Het blog tip-topic

Ik heb al mijn zomeroutfits even op een rijtje gezet. Heel logisch ook, aangezien het regent en koud is :joy:

2 likes

Ik kreeg wat goodies van The Body Shop dus heb ik er een artikeltje over geschreven:

2 likes

Blij dat ik niet de enige ben die liever blogs leest dan youtubevideoā€™s kijkt! Ook leuk om Blackbirds & Blossom hier voorbij te zien komen, ik ken Eva :slight_smile: ! Ben zo blij voor haar dat ze nu een baan heeft die ze zo leuk vindt (https://blackbirdsandblossom.com/van-kantoor-naar-keuken/)

Mogen Engelstalige blogs ook? If so: meganellaby.com is een fave van me, houd van haar stijl, huis en honden!

Verder heb ik vooral inspiratie nodig, dus hopelijk komen hier nog veel meer tips te staan!

1 like

Oh, wat fijn dat je het zegt! Lees alles 20x na voor ik het publiceer, maar soms ken ik mā€™n verhaal zo goed dat ik eroverheen lees :pensive:

Heb wat dingen verbeterd. Mocht je nog eens fouten opmerken, laat het me gerust weten via dm hier/reactie website/mail/whatever als je daar zin in hebt, dat vind ik alleen maar fijn!

1 like

Omdat het merendeel van mijn lezers zich buiten NL bevindt.

1 like

Aah wat tof om te horen. Dankjewel!

1 like

Maar ehā€¦ Zit je hier ook met een dubbele agenda? Een iets andere naam, maar het staat wel in je afbeelding en je blog staat op je profielā€¦

1 like

Blijkbaar zijn ze op Viva strenger dan wij hier.

2 likes

Haha, ja, het was wachten tot die vraag zou komen. Maar nee, zat ook al jaren op het ā€˜vorige forumā€™, maar destijds anoniem. Toen ik me hier aanmeldde bedacht ik me dat het eigenlijk dom zou zijn om niet mijn blog te vermelden.

De gebruikersnaam kan ik niet veranderen, maar heb om verdere (terechte) achterdocht te voorkomen mijn gravatar veranderd naar een foto van mijn kat.

1 like

Gebruikersnamen veranderen wij gratis en voor niks!

1 like

Okidoki. Gaan we regelen. :slight_smile:

1 like

Bedank voor je reactie en dat je het goed oppakt! Veel plezier op dit forum.

1 like

je mag prima forummen met die naam hoor. maar je hebt vast nog wel meer gespreksonderwerpen :yum:

2 likes

Haha ja, die heb ik zeker, en daar kan ik - nu ik soort van incognito als Kroepoek post - ook weer meer op reageren. Fijn dat alles hier zo goed wordt opgepakt, en excuses voor het off-topic gaan!

2 likes

Heeft er nog iemand tips? Ik ben op zoek naar leuke blogs over van alles en nog wat, maar ik kan even niets leuks meer vinden. Ik volgde er heel veel maar de laatste maanden zijn dat er steeds minder geworden. En ik wil weer wat leuke nieuwe vinden!

Ik zit inmiddels een beetje in het ā€˜blogcircuitā€™ en zie enorm veel blogs voorbij komen in bijvoorbeeld Facebookgroepen, maar eerlijk gezegd heb ik nog niks ontdekt waar ik ben blijven hangen.

Mijn nieuwste ontdekking was Hare Maristeit, zij schrijft op een fijne en persoonlijke manier.

Maar misschien zijn we inmiddels ook zo gewend aan Bloggers/Vloggers dat de lat gewoon heel erg hoog ligtā€¦

1 like

Ik zoek vooral tips om mijn blog te doen groeien, als dat nog kan in het Youtube-tijdperk. Sinds de dood van het EGF zijn mijn bezoekerscijfers gehalveerd haha godverdomme :frowning_face:

Gehalveerd :open_mouth: Jeetje! Ik zou willen dat ik tips had, maar soms vrees ik dat ā€˜bloggenā€™ inderdaad een beetje dood isā€¦

Zondag is echt zoā€™n blog leesdag, hier wat leuke blogs die ik voorbij zag komen in mijn feed:


Dit lijkt me heel lekker!


Vind deze zo tof!


Deze DIY cadeau-ideetjes vond ik ook geinig


Zelf tipte ik nieuwsbrieven die je wƩl wil ontvangen

https://www.gidsvoorhetzuiden.nl/
En ik startte een tijdje terug samen met een vriendinnetje een blog over Belgiƫ!

@VickyViolence ik krijg zelf veel bezoekers binnen via Pinterest. Denk dat daar (voor mij iig) nog meer winst te behalen valt als je ook echt van die Pin-proof afbeeldingen maakt (met tekst erop), maar daar heb ik zelf nog geen tijd/puf voor gehad.

4 likes

Ik vond jouw blog over nieuwsbrieven heel erg leuk, heb me zelfs ingeschreven!

Enne, ik twijfel om Pinterest te gebruiken voor mā€™n blog. Deel nu alles al op Facebook, Mailchimp, Instagram en Google Plus, en vind dat al best een klus om bij te houden allemaal.

Bovendien heb ik echt totaal geen aanleg voor visueel aantrekkelijke dingen. :see_no_evil:

1 like