Het Beautytopic

Ik kan helaas niet terug vandaag :’( maar gelukkig was het maar nagellak

Ik ben fan van de 7 in One CC creme van oil of Olaz

Als iemand nog een goede budget-oogschaduwprimer zoekt: Wet n Wild Photo Focus Eyeshadow Primer, €6. Had hem geswatcht met oogschaduw van hetzelfde merk, en de oogschaduw ook zonder primer geswatcht. De oogschaduw zonder primer kon ik zo van m’n hand afvegen, en wat over de primer zat bleef zitten als een huis, zelfs na het douchen. Moest het echt gericht wegwassen. Ik heb hem niet voor mezelf gekocht want heb nog ud primer potion dus ik weet niet hoe hij het op de ogen doet maar op m’n hand was hij erg veelbelovend!

2 likes

Welke concealer is fijner: de true match concealer van L’Oréal of de instant age rewind eraser van Maybelline? Of heeft iemand nog andere tips?

ik vind de instant age rewind eraser heel erg sheer; maar heb geen ervaring met die van l’oreal. Vind de liquid camouflage concealer van catrice fijn!

1 like

Ik gebruik altijd Mac mineralize concealer. Het licht de huid onder mij ogen echt op alsof er wat reflecterende deeltjes in zitten.

1 like

Ik ben op zoek naar een goed product waarmee ik kan contouren. Heeft er iemand aanraders? Heb het topic al doorgezocht en zag CT (poeder) voorbijkomen. Is deze koel genoeg om mee te contouren? Heeft iemand wel eens de contour wand van CT gebruikt?
Ik vind vaak contourproducten te oranje en te licht om mee te contouren. En wat raden jullie aan: poeder of cream? Ik ben geen pro in contouren, dus het liefst iets wat makkelijk aan te brengen is en niet 100 contourkleuren bevat.

Dan zou ik sowieso een poeder nemen.
Het ligt eraan wat je wilt, echt een heftige countour a la kardashians of gewon subtiel dagelijkse contour wat niet opvalt?

Ik gebruik sinds een paar weken een donkere vloerbare concealer van Colourpop. Super makkelijk in gebruik, ik zet wat kleine stipjes en blend het in met de beautyblender. Ik heb een onrustige huid en daardoor lijkt het met poeder snel een beetje smoezelig.

1 like

Ik ben fan van de Mac blush in de kleur Harmony. Goed zichtbaar maar op een lichte huid niet too much en heeft een mooie grijzige ondertoon.

1 like

makeup revolution heeft een heel mooie concealer in veel tinten, als ze die bij je in het kruidvat verkopen mot je wel oppassen want ze worden niet dichtgeplakt

1 like

Ja, een subtiel dagelijkse contour zoek ik!

Ik gebruik deze poeder van de Etos:

(niet mijn foto)

1 like

Heb je Telescopic van L’Oréal wel eens geprobeerd? Vond ik vroeger altijd een goeie lengthening mascara!

1 like

Ik gebruik van CT de hollywood bronze en glow, het is totaal geen bronzer maar echt meer een subtiele sculpt. Je ziet geen glitters/glimmers ofzo en het werkt heel makkelijk.

Mijn favoriete high end mascara is Dior Iconic Overcurl. Die separeert en maakt mn wimpers mooi lang en ook wel iets voller zonder dat het een plakkerige spinnenpotenzooi wordt

2 likes

Huh ja joh na ongeveer 4 à 5 maanden is mijn mascara wel op hoor :sweat_smile: Dan komt er gewoon bijna niks meer van het borsteltje.

1 like

Mascara is bij mij juist het enige van make-up dat op gaat! Omdat ik het bijna elke dag gebruik, en altijd dezelfde. Wat @VickyViolence zegt, op een gegeven moment komt er dan gewoon minder van het borsteltje. Dan zit er misschien nog wel wat in, dus technisch niet helemaal op, maar niet meer genoeg om effect te hebben behalve een beetje kleuren.

Ik gebruik nu de lash paradise van lóreal, maar ik denk dat dat niet is wat je zoekt @mgg.

2 likes

Oh dat is fijn. Ik wil namelijk ook iets zonder glitter. Ik ga dan denk ik voor deze. Thanks!

1 like

Je gaat hier echt geen spijt van krijgen!