Het Beautytopic

Ik ben zo benieuwd! Mijne komt morgen binnen!

1 like

Ik heb een Mason Pearson, is wel echt fijn hoor! Geen andere borstel die daar tegenop kan. Heb hem ook al bijna 10 jaar inmiddels en nog steeds zijn de haren goed.

Edit: ik heb half zwijn half nylon

2 likes

DM verkoopt nu BH cosmetics! Kwastensets en paletten

Heb deze meegenomen gisteren, was 19,95.

10 likes

Ik heb vorige week kwasten gehaald van BH en ze bevallen me echt goed

Ja die zagen er ook echt mooi uit vond ik. Denk dat ik die volgende keer eens ga proberen. Welke had jij genomen?

Heeft iemand trouwens een clarisonic? Ik heb een mia2 en heb hem gisteravond nog gebruikt. Daarna wilde ik hem nog een keer aanzetten maar lukte niet, hij vibreerde alleen. Ik dacht dat hij leeg was, dus heb hem vannacht opgeladen en nu vibreert hij nog steeds alleen maar? En het lampje knippert

Ik heb een blushkwast, highlighterkwast, en poederkwast. Ze bevallen erg goed, maar misschien vind ik dat omdat ik hiervoor alleen Catricekwasten had :grimacing:

Heeft hyaluronzuur serum zin als je eigenlijk geen rimpels hebt? Werkt het ook preventief?

Ik dacht dat hyalorunzuur vooral de huid helpt om beter vocht vast te houden? Lijntjes en rimpels zullen hierdoor minder opvallen, maar ze zijn er nog steeds. Volgens mij is het een ingrediënt waar bijna elk huidtype baat bij heeft!

1 like

Heb mijn borstel binnen gekregen maar hij was gebruikt :nauseated_face:. Er wordt een nieuwe opgestuurd. Had me er zelf zo op verheugd!

Ja ik zag al dat de verpakking opengescheurd was en in de borstel zaten haren. Had de borstel via Vanilia besteld want had veel kortingscodes en kadobonnen. Dus heb ze meteen gebeld en er wordt een nieuwe opegstuurd!

1 like

Hoi, heeft iemand een aanrader qua dagcrème? Ik gebruik normaal altijd die van Decubal, maar ik wil een andere hebben op dagen dat ik mijn vitamine C gebruik want er zit niacinamide in die dagcrème. Iets met zo weinig mogelijk rommel erin, makkelijk in de winkel verkrijgbaar, max. rond de 10 euro! Ik zat zelf al de kijken naar die Kruidvat Natures-lijn maar nog niet echt de ingrediënten bestudeerd.

Helaas houd ik niet zo van geltextuur en ik ben op het eerste zicht ook niet zo fan van de ingrediënten, maar toch bedankt voor het antwoord! TO dacht ik ook nog aan, maar ik heb pas recent een grote bestelling gedaan dus ik mag van mezelf niet opnieuw kijken :’)

Hyaluronzuur is puur vocht dus in die zin werkt het wel preventief om rimpels tegen te gaan (al kun je het nooit helemaal tegen gaan, mja vertragen ofzo dan). Het werkt als een soort spons om vocht vast te houden en hierdoor blijft/wordt je huid soepeler.

1 like

Ik gebruik nu sinds week zarqa hydra creme. (Voorheen calming geloof ik). Ingriendentem lijst weet ik niet. Tot nu toe de meest favoriete crème die ik heb gebruikt in mijn leven.

2 likes

heeft hier nog iemand bij Beautybay besteld met BF? Het duurt nu wel lang vind ik.

Ja ik! Bij mij duurt het ook super lang. Nog steeds niks binnen.

hun tracking is ook zo waardeloos
1 dec.
5:52 a.m.Received by carrier

30 nov.
6:35 p.m.Received by carrier

30 nov.
6:32 p.m.Received by carrier

30 nov.
4:43 p.m.Received by carrier

30 nov.
12:00 p.m.Despatched

30 nov.
9:43 a.m.Elec Advice recd by carrier

30 nov.
9:29 a.m.Awaiting Despatch

totaal niet goed om te weten wie welke “carrier” is natuurlijk

Ja hier word je echt niks wijzer van. Hoop echt dat het snel binnenkomt, mijn huid heeft het nodig :sweat_smile:

1 like

@jigglypuff Wil je je huidige dagcreme niet gebruiken om de combinatie Vitamine C en Niaciamide?
Ik ben er absoluut geen expert in, maar het schijnt achterhaalt te zijn dat die combinatie niet meer kan. Jetske Ultee heeft hier onder andere veel over geschreven.