Het blog tip-topic

Even een upje voor dit topic! Mag ik even onbeschaamd mijn nieuwe blog promoten? :grimacing:

Hebben jullie nog tips voor leuke lifestyle of beautybloggers?

2 likes

Is dit niet alsnog leuk om te doen? Ben benieuwd wie er nog allemaal bloggen. Of zijn het alleen de mensen die hier nog wel eens wat droppen? Haha.

@Amoruccio leuk dat je bent gaan bloggen! Dit is mijn meest recente lijstje met favoriete blogs, voornamelijk (persoonlijke) lifestyle blogs:

Mijn laatste twee updates:

2 likes

Vind ik wel ja! Doen we 't alfabetisch op forumnaam?

@Amoruccio - www.somedaytoday.nl
@anon65426728 - moet je dr profiel checken
@Lula - www.daarboven.com
@tuula - www.lastdaysofspring.com
@VickyViolence - www.prettysharp.be

Verder ben ik niet omhoog gescrold haha.

Ik heb de afgelopen weken een paar van mā€™n Nederlandstalige artikels vertaald naar het Engels. Ik vang veel bezoekers via Google en dan is Engels toch nog steeds het gunstigst.

Dit zijn twee ā€œorigineleā€ artikels die ik onlangs geplaatst heb:

2 likes

Ah, thanks dat je me genoemd hebt zonder te linken!

1 like

Die van mij is www.daintydream.com :slight_smile: Ik vergeet hier altijd te delen haha

Edit: Super handig trouwens, ik heb jullie allemaal bij mijn bladwijzers gezet!

1 like

Wat leuk, je reisverslagen! In precies een maandje zitten mijn vriend en ik in Californiƫ :grin:

@Amoruccio - www.somedaytoday.nl
@DaintyDream - www.daintydream.com
@anon65426728 - moet je dr profiel checken
@Lula - www.daarboven.com
@tuula - www.lastdaysofspring.com
@VickyViolence - www.prettysharp.be

(Edit: sorry dat ik jullie nu allemaal opnieuw tag haha misschien moet ik volgende keer die tags weghalen.)

1 like

Leuk! Volg jullie via Bloglovin! :blush:

Net geklikt en ziet er prachtig uit. Ga sowieso nog rustig lezen maar heb vriend beloofd dat ik mee serie kijk.

Maar dan heb je alvast een eerste reactie :slight_smile:

1 like

Zooo, heb een beetje vluchtig gelezen, maar hartstikke leuk! Het ziet er mooi uit (hoezo heb je grafische hulp nodig?), je schrijft taalkundig ook heel goed voor zover ik er verstand van heb, het thema is leuk, ik ben fan!

1 like

Denk dat veel mensen daar ā€˜lastā€™ van hebben! Ik vind het er ook leuk uit zien hoor! Zou op termijn de stockfotoā€™s wel vervangen. Maar het idee is leuk!

1 like

Je zou voor nu al gebruik kunnen maken van het beeldmateriaal van Canva! Is een app / website om bijvoorbeeld banners voor websites te maken. Super makkelijk en heel mooi beeldmateriaal! En gratis!

1 like

Goed idee, toffe naam. Ik zou zeggen: ga ervoor. Als je in zoā€™n korte tijd dit neerzet, vraagt dat om meer :slight_smile:

1 like

Erg leuk, en als jij het bent op de eerste foto dan deze voor je:
:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Ik zou je site regelmatig bezoeken, vooral als je ook een beetje persoonlijke dingen deelt die je meemaakt. En wellicht koppelen aan een Instagram? Succes!

2 likes

Haha ok ja dan zijn we gewoon samen fan van die foto.
Succes!

1 like

Voor wie nog wat te lezen wil, ik blog inmiddels sowieso 1x in de week.

Daarnet heb ik er een online gezet die ik nogal spannend vond, over dat ik overweeg/overwoog te stoppen met mijn bedrijf.

(Ik zet er geen link bij ivm Google maar via mijn profiel kan je mijn website vinden.)

Overigens, ik sta best open voor feedback over het uiterlijk van mā€™n blog, vind het bijvoorbeeld lastig te bepalen hoe ik mijn weekoverzicht het mooist kan vormgeven.

Dat komt omdat dit je eerste bericht op het forum is. Dan lijkt het net alsof je je enkel hierom hebt aangemeld.

Ja maar de vorige keer zat ik bij een review forum, waar ik gewoon een review plaatste van ietsā€¦maar ik snap inderdaad dat het dan verkeerd over kan komen.

@Esthervp als je hetzelfde doet, krijg je hetzelfde resultaat. hier spam plaatsen leidt tot spam verwijderen. Je bericht is dan ook verwijderd.

Huh? Nou jaā€¦dit forum is juist toch om je blog te delen??

Het zal wel, vreemdā€¦

Dit topic is voor leden van dit forum die leuke blogs willen delen of die toevallig zelf een blog hebben en dat willen delen, niet voor leden die verder niet actief zijn en enkel posten om hun blog te promoten. Kijk dus vooral ook eens in andere topics en post gezellig mee, en als je dan af en toe ook eens hier post is er niks aan de hand.