Het Beautytopic

Ik heb zelf de Clinique Superbalanced en ben er erg tevreden over. Is ook goed op te bouwen in dekking.

Ik gebruik the ordinary serum in 1.1 en die vind ik zelf erg fijn! Wel matte, niet echt dewy

Thanks! hij lijkt wel wat mat, klopt dat?

Ziet er ook goed uit, misschien bij mijn volgende TO bestelling erbij doen!

1 like

Ik wil graag een highlighter aanschaffen maar weet niet of goud of rose beter bij mijn huid past. Ik heb een vrij blanke huid en van Mac heb ik ooit een poeder gehad in Nc5 en heb een blush van Mac in Peachykeen. Iemand een tip? Oja ik begin even budget bij de Hema omdat ik nog niet weet of het iets voor mij is (andere budget tips mogen ook!). Misschien ook een budget tip voor een highlighter kwast?

Ik zou een warme tint pakken, dus iets met goud erin. Qua kwast kun je kijken voor een fanbrush.

1 like

Weet iemand of Jeffree Star ook te koop is in de fysieke winkels van Ici paris?

In Rotterdam wel, maar niet veel.

Ik gebruik ongeveer een week de 2% BHA exfoliant van Paula’s Choice. Ik heb nu last van onderhuidse rode puistjes (eigenlijk geen puistjes, meer bultjes) op mijn wangen. Verder heb ik niks veranderd aan mijn verzorgingsproducten, dus ik denk dat het door de exfoliant komt. Iemand anders die dit product gebruikt en hetzelfde heeft meegemaakt? Ik twijfel of ik nu moet stoppen met het gebruiken ervan :sleepy:

ik zou nog even doorgaan, de kans is groot dat dit viezigheid is die nu in één keer naar boven komt ipv. sporadisch zonder hulp

1 like

Zou nog even doorzetten. Je huid moet ook vaak wennen. Het is ook beste om het gebruik ervan op te bouwen.

1 like

Hoelang sta je ‘s ochtends voor de spiegel? Ik wil ook meer producten doordeweeks gebruiken maar ben zo sloom als ik net opsta :frown:

Deze routine is max 5 min. Ik meng de serums op mijn hand, dat is 1 stap. Reinigen kost nog het meeste tijd, maar daar wordt ik ook wakker van. Maar je hoeft dit niet te doen. Ik vind het fijn, want ik heb een droge huid. Maar als je een vette huid hebt, wil je vast weer wat anders.

1 like

Ja zou ik ook nog naar kunnen kijken! Dankje!

Ik denk dat het lichte irritatie is van het product.
Ik weet niet of je het elke avond gebruikt maar ik zou het om de avond gaan gebruiken dan

1 like

Die van Kiehls irriteerde bij mij heel erg en ik kreeg er bultjes van onder mijn ogen… nu heb ik daar wel een redelijk gevoelige huid, maar ik zou hem dus niet aanraden. Jammer genoeg nog geen holy grail oogcreme gevonden! :confused:

1 like

Deze is heel dik en ik vond dat niet echt prettig voor overdag. Ik gebruikte het alleen in de avond maar ik voelde altijd een soort tinteling als ik die gebruikte en daarnaast heb ik er bij 1 oog van die onderhuidse bultjes bij gekregen dus heb het niet opgemaakt.
Ik heb nu eentje van origins en die is wel fijn.

1 like

Stel je wilt nieuwe make-up kopen bij Douglas, je hebt 70+ euro te besteden én er is komende dinsdag 25 op écht alles, wat zou je kopen en/of aanraden?

En stel je hebt 25 euro te besteden bij de Ici Paris XL, wat zou je daar kopen en/of aanraden?

Help a girl out, she’s got some first world problems.

1 like

is er komende dinsdag 25% korting op alles?? :scream::smirk:

Zo spannend is dat toch niet meer, is bijna elke maand zo.