Het blog tip-topic

Ik heb weer wat nieuwe beauty posts klaar!

Single oogschaduws van L’Oréal

Primer/highlighter hybride om op je hele hoofd te smeren

Met de titel heb je eigenlijk al genoeg gelezen dus die kan je overslaan. Ik heb deze post vooral geschreven voor Google haha.

3 likes

Hallo? Allo… llo…

stilte

Is hier nog iemand? Iemand… mand… and…

Mochten hier toch nog levende wezens zijn. Ik heb sinds enkele maanden weer eens de energie gevonden een nieuwe post te maken:

Waarom zou ik dit lezen? Ik volg mascha niet eens?

Omdat je anders je tijd net zo goed weggooid op instagram. Dus lees maar gewoon…

3 likes

Ah leuk, ik kan altijd flink lachen om je blogs! (En ben nog steeds benieuwd wie jij nu bent…)

1 like

Stoer! Ik ga hem kijken :slight_smile:

Oh, wat een leuk en spannend idee! Ben benieuwd wat je ervan vindt!

1 like

Leuk zo een kijkje achter de schermen!

Hoe heb je het ervaren om de hele week te vloggen? Gezien je na de 1e dag al twijfels had vraag ik me af of je er nog steeds zo over denkt.

1 like

Het was dubbel! Aan de ene kant heel erg leuk om mee bezig te zijn, te editten, muziek te zoeken…Voelde me echt weer het meisje van 7 die geconcentreerd aan het knutselen was, had daar echt plezier in. Daartegenover stond wel dat ik het heel ongemakkelijk vond om elke keer mijn telefoon te pakken, in een statief te zetten en te filmen als er andere mensen bij waren. Alsof ik daardoor niet ‘in het moment was’, en alleen bezig was met mijn vlog. (Maar eigenlijk was ik meer bang dat anderen dat zouden denken.)

En het voelt zo eigengeilerig. Maar dat heb ik met bloggen ook wel eens. Zo van ‘Jezus Kroepoek, koop een dagboek, waarom denk je dat mensen hierop zitten te wachten?’

Maar al met al een leuke ervaring en ben er trots op dat ik er een eerlijke vlog van heb kunnen maken :slight_smile:

2 likes

Je mag er zeker trots op zijn, vind het knap hoe je het al aan elkaar hebt geregisseerd.

Ben benieuwd of er nog meer zullen volgen :wink:

En gefeliciteerd trouwens!! Leuk om je echte verjaardag en je forum verjaardag op dezelfde dag te hebben.

Ik vond het een leuke vlog! Vooral ook omdat je zo ‘normaal’ bent, dat bedoel ik dus positief! Mijn leven staat over het algemeen nogal ver af van die van veel vloggers, maar die van jou komt meer overeen met die van mij. En dat vond ik dus eigenlijk heel fijn om te zien!

En gefeliciteerd! Ik hoop dat je een leuke dag hebt.

En @Taken, wat een fijne berichtjes, dankjulliewel!

Ik vond deze blog leuk en denk dat ik ga kijken hoe ik dat ook meer ga proberen:

https://www.jenniefromtheblog.com/een-maand-zonder-lampen-met-het-ritme-van-de-natuur-meeleven/

1 like

Ja die vond ik ook leuk, vanwege de herkenning. Ik ben vaak te lui om lampen aan te doen en word ook graag wakker met daglicht. Ik vind het ook heel fijn. Ben benieuwd wat ze van de wake up light gaat vinden, die heb ik ook aangeschaft en ben er vet blij mee.

Ik heb hier al een tijdje geen updates gedeeld omdat ik deze zomer vooral persoonlijke blogs en dagboekjes plaatste (kwam door mijn emigratie niet echt aan bloggen toe), maarrrr ik heb een nieuwe layout:

1 like

Wat mooi geworden!

1 like

Ik heb ‘een nieuwe’ toegvoegd aan mijn lijstje met bloggers die ik echt leuk vind om te volgen, namelijk Lenneke van ‘Freelennse’.

Ze schrijft ook mooi over heftigere onderwerpen zoals deze:

Verder heb ik zelf net een blog online gezet over adventskalenders, maar ik geloof niet dat er veel nieuwe dingen instaan voor jullie, aangezien ik zie dat het adventskalendertopic weer erg actief is.

-weg ivm google-

Daarnaast had ik vorige week ook nog een verhaal over afscheid nemen.

-weg ivm google-

Met hulp van een styliste laat ik zien hoe je zomer items omtovert tot herfstoutfits. Was super leuk om dit artikel te maken, hopelijk hebben anderen er iets aan.

Dan nog wat andere leuke blogjes die in m’n feed voorbij kwamen:


Dit recept lijkt me heel lekker!


Ik vond dit ook een leuke blog, ik hou van dit soort mindstyle artikelen.

https://www.thelifefactory.be/woonkamer-make-over-light-in-my-life/

En binnenkijkers/mini make overs vind ik ook altijd super leuk!

Je merkt echt dat de zomer voorbij is en iedereen weer bloginspiratie heeft :relaxed:

3 likes

Hey allemaal,

Ik had nogal een crisis deze zomer en heb daarover geblogd, als je het wil lezen vind je een link naar mijn website op mijn profiel. (Ik deel de link niet hier i.v.m. google)

X

Ik heb ook weer eens een blogpost geplaatst, naar aanleiding van een gesprek met @Lula ben ik gaan kijken wat ik dit jaar allemaal aan kleding heb gekocht:

9 likes

Oh god, nu moet ik er ook aan geloven :smiley: Ik ga eens even plaatjes verzamelen. Spoiler: het zijn er meer dan 10 :woman_shrugging:

4 likes

Oei, is bloggen dood? Dit is de eerste post van 2020 hier!

Maarre… ik ben begonnen met weekoverzichten! Link naar mijn site is als het goed is via mijn profiel te vinden.

(Wil geen eigen links meer delen, anders vinden mensen mijn uitspraken op dit forum als ze me googlen :grin:)

1 like

En deze had ik ook nog:

3 likes