Het complottheorieën topic

Klopt. Dat viel mij ook al op. Het waren vaak mensen die iets heftigs meegemaakt hadden (baan kwijt, iemand uit een omgeving overleden, etc.)

Ik zag net een filmpje voorbij komen (part 5. why was I an anti-vaxxer van @ Iblamebill) waarin zij de link legt tussen anti-vaxxers en sexisme binnen de reguliere zorg. Vrouwen met klachten worden vaak niet serieus genomen binnen de reguliere zorg, zo zijn medicijnen vaak afgestemd op mannen, hartziekten worden bij vrouwen vaak niet herkend etc. Dus zoeken vrouwen dan de oplossingen in de ‘natuurlijke geneeskunde’, waar ze wel worden gehoord. En vaak zijn de mensen in de ‘natuurlijke geneeskunde’ anti-vaxxers. Bovendien is het lastig om de doktoren die jou niet serieus namen, wel je gezondheid in handen te leggen mbt vaccineren.

Ik vond het wel een eyeopener en ik denk ook wel dat het zo werkt.
(ik lees terug wat ik heb geschreven en volgens mij is het heel onduidelijk haha)

12 likes

Nee, het is natuurlijk nooit een excuus om anti-vaxxer te zijn. Maar ik denk ook dat we ze niet weg moeten zetten als ‘wappies’, omdat je daarmee alle communicatie lam legt. Ik denk dat het zinvol kan zijn om te kijken waarom mensen anti-vaxxers worden, omdat je daarmee wellicht kan voorkomen dat meer mensen zich bij die groep aansluiten.

3 likes

Ik heb zoiets ook al een paar keer voorbij zien komen. Heel bizar. Maar ik geloof het ook niet echt ofso. Maar geen idee hoe je dit zou kunnen verklaren.

Zou voor mij wel een handige plek zijn voor m’n sleutels. Vergeet ik hem wat minder snel.

14 likes

Heb niet helemaal gekeken maar mooi dat je van te voren al een melding krijgt dat het onjuiste informatie is. Maar ff hoeveel moeite moet ze doen voordat die sleutel plakt?

2 likes

Huh wat die dingen vallen toch ook heel vaak? Wat bewijst dit nou weer?

Er is een wereldrecord lepels op je gezicht laten balanceren dus zo’n schaartje op je arm zal ook wel niet zo lastig zijn haha:

image

4 likes

Haha ik wilde net hetzelfde komen zeggen, als ik zo veel moet drukken voor m’n sleutel als ik stilzit 2 seconden op m’n arm blijft zitten, dan is het vrij nutteloos :frowning: damn you bill gates, wat kun je wel.

2 likes

Goh nu valt deze jongen door de mand he, hij heeft helemaal geen lepelbalanceertalent, hij heeft gewoon een deciliter magnetisch vaccin ingespoten!

8 likes

oh dat app contact lijkt me wel interessant hoor, zou ik zeker aanhouden.

Omg ik heb les gehad van deze vrouw :sob::sob:

3 likes

Super far fetched dit, maar wat vinden jullie van de beelden van ufo’s die zijn opgedoken?

Het pentagon heeft ook toegeven dat er objecten gezien zijn waar ze niet van weten wat het is geweest. Ze noemen het zelf unidentified areal phenomenal. (UAP) Sommige objecten gaan zelfs tegen onze natuurwetten in.

Over een maand maken ze een rapport bekend naar de UAP die zijn waargenomen.

3 likes

Hadden jullie gezien dat Willem :angel: een Belgisch nieuwsartikel had gebruikt in een Tweet, maar het bleek van de Belgische De Speld te zijn. :joy::joy::joy:

34 likes

Hij had zeker geen OnDeRZoEk GeDAaN

6 likes

Neeeee wat een enig nieuws, vertel waar kan ik hierover lezen?

5 likes

Ook mooi dat je in die afbeelding zelf al het kopje “Binnenparking” ziet staan, ik neem aan dat dat is omdat Antwerpenaren alles buiten de ring in België zien als hun parking. :joy: Haha mooi.

2 likes

Willem komt binnen drie minuten vertellen dat hij “echt wel wist dat het een grapje was hoor!! Mensen kunnen nergens meer tegen tegenwoordig!!”

3 likes

Lol zegt deze vrouw nou serieus dat ze Thierry Baudet wel een goede, betrouwbare man vindt puur omdat hij piano speelt en van lavendel houdt?

12 likes

Haha je zou die docu eens moeten zien, is van 2doc kort en maar een half uurtje. Ik erger me normaal gesproken kapot als dat soort types aan het woord worden gelaten, maar in deze documentaire heb ik me vooral verwonderd dat alles recht wordt geluld wat krom is.

2 minuten bij die samenzwevers vallen de woorden “zelf nadenken” al. Mijn hemel. Vond zweefteven altijd al bijzonder maar nu helemaal.

Was vandaag aan t fietsen en zag langs een weg 2 huizen met een #hartvoorvrijheid poster voor t raam.

Oh en de mensen in Brazilië gaan niet dood aan corona maar met corona. Dus er is zomaar plotseling oversterfte maar nee t is geen corona? Wat.

Lol als iedereen die Corona krijgt, toevallig ook sterft aan een (andere? onverklaarbare?) aandoening, zou ik precies alsnog geen Corona willen krijgen hoor.

1 like