Ik vind het juist zo leuk dat mijn dochter al 9 is, het is zo gezellig haha, lekker samen dingen doen. Maar ik heb ook niks met baby’s, vind er niks aan ![]()
Mijn kindje is natuurlijk nog stuk jonger, maar ik herken het ook al wel. Vooral de kraamtijd dan, want zwanger zijn vond ik niks aan en bevallen is niet mijn ding (het is maar goed dat ik geen 2e wil, want ik wil noooooooooit meer bevallen).
Ik vond de kraamtijd zo fijn en ik vind het zo jammer dat ik (waarschijnlijk) nooit meer zal gaan ervaren, maar ik wil geen 2e en dat wist ik al voor ik zwanger was.
Zo heb ik het niet eerder bekeken, maar ik vind dit echt een goede manier om ermee om te gaan. Ik denk dat dit voor mij ook goed kan werken. Ik weet ook ‘zeker’ (ook zo’n 80/20) dat er hier geen tweede gaat komen, maar soms ontstaat er toch (nu al) een kleine twijfel.
Ik herken me wel in wat @JustinBieber zegt en sta er hetzelfde in als @sashiko; je zal altijd iets missen/vervelend vinden wat je ook doet.
Wat mij helpt relativeren is dat mn zwangerschap en kraamtijd nooit zo chill of fijn kunnen zijn zoals de eerste keer omdat je al een kind rond hebt lopen🥲