Het Beautytopic

Ik hoop dat iemand kan helpen. Wil graag mac lipstick ruby woo kopen er is een matt en gewone ? Welke reden jullie aan. Moet wel zeggen is een lipstick te glad (zacht) is ? Gaat het snel buiten mn liplijn

De matte. Koop daarbij wel de MAC lipprimer (echt zo zo zo fijn voor onder matte lipsticks) en het liefst ook een lipliner. Dan blijft ie echt goed zitten!

Thanks. Heb de matt besteld en lipprimer. Is zo te lezen erg fijn onder matte lipsticks

1 like

Ik werd door jouw linkje herinnerd aan de 25% korting op alles bij Douglas, weet niet of dat nou goed of slecht is :sweat_smile:

1 like

Ja, ik hoorde dat ze de formule gaan aanpassen. Maar ik begrijp niet dat je zo’n goed verkopend product dan uit de handel haalt! Echt heel naar, kan 'm nergens meer krijgen.
Heb deze week ook een berichtje naar de importeur gemaild, maar nog geen reactie. Als ik wat hoor, laat ik het weten.

Je kunt Olaz Total Effects proberen? Wel wat lichter, dus misschien een olie erdoorheen mengen? Minder makkelijk verkrijgbaar is Ceravé PM Moisturizer, met Niacinamide, maar ik vind 'm niet voedend genoeg voor de winter. Anders kom je uit bij Paula’s Choice, maar ik vind dat niet zo’n sympathiek merk. Of echt duur, maar goed, Uncover van Jetske Ultee.

2 likes

:cry: :cry: :cry: :cry:
Dat spul is mijn holy grail, en ben aan mijn laatste flesje bezig.

1 like

gewoon proberen.
Alle producten die ik noem zijn zonder parfum, daar kan ik ook niet tegen!

1 like

NEE

Zijn er nog aanraders van MAC of Zoeva brushes?

Sorry, don’t shoot the messenger… :disappointed_relieved:

1 like

Vraag 't nog maar even voor de zekerheid: kent iemand een alternatief voor dit geweldige wenkbrauwding?

Update: het gaat dus specifiek om de poederkant! :slight_smile:

Ik heb de hydra creme nu. Vind die fijner dat het pompflesje van decubal.

1 like

Nyx 3-in-1 brow?

Jaa zoiets! Nou is deze helaas niet dierproefvrij maar dit is idd wat ik zoek!

Edit: heb nog even beter gezocht en blijkbaar is ie wel vegan? Waar kan ik deze het beste kopen? :smiley:

waarom zoek je deze? voor het potlood vooral of ook omdat er dat poederding bij zit?

O 't poederding! Stond wel in m’n originele bericht maar voor de superduperduidelijkheid: het poederding. Love it.

Iemand ervaring met het Decubal serum? Zie dat dat nog wel verkrijgbaar is. God, blinde paniek hier :joy:

Ik koop deze zelf bij de DM in Duitsland, weet niet of je dichtbij de grens woont? En anders bij de Douglas :slightly_smiling_face:

1 like

Het is een olie dat serum. Moet je van houden. Ik Gebruik hem in de winter voor het slapen gaan en gebruik dan geen creme meer.

1 like

Hm nee ik gebruik de Vitaal creme voor overdag dus dan is een olie echt too much voor mijn gemengde huid. Ik zoek nog ff door, dankjewel!