Het Beautytopic

Ja, icm met je beauty pas.

Echt alles doen ze niet zo vaak, leuke merken zijn meestal uitgesloten :pensive:

wat @Panthera zegt idd, ik zie het niet zo vaak gebeuren dat echt alles mee doet

Met Halloween nog en black friday ook, 2x in een maand is best veel.

Ja klopt. Normaal doen ze het niet zo vaak helaas😬

Mwoah, zal steeds vaker worden hoor.

voor de Belgjes: Kruidvat heeft 12 december 1+1 op de makeup tijdens de koopavond

2 likes

Nog even een vraagje! Heb jij ervaring met de strobe cream van Mac? En dan die variant zonder kleur.

strobe cream is geweldig!

1 like

@anon95960165 @Ainu welke strobe cream hebben jullie, die van mac? en zo ja, welke kleur?

ik heb Jo Malone sea salt & wood sage gekocht en hij ruikt echt zo lekker!! echt een aanrader

en Lush had vroeger de showergel Grass, rook superlekker maar toen hadden ze m uit t assortiment gehaald maar nu hebben ze er een parfum van en die is ook echt top!

https://www.douglas.nl/Make-up-Accessoires-Make-up%20cases-The-Original-beautyblender-Tools-Blender-Defender_productbrand_3000074634.html

ik heb pinklite, goldlite en peachlite van MAC, vind peachlite zelf de mooiste ervan. TanteBetje is ook fan van redlite. Je kan eventueel de mini van €10 kopen om te kijken of het wat is voor je, dat is dan pinklite.
alternatief product is de vloeibare shimmering skin perfector van becca, die heeft een feller highlight effect en een mooi witte kleurin pearl

2 likes

ik heb vorige keer goldlite gekocht en die beviel me wel maar ga nu de peachlite eens proberen, dankjewel!

Ik heb zo’n soort doosje (wat meer ei-vormig) voor een euro of 2/3 bij de Primark gekocht :grin:

Weet jij ook welke kleur dit is:
https://www.douglas.nl/Make-up-Teint-Highlighter-MAC-Little-MAC-Strobe-Cream_productbrand_3000073963.html

dat is pinklite!

Laatste vraag want volgens mij heb jij er veel verstand van haha! Ik heb een vrij blanke huid en van Mac heb ik ooit een poeder gehad in Nc5 en heb een blush van Mac in Peachykeen. Denk je dat die strobe cream goed bij mij past qua kleur of is een andere beter?

ik vind strobe cream zelf een heel universeel product qua kleurselectie maar denk dat pink en peachlite het mooiste staan bij een lichte huid. ink is roze en meer koel, peach is echt moi peachy. Goldlite vind ik te goud voor de meeste mensen maar kan me voorstellen dat die wel heel mooi staat bij een donkere of medium huid.

Super bedankt voor je info! Denk dat ik dan toch een keer de mini ga proberen!

1 like

Heeft iemand hier een tip voor een goede oogmake-up remover? Ik heb er al veel geprobeerd maar krijg meestal toch last van branderige oogleden :frowning: