Het Beautytopic

Weet niet of je er wat aan hebt maar mijn tips voor mensen die van fris en fruitig houden zijn Missoni EDP van Missoni, Gucci Bamboo en Bvlgari ik denk de turkooise haha.

Moscow Mule van Juliette has a gun is ook heel fijn, beetje fruitig en veel sandelhout, een vrij zachte, heel lichtjes poederige basis.

1 like

Hoe bruin is je huidskleur? Kan je even zien welke kleur dat poeder van MAC heeft.

Je mag de foto weg halen als je wenst.
Ik denk dat de blush nu iets te veel op je huidskleur lijkt. Bij MAC kan je eens kijken naar raisin of sweet as cocoa. Dat zijn mooie alledaagse blushes die je kan dragen.
Voor poeder en foundation kan je terecht bij NYX, zij hebben hun productaanbod verruimd en heb je verschillende ondertonen. Bij Kruidvat gaat echt moeilijk gaan omdat ze ofwel:

  • geen donkere kleuren verkopen
  • wel donkere kleuren maar niet de juiste ondertoon. En dan loop je erbij als een grijs spook

Voor die extra touch draag je highlighter. Maybelline en Nyx hebben mooie budget opties(kijk zeker eens naar de oogschaduwen). Ik raad je aan om weg te blijven van lichte champagnekleuren maar meer te gaan naar roségoud of zelfs goud. Breng je highlighter aan boven je blush en op de brug van de neus.

4 likes

Ik ben vandaag naar de kapper geweest om mijn haar te blonderen en nu ben ik even benieuwd: is er een soort van welbekend wondermiddeltje waardoor je tijdens de eerste wasbeurt dat kleurtje lekker wit houdt? Dus iets meer dan alleen zilvershampoo.

Welke zilvershampoo heb je ervaring mee?

Bij mij was de Fudge zilvershampoo en -conditioner echt een wondermiddel. Zelfs als mijn haar al gelig was, werd het weer een stuk koeler na een wasbeurt.

Misschien kun je ook wat inspiratie opdoen bij YouTubers? Jackie Aina en Alissa Ashley reviewen/testen een hoop, ook budgetmerken (Alissa Ashley is ook het gezicht van een foundation-range van NYX) en zo kun je ook een beetje zien hoe bepaalde highlighters en blushes op een diepere huidskleur staan.

Eigenlijk alleen met de goedkope (huis)merkjes! Maar ik heb nu een tester van Goldwell ( Blondes & Highlights shampoo + conditioner) dus misschien moet ik die eerst even uitproberen, lees wel goede reviews. Maar dacht ooit eens iets gelezen te hebben hier over een bepaald middeltje waar iedereen helemaal gek van was!

Argh, naast de Facewash is nu ook m’n gezichtscrème van Decubal niet meer te krijgen :sob:

Holland&Barret?

Helaas niet! Ik ga Zarqa eens proberen denk ik. Het serum dat jij (volgens mij?) aanraadt vind ik erg fijn, dus ik heb goede hoop voor een crème.

Edit: ho, van een emoji wordt opeens een smiley gemaakt, dat is niet de bedoeling.

1 like

Ik wil degene die de l’oreal sale aanraadde hartelijk bedanken. Mijn portemonnee huilt :joy:

6 likes

Ik denk dat Marc Jacobs Daisy Eau so Fresh (het roze flesje) dan wel bij jouw wensen past!

1 like

Thanks!

1 like

Ja ik zweer ook bij Fudge! Is echt het enige wat de warme gloed uit mijn haren houdt

1 like

Oh bij mij werd dat soms echt te snel paars! Heb nu al een tijd de colouring angels van Kevin murphy en die geeft ook een heel mooi effect en werkt ook verzorgend, maar is wel een stukkie duurder helaas.

Ik gebruik zelf sugared angel, geeft een heel mooi naturel beige effect maar niet te warm. Zag dat ze ook cool angel hebben, die zou dan voor een echte assige kleur zijn! Vind het vooral fijn dat m’n haar er ook lekker zacht van wordt.

1 like

ik heb zelf eigenlijk nog geen enkele creme van zarqa geprobeerd, ben nog steeds tevreden met die van decubal. Het valt me wel op dat H&B constant dingen niet op voorraad heeft, heb de laatste keer direct vier tubes serum besteld :’)

1 like

Is zo’n flesje voor 1 keer? Ziet er wel super mooi uit die effecten

Nee het is een soort conditioner dus je kan er wel een aantal keer mee doen, dan is de prijs ook wat beter te doen gelukkig

Ik weet toevallig van Zarqa dat de lijn vernieuwd gaat worden en dat er daarom producten niet op voorraad waren. Misschien van Debucal ook?

2 likes