Het Beautytopic

@jigglypuff Wil je je huidige dagcreme niet gebruiken om de combinatie Vitamine C en Niaciamide?
Ik ben er absoluut geen expert in, maar het schijnt achterhaalt te zijn dat die combinatie niet meer kan. Jetske Ultee heeft hier onder andere veel over geschreven.

Ik wacht ook nog steeds. Zal niet zo heel lang meer duren toch? Ik was gierig en heb zonder t&t gedaan.

1 like

Zijn jullie tevreden over de La Roche Posay Effaclar Duo? Ik wil die graag proberen, had altijd TO, maar daar heb ik ineens allergische reacties op. :frowning:

ik kreeg die t&t gratis (meer dan 50 ekkies) maar eigenlijk is het niets waard

Oh, dat wist ik niet. Ik ga het even onderzoeken. Maar los daarvan heb ik ook het gevoel dat die combinatie gaat rullen.

Misschien toch eens mailen jongens, ik heb ook besteld bij beautybay met BF en heb alles al zeker een week binnen…

1 like

Ik heb mijn spullen vorige week vrijdag gekregen. Had zonder T&T want ik ben cheap.

Dit is de eerste keer dat ik bij Beautybay heb besteld. Weten jullie ook met welke bezorgservice het komt (DHL of PostNL) of verschilt dat?

post nl

1 like

het is een complot

Ik heb een pakketje binnen gekregen. Ofja de buren, maar ze zijn niet thuis. Ik denk wel dat dit mijn bestelling is.

Ik heb hem ook (eindelijk) binnen! :biggrin:

1 like

ja, en ik heb hem ook al binnen. Besteld in die week voor black friday ergens en het is bij mij woensdag afgeleverd

1 like

Ik wil heel graag mijn haar weer wat blonder krijgen want sinds ik vorige week naar de kapper ben geweest is alle zon eruit geknipt.
Ik gebruikte altijd Sunkiss jelly in de zomer in de zon en in de winter met de föhn naar dat product bestaat niet meer. Mijn angst is vooral dat ik platina blond word wat ik echt niet wil. Mijn eigen kleur is saai peper en zout en ik heb even geen geld voor nog een behandeling bij de kapper. Hebben jullie tips voor een goed spulletje?

Misschien highlights laten zetten bij de kapper?

1 like

Nee ik heb even geen geld voor zo’n behandeling bij de kapper

Ik had laatst bij beauty bay twee pallettes van Dose of Colors gekocht en moet zeggen dat ik echt onder de indruk ben. De kleuren zijn allemaal matte maar zo romig, zonder fallout en moet niet te veel druk uitoefenen om kleur te hebben op mijn oog.

20 likes

mijn BB bestelling is nu binnen en ik ben zo blij op het eerste zicht. De Sensual Skin Enhancer ziet er héél mooi uit.
@VickyViolence ben je nog steeds op zoek naar een peach oogschaduw? Ik heb nu Suburbia van Sugarpill zelf en het is echt een mooie tint!

2 likes

we gaan trouwens doodgegooid worden met koraaltinten nu Pantone het als de kleur van het jaar heeft uitgeroepen

2 likes

Je kunt prima een Vitamine C derivaat (oftewel afgeleide) en een creme met Niacinamide combineren, hoor. De kans dat er Niacin (niet schadelijk, kan je huid even rood van worden en eventueel niacin flush creeeren) wordt geproduceerd is echt minimaal. Ik heb dat eenmaal gehad toen ik de Glycolic Acid toner opdeed en direct erna de Niacinamide van TO. Toen voelde ik een soort snel warm wordende sensatie op mijn huid. Maar verder gebruik ik iedere dag de Ascorbyl Glucoside met de Decubal creme.

Als je last van rullen hebt (heb ik ook wel) dan helpt het om minder Vit C te gebruiken, door het te vermengen met een ander serum of even een paar minuten het in te laten trekken.

Tot slot gebruik in in de zomer deze lichtere creme van Cerave, met ceramiden en ook niacinamide en die rult minder. (Dat rullen komt trouwens door de hulpstof Propanediol)
https://www.iherb.com/pr/cerave-pm-facial-moisturizing-lotion-3-fl-oz-89-ml/68562.

3 likes