Het Beautytopic

Ik vrees dat hier geen oplossing voor is maar ik vraag het toch maar:
Ik heb door de prikpil last van onzuiverheden op mijn kind. Rode vlekken/rode bultjes. Bestaat er hier een wondermiddel voor? Of moet ik er maar mee dealen aangezien dit door anticonceptie komt :disappointed_relieved:

:crazy_face:

3 likes

woepsss :sweat_smile: kin* dus

1 like

Is deze tijdelijk? Kan niets vinden op de site

Glazen van herome

2 likes

Ik heb UD1, 3, ultimate en soft glam.

Soft glam heb ik laatst gekocht omdat ik uitgekeken was op UD 1 en 3. Ben er zooooo blij mee! Vooral de shimmery kleuren zijn zo mooi rond deze tijd van het jaar. Het zijn geen grove glitters en het is best subtiel ik kan het gewoon naar werk dragen. Geen fall-out en best wel unieke kleuren vind ik zelf. De mattes erin gebruik ik ook dagelijks en het is toch anders dan de UD.
UD3 vind ik ook heel mooi en fijn, maar meer voor de zomer.

Heb zelf ook wat sleek palletes, maar vind die echt niets. Kruimelt best wel en vind ze ook niet echt subtiel qua kleuren.

1 like

Help! Ik heb gelnagels laten doen vandaag en ik vind ze echt heel lelijk en ik wilde ze voor de feestdagen :frowning: weet iemand een goede salon in Rotterdam toevallig?

Ik weet niet wanneer de formule is aangepast maar ik heb het begin dit jaar (jan/feb) gekocht en gebruikt en het werkte top!

1 like

Wat is ook al weer die site uit Tjechie voor make up en parfum? Zoek een parfum die uit de handel is.

Ik ben op zoek naar een fijne oogcreme tegen droogtelijntjes. Mocht het ook nog wat doen tegen wallen en/of donkere kringen is dat mooi meegenomen. Iemand tips?

Heeft er iemand tips voor een goede lippenbalsem? De Nuxe reve de miel vind ik fijn maar naar verloop van tijd krijg ik er allemaal hardere korrels in. Dan vind ik em niet meer prettig in gebruik en ik vind em daar ook te duur voor.

Ik vind die van Elizabeth Arden fijn!

2 likes

Die was ik vergeten te noemen maar deze vind ik dus ook niet zo fijn. Sorry!

1 like

Het hoofdbestanddeel van Elizabeth Arden is Vaseline (Petrolanum), je kunt nog beter pure vaseline op je lippen smeren. Scheelt je nog geld ook.

Ik gebruik al jaren die van Burts Bees. Hij heeft wel een pepermunt geurtje. Maar mijn lippen hebben geen velletjes meer en er blijft geen vettige laag achter op mijn lippen.

1 like

Ik vind zelf de Clinique all about eyes rich erg fijn!

1 like

Aah, zonde dus. Thnks!

1 like

eucerin acute lip balm!

1 like

Ik zweer bij de Creamy Eye Treatment with Avocado van Kiehl’s. Hij’s wel redelijk vettig, daar moet je van houden.

Dr. Fix Kapotte Droge Lippen Balsem verzorgt mijn lippen heel goed

1 like