Het Beautytopic

Huh ja joh na ongeveer 4 à 5 maanden is mijn mascara wel op hoor :sweat_smile: Dan komt er gewoon bijna niks meer van het borsteltje.

1 like

Mascara is bij mij juist het enige van make-up dat op gaat! Omdat ik het bijna elke dag gebruik, en altijd dezelfde. Wat @VickyViolence zegt, op een gegeven moment komt er dan gewoon minder van het borsteltje. Dan zit er misschien nog wel wat in, dus technisch niet helemaal op, maar niet meer genoeg om effect te hebben behalve een beetje kleuren.

Ik gebruik nu de lash paradise van lóreal, maar ik denk dat dat niet is wat je zoekt @mgg.

2 likes

Oh dat is fijn. Ik wil namelijk ook iets zonder glitter. Ik ga dan denk ik voor deze. Thanks!

1 like

Je gaat hier echt geen spijt van krijgen!

Helena Rubinstein Lash Queen Blacks!! Love it! Al moet ik bekennen dat ik ook echt fan ben van Monsieur Big!

Chill! Ik wilde maandag wat kopen, maar toen bedacht ik dat er na kerst vaak korting is dus ik zei dat tegen het meisje van de mac counter… zegt ze: nee ik denk het niet, er is pas korting geweest. Vraag me af of ze het echt niet wist of dat ze me erin wilde luizen. In ieder geval ga ik morgen even mac prep en prime halen om te gebruiken als concealer!

Zal ik een iets donkerdere (meer perzikachtig) halen als corrector voor blauwe kringen of toch gewoon een die het beste matcht met mijn huid? Iemand tips?

2 likes

Alweer!!! Die hebben echt vaak zo’n korting op (bijna) alles actie hè? Niet dat ik klaag, wil een oogschaduw palette dus het komt weer goed uit :joy:

Peach of oranje concealer is idd voor donkere kringen. Daarboven op moet nog normale concealer.

1 like

Ik heb toevallig net die van N.y.x. besteld.

Ja dat dacht ik ook! Is die van nyx een beetje dun/vloeibaar? De meeste echte correctors zijn zo cremig…

Gebruikt iemand de Cindy Loumanizer? En is deze mooi en niet te glitterig?

@TantePollewop ja ik, en die is echt prachtig! Juist helemaal geen glitters, maar een mooie glans. Zo veel mooier dan de Mary Loumanizer! Wel iets rozer, dus daar moet je van houden, ik vind dit veel mooier dan de vele gele/gouden highlighters die je ziet.

1 like

Nee, dat weten ze écht niet van te voren. Douglas(of Bijenkorf of hudson’s bay) bepaalt die korting en niet het merk zelf, is ‘s ochtends gewoon een verrassing voor de meiden van Mac als ze binnen komen.

1 like

oh ik vind cindy echt veel te zacht :frowning: betty is dan weer wel fijn als je all out wilt gaan glowen incl. bronzer/blush/contour

Ik wil misschien een mooi paar nepwimpers aanschaffen voor NYE, wat is er aan te raden? :blush:

@PrincessPeach thanks! Ik zit er al een hele tijd op te azen en heb hem nu besteld.

Ik ben ook nog op zoek naar een nieuw poeder. Gebruikte eerst altijd een los poeder van BE creative cosmetics maar zoek iets dat:

• foundation natuurlijk afpoederd, ook in een vettige t-zone
    -geen cake effect geeft
  • goed blijft zitten.

Iemand tips?

1 like

makeup studio heeft een fijne maar die riekt wel naar speculoos :nauseated_face:

Hahaha jezus! it’s the season to… oh wait.

Iemand nog tips voor een goede foundation die ik bij Douglas kan halen? Heb een gemengde huid en een vette t-zone. Hoef niet zo’n heftige dekking!

Bobbi Brown foundations vind ik heel fijn! Veel kleurenkeuze ook, heb gehoord dat de stick foundation top is maar zelf heb ik de long wear even finish foundation (vloeibaar) gebruikt en meerdere flesjes van opgemaakt. De Too Faced Born This Way wil ik ook eens proberen. Ik weet dat veel mensen fan zijn van MAC foundations maar ik (en aardig wat anderen volgens het internet) krijg er wel echt puistjes van. Ik raad je vooral aan om even online reviews en swatches te zoeken van die foundations.

@TantePollewop Laura Mercier misschien? Is wel 42 euro maar ik heb vet lang met die pot gedaan en ik vind 'm heel mooi.

1 like