5 mei was ze ‘op de helft van haar research’ dus kom maar door
Ik heb iemand op FB die dit soort video’s post:
Ik vind het zo bizar. “So that’s basically what they’re doing, tweaking us enough so that we can be patented. This covid-situation is the first deployment of a construct, a new life form.” Hoe kom je erbij dat dit mogelijk is? Zeker als je ziet hoe ongeorganiseerd de regeringen in België alles hebben aangepakt, waarom zou het dan wel mogelijk zijn om op wereldschaal zo’n gigantische organisatie op te zetten?
De dingen die op FB worden gepost over/in verband met die militair, vind ik zo verontrustend. Ik krijg daar echt schrik van.
Hoe kan die man nou nog steeds kwijt zijn? Zoveel wilde natuur heeft België toch niet?
Ja, geen idee. Ik wist niet eens dat wij een nationaal park hadden in Vlaanderen . Hij zou wel sluipschutter zijn in het leger, dus hij zal wel tactieken geleerd hebben over hoe hij onvindbaar moet zijn, maar toch, met al die manschappen hem dan toch niet vinden.
Dit heeft echt wel Rambo-vibes hoor. Best eng als je daar woont!
Journalisten zijn daar weggejaagd (logisch want mr loco met wapens is nog steeds op pad), maar nee dat doet de overheid want we mogen niet zien wat er echt gaat gebeuren
Ja, ik vind die militair op zich niet het engste, maar wel al die steungroepen en de dingen die daarin gezegd worden. Dit is in scène gezet om de aandacht af te leiden van alle vrijheidsberovingen. Framing/demoniseren van extreemrechts/virusontkenners. Of hij weet te veel en daarom is er zo’n klopjacht. Great Reset-complot. Etc., etc.
(Naast alle extreem racistische uitspraken, maar soit.)
https://www.instagram.com/p/CO93k4mJRxC/?utm_medium=copy_link
Oh god, mevrouw weet precies wat er in een vaccin zit. Ben benieuwd naar haar studies. En het wel heel erg vinden dat zijn moeder overleed aan corona maar zelf je niet aan de regels houden
Vreselijk dit soort mensen. ‘Ik weet wat er in zit’. Oh ja joh, heb jij biologie/chemie/geneeskunde ofso gestudeerd dan? Want als ik het bekijk snap ik er precies niks van, ook al zou ik er ‘research’ naar doen.
Precies dit, ik weet ook wat erin zit. Dat kan ik namelijk gewoon op internet opzoeken. Het snappen/begrijpen… dat is een 2e
@Ovenschaal omg dit is toch echt om te janken.
Omfg hoe komen mensen toch bij dit soort dingen
Deze mensen moeten echt nooit bij mij langskomen want alles in mijn huis zit onder dit soort pluis. Zo leuk katten.
Mijn buurvrouw zingt keihard “weg met Rutte” en andere “vrijheidsliederen”. Ik heb zo’n om keihard terug te zingen “weg met de regering die jouw uitkering en die van je medewappies betaald waardoor jij de hele dag op je luie reet kunt zitten”. Mijn God, ze denkt echt dat ze de reïncarnatie van Hannie schaft is.
Dus als ik het goed begrijp geloven mensen niet in corona maar wel in een andere ziekte en is dat een reden om geen vaccin/mondkapje te nemen.
Heel. Interessant.
Jij kent mijn buurvrouw niet…
Nogmaals, ik heb het over mijn buurvrouw en wat daar over de vloer komt. Mensen die gewoon niet willen werken, mensen die hun kinderen van school houden omdat ze tegen testen zijn, en mensen met ideeën die echt nergens op slaan, maar claimen het niet voor hunzelf maar vooral voor anderen te doen.
En jongens, ik heb zelf ook bijna 2 jaar een uitkering gehad