Via Oona inderdaad! De hint is jammer genoeg niet aangekomen haha.
Ik laat 't je weten als ik ze online spot! Ik lees op reddit van iemand in de UK denk ik dat er per filiaal per geur maar 50 stuks beschikbaar zijn dus ik vrees wel dat je Kerstman of -vrouw er snel bij zal moeten zijn!
Aangezien het steeds donkerder en kouder begint te worden vond ik het hoog tijd voor een recept voor stoofperen! Ik heb ze laatst ook in een stoofperenslof verwerkt en dat werd ook heel erg lekker. Ik heb toen een paar eetlepels van het vocht door de banketbakkersroom gemengd en de stoofperen in dunne plakjes gesneden en als een waaier op de slof gelegd.
Hoi! Ik zit dus al heel lang als mee lezer op dit forum en heel sporadisch heb ik eens iets gepost als ik mn mond echt niet kon houden haha.
Ik heb zelf altijd heel lang een blog gehad en heb dat u na 2 jaar een âpauzeâ weer opgepakt! Dus ik wilde graag een artikel met jullie delen. Maar eerst een andere vraag:
Ik vind het zo jammer dat bloggen heel de tijd voor dood verklaard wordt want ik vind het zelf heel leuk om nog blogs te lezen en dan vooral lifestyle blogs over iemands leven. Ik lees zelf veel scandinavische blogs omdat die vaak precies zijn wat ik zoek. Zoiets heb ik nog niet echt als NL blog gevonden. Het zijn vaak blogs met veel, mooie fotoâs van alledaagse dingen. mijn favoriete is bijvoorbeeld:
Kennen jullie zulk soort blogs in het NL of Belgisch?
Nu deel ik ook nog graag mijn blog met jullie. Hopelijk vinden jullie het ook leuk en interessant!
Pfoeh een beetje eng is dit, maar ik ben met @LastYoungRenegade@Hippe_kikker en @Camper een persoonlijke blog over autisme gestart.
Het gaat voornamelijk over autisme bij vrouwen en het herkennen van autisme bij twijfel aangezien er veel vrouwen zonder diagnose rondlopen (en hierdoor jarenlang met depressies etc. rondlopen).
Misschien hebben sommigen van jullie er wat aan en tips zijn welkom, want we zijn pas sinds kort bezig en lopen soms nog tegen dingen aan.
Dit is de laatste post van @LastYoungRenegade