en het is bij mij woensdag afgeleverd
Ik wil heel graag mijn haar weer wat blonder krijgen want sinds ik vorige week naar de kapper ben geweest is alle zon eruit geknipt.
Ik gebruikte altijd Sunkiss jelly in de zomer in de zon en in de winter met de föhn naar dat product bestaat niet meer. Mijn angst is vooral dat ik platina blond word wat ik echt niet wil. Mijn eigen kleur is saai peper en zout en ik heb even geen geld voor nog een behandeling bij de kapper. Hebben jullie tips voor een goed spulletje?