Het Beautytopic

Ik gebruik sinds een paar weken een donkere vloerbare concealer van Colourpop. Super makkelijk in gebruik, ik zet wat kleine stipjes en blend het in met de beautyblender. Ik heb een onrustige huid en daardoor lijkt het met poeder snel een beetje smoezelig.

1 like

Ik ben fan van de Mac blush in de kleur Harmony. Goed zichtbaar maar op een lichte huid niet too much en heeft een mooie grijzige ondertoon.

1 like

makeup revolution heeft een heel mooie concealer in veel tinten, als ze die bij je in het kruidvat verkopen mot je wel oppassen want ze worden niet dichtgeplakt

1 like

Ja, een subtiel dagelijkse contour zoek ik!

Ik gebruik deze poeder van de Etos:

(niet mijn foto)

1 like

Heb je Telescopic van L’Oréal wel eens geprobeerd? Vond ik vroeger altijd een goeie lengthening mascara!

1 like

Ik gebruik van CT de hollywood bronze en glow, het is totaal geen bronzer maar echt meer een subtiele sculpt. Je ziet geen glitters/glimmers ofzo en het werkt heel makkelijk.

Mijn favoriete high end mascara is Dior Iconic Overcurl. Die separeert en maakt mn wimpers mooi lang en ook wel iets voller zonder dat het een plakkerige spinnenpotenzooi wordt

2 likes

Huh ja joh na ongeveer 4 à 5 maanden is mijn mascara wel op hoor :sweat_smile: Dan komt er gewoon bijna niks meer van het borsteltje.

1 like

Mascara is bij mij juist het enige van make-up dat op gaat! Omdat ik het bijna elke dag gebruik, en altijd dezelfde. Wat @VickyViolence zegt, op een gegeven moment komt er dan gewoon minder van het borsteltje. Dan zit er misschien nog wel wat in, dus technisch niet helemaal op, maar niet meer genoeg om effect te hebben behalve een beetje kleuren.

Ik gebruik nu de lash paradise van lóreal, maar ik denk dat dat niet is wat je zoekt @mgg.

2 likes

Oh dat is fijn. Ik wil namelijk ook iets zonder glitter. Ik ga dan denk ik voor deze. Thanks!

1 like

Je gaat hier echt geen spijt van krijgen!

Helena Rubinstein Lash Queen Blacks!! Love it! Al moet ik bekennen dat ik ook echt fan ben van Monsieur Big!

Chill! Ik wilde maandag wat kopen, maar toen bedacht ik dat er na kerst vaak korting is dus ik zei dat tegen het meisje van de mac counter… zegt ze: nee ik denk het niet, er is pas korting geweest. Vraag me af of ze het echt niet wist of dat ze me erin wilde luizen. In ieder geval ga ik morgen even mac prep en prime halen om te gebruiken als concealer!

Zal ik een iets donkerdere (meer perzikachtig) halen als corrector voor blauwe kringen of toch gewoon een die het beste matcht met mijn huid? Iemand tips?

2 likes

Alweer!!! Die hebben echt vaak zo’n korting op (bijna) alles actie hè? Niet dat ik klaag, wil een oogschaduw palette dus het komt weer goed uit :joy:

Peach of oranje concealer is idd voor donkere kringen. Daarboven op moet nog normale concealer.

1 like

Ik heb toevallig net die van N.y.x. besteld.

Ja dat dacht ik ook! Is die van nyx een beetje dun/vloeibaar? De meeste echte correctors zijn zo cremig…

Gebruikt iemand de Cindy Loumanizer? En is deze mooi en niet te glitterig?

@TantePollewop ja ik, en die is echt prachtig! Juist helemaal geen glitters, maar een mooie glans. Zo veel mooier dan de Mary Loumanizer! Wel iets rozer, dus daar moet je van houden, ik vind dit veel mooier dan de vele gele/gouden highlighters die je ziet.

1 like