Het Beautytopic

Oh nee had ik er zelf niet uitgehaald!

1 like

Ahh ik heb eindelijk mijn glossier bestelling binnen die ik met black friday had besteld (naar zo’n bedrijf laten sturen in uk die pakketjes doorstuurt). Ik snap de hype echt helemaal haha alles ziet er zo cute uit. En die cloud paints zijn echt geweldig :heart_eyes:

3 likes

Ooh welke kleuren van de cloud paints heb je? Ik heb nu enkel de kleur puff, soort van lichtroze, maar ik wil er nog

Saaie vraag die hier waarschijnlijk al gesteld is maar: ik ben op zoek naar een matterend poeder, liefst geen loose, welke vinden jullie een goede en is niet zo duur?

Ik hoor goede dingen over die van Catrice (Prime & Fine): https://www.kruidvat.nl/catrice-prime-and-fine-010-translucent-mattifying-waterproof-powder/p/3026997

Voor 5 euro misschien wel het proberen waard!

1 like

Anti schimmel creme van de Kruidvat!

Eens in de zo veel tijd smeer in mijn voeten in en mijn voeten zijn zo zacht. Als ik weer eelt voel opkomen, smeer ik ze weer in. Eens per maand is voor mij voldoende.

Verklaar me niet voor gek, dit is goud

1 like

Heeft iemand wel eens fillers genomen? Ik wil het graag in m’n neus maar lastig om te beslissen waar…
wil m’n neus brug rechter en puntje aangepast.

1 like

Is er iemand die weet waar ik Nexxus Polymedic Emergency Reconstructor kan kopen (is echt de holy grail voor mijn haar)? Ikzelf vind op het moment alleen maar dure opties via amazon en mijn flesje is bijnaaa op. @Rozecoupeschaar misschien?

1 like

Nee sorry! Ben hier ook niet bekend mee eerlijk gezegd. Misschien bij een kappersgroothandel? Succes met zoeken!

1 like

Die parfum is zo goed! Ik draag hem bijna dagelijks sinds ik hem heb :no_mouth:

2 likes

Hmmm, ik zit toevallig een beetje te browsen op fillers onder mn ogen. Ben ook benieuwd aar ervaringen.

Weet iemand hoe de Dazzleshow Liquid van MAC zijn in kwaliteit?

Oh oh, ik was al benieuwd naar deze en nu al helemaal.

1 like

temptalia schrijft er wel positief over maar als ik het zo zie doet het me denken aan de liquid metal eyeshadows van catrice

1 like

Iemand die deze al geprobeerd heeft? Vind hem er zo mooi uitzien maar ben benieuwd of hij de 80 euries waard is haha
1 like

Make-up is nu 1+1 gratis bij Kruidvat (Catrice en Essence doen niet mee).

1 like

Ik heb een vraag; wanneer ik foundation opdoe, heb ik altijd last van schilfertjes bij mijn neusvleugels. Dagcreme of andere vette creme helpen even maar niet consequent.
Iemand nog een tip hiervoor?

Help!
Ben een weekendje weg en mijn make-up vergeten mee te nemen. Nu gaan we vanavond uit.
Wegens dure maand ben ik nu op zoek naar een goede maar ook goedkope highliter en oogschaduw(palet)
Liefst te koop bij etos/kruidvat .

Het ho ho ho pallet van essence is echt mooi!

1 like

Ik heb hier ook vaker last van, ook op mijn neus. Zeker in de koudere maanden. Het enige wat mij helpt is een redelijk vette nachtcreme best wel dik savonds erop doen en snachts in laten trekken. En af en toe scrubben.

1 like

Welke vinden jullie fijner een beautyblender of zo’n spons van real techniques?