Ik gebruik al jaren die van Burts Bees. Hij heeft wel een pepermunt geurtje. Maar mijn lippen hebben geen velletjes meer en er blijft geen vettige laag achter op mijn lippen.
Ik vind zelf de Clinique all about eyes rich erg fijn!
Aah, zonde dus. Thnks!
eucerin acute lip balm!
Ik zweer bij de Creamy Eye Treatment with Avocado van Kiehl’s. Hij’s wel redelijk vettig, daar moet je van houden.
Dr. Fix Kapotte Droge Lippen Balsem verzorgt mijn lippen heel goed
Vraagje, ik heb ici paris cadeau bonnen. Welke musthaves qua make up moet ik daar inslaan? Mind you, ben een beginner met make up
Ik zou nu wat van Jefree star kopen.
Anastasia is trouwens ook echt een aanrader.
Ik kom hier even een parfumtip droppen: Pure XS van Paco Rabanne.
Ik hou normaal nooit van zoete geuren maar deze heeft IETS waardoor ik niet kan stoppen met aan mezelf te ruiken haha. Volgens mij is het de gezouten popcorn (ja echt!).
Ik ben op zoek naar een goede volume shampoo. Ik heb een tijdje die van John Frieda gebruikt en die deed het prima, maar daar werd mn haar wel heel snel vet van. Heeft iemand een andere aanrader?
Deze tip heb ik al vaker gegeven, maar ik hoef geen volume producten in mijn haar te doen als ik een blok shampoo gebruik. Dan valt het vanaf de haaraanzet gelijk mooi. Die van jr ligget is mijn lieverlings, en die van werfzeep is ook wel fijn. Met die van lush heb ik geen ervaring, maar die schijnt nogal veel parfum te bevatten.
Mn lievelings mascara, die volume van de etos, is er ineens niet meer na 5 jaar trouwe dienst ben echt in shock haha, hebben jullie aanraders? Ik wil veeel volume, niet zon plastic borsteltje en cheap
Ik gebruik sinds kort de Bumble & Bumble thickening shampoo op aanraden van een vriendin en ik heb veel meer volume als voorheen! Of het mijn haar ook echt dikker maakt weet ik niet, heb al vrij dit haar van mezelf.
de mascara’s van L’Oreal. Ik heb bv de paarse en ik ben heel tevreden. Voor mij niks anders meer.
De volume mascara is er nog! Ze hebben alleen de verpakking veranderd. Ik stond 2 weken geleden helemaal in shock in de Etos en toen zei de medewerkster dat de nieuwe licht roze mascara verpakking hetzelfde is als de oude volume mascara.
Voor degene die het Zarqa calming serum gebruiken: Hij wordt inderdaad niet alleen qua verpakking aangepast, maar ook de formule is aangepast. Nieuw en oud naast elkaar:
Dit is de nieuwe formule. Hij is wat dunner, voelt ietwat meer gelachtig aan, maar als je hem op smeert voelt hij enigszins hetzelfde. Ik ben benieuwd.
Ik heb ook een blokshampoo en vind die heel fijn. M’n haar heeft er veel meer volume door gekregen. Ik heb die van de lush (een blauwe, weet niet hoe die heet).
op het eerste zicht lijkt het alsof ze plantenextracten en dergelijke eruit hebben gehaald. Gelukkig gisteren nog een tube gekocht
Klinkt goed! Ik zie dat er ook kokos inzit, vind je die geur erg aanwezig?