Het Beautytopic

Ik ben benieuwd als je iets vindt! Ik zoek vervanging voor de toner en dagcrème, ze zijn allebei bijna op.

Heeft er nog iemand goede tips voor een haarprobleem? Ik heb veel van die korte haartjes, die rechtop gaan staan dus ik ben opzoek naar iets om dit tegen te gaan.

Op korte termijn niet, maar ik ben deze gaan slikken op aanraden van iemand hier of op egf en merk dat mijn haar veel gezonder is maar ook dat ik niet meer van die irritante baby haartjes heb! Te koop in Duitsland bij DM of supermarkt.

image

Ik las volgens mij in dit topic laatst over de nieuwe versie/vervanger van het Zarqa skin calming serum (ben de nieuwe naam even kwijt). Is er iemand die deze al gebruikt en aan kan geven of hij net zo fijn is als het skin calming serum?

Aanraders qua budget mascara? Ik heb nu de Catrice Glam&Doll False Lashes waterproof mascara maar die geeft toch nog steeds snel een donkere waas onder de ogen. Ik wil dus iets dat muurvast zit, vooral voor separatie en lift zorgt en waterproof is!

Ik heb die nieuwe Snapscara van Maybelline, vlekt niet, separeert goed én krult! Ben er best van onder de indruk!
Misschien ook een tip voor @Mgg haha

2 likes

Waar koop je die van Saem?

Ja, ik heb heb gebruikt. Ik vind hem niet zo fijn als de eerdere versie in ieder geval. Ik had beide gekocht voor het geval ik de nieuwe niet fijn zou vinden en tja, ik weet niet. Als ik hem op doe geeft hij zo’n weeïg zwaar gevoel. Ik kan het ook niet echt met iets vergelijken. Het voelt niet vettig, olieachtig of trekkend, maar alsof er een soort waas over je gezicht komt. I don’t know. Ik vind het in ieder geval niet heel prettig, maar als hij daarna is ingetrokken voelt hij wel weer hetzelfde. M’n huidstructuur is ook wat onregelmatig geworden, maar hoeft niet per se aan dit product te liggen. Maar de waas waar ik het over had associeer ik daar wel weer mee. Lang, warrig verhaal, maar ik gebruik nu dus de oude en nieuwe gecombineerd. Nieuwe 's nachts, oude overdag. Ik ga hierna dus wel weer een vervanger zoeken helaas.

2 likes

Ja gewoon eentje! Het zijn wel grote capsules en als ik niet genoeg water erbij pak dan blijft die smaak hangen, is wel smerig haha. Maar dit is de intensieve variant, de gewone heeft kleinere tabletjes die je niet proeft!

@jigglypuff probeer van dezelfde lijn eens de niet-waterproof (de paarsige verpakking), blijft veel beter zitten!

Iemand ervaring met beige shimmerbrick van Bobbi Brown?
Wil een product voor beetje waar kleur en glans tegelijkertijd, maar niet te roze of te warm bruin oid. Geeft ie genoeg kleur af (ben heel bleek)
Of is pink quartz of bronze een betere keuze?

Wat vinden jullie nou echt een goede lippenbalsem?

Ik vind purol zalf echt fijn, maar gebruik dat alleen in de avond en als ik thuis ben. Want wil niet iets waar ik steeds met mijn vinger in moet.

Daarnaast vind ik de Dior lipglow ook geweldig, maarja om nou elke 2 maanden 35 euro ervoor neer te tellen vind ik ook iets te veel van het goede.

Denk het niet…want die sticks zijn wit en de zalf is beetje bruin kleur. Dus volgens mij is de stick zo’n vaseline achtige substantie.

@ishq Ik vind die niet superfijn moet ik zeggen! Is echt ander spul en doet minder voor mijn lippen dan het blikje. Als alternatief voor tussendoor op zich wel prima, hoewel ik dan eigenlijk de blauwe Labello nog beter vind dan de Purolstck.

1 like

Echt? Hoe onlogisch :no_mouth:

1 like

De Cindy Lou manizer is binnen! Heb speciaal gewacht met make-uppen totdat het pakketje binnen kwam.

4 likes

Ik heb Pink Quartz en vind die echt prachtig. Geeft net wat kleur en hele mooie glans. Beige ken ik helaas niet dus kan het niet vergelijken voor je

1 like

Ik ben tevreden over de lippenbalsem van La Roche Posay, cicaplast heet het geloof ik… komt uit een kleine tube dus voelt heel hygienisch.

Ik heb mezelf vandaag verwend met het Born to Run palette :blush: En het Cherry palette geswatched, nou wil ik die ook!

4 likes

Yesstyle, Jolse, RoseRoseshop, Ebay, etc. Voor zover ik weet in Nederland alleen maar online, in ieder geval.

Dank je! Kon inderdaad alleen maar webshops vinden.

1 like