Het complottheorieën topic

Lol zegt deze vrouw nou serieus dat ze Thierry Baudet wel een goede, betrouwbare man vindt puur omdat hij piano speelt en van lavendel houdt?

12 likes

Haha je zou die docu eens moeten zien, is van 2doc kort en maar een half uurtje. Ik erger me normaal gesproken kapot als dat soort types aan het woord worden gelaten, maar in deze documentaire heb ik me vooral verwonderd dat alles recht wordt geluld wat krom is.

2 minuten bij die samenzwevers vallen de woorden “zelf nadenken” al. Mijn hemel. Vond zweefteven altijd al bijzonder maar nu helemaal.

Was vandaag aan t fietsen en zag langs een weg 2 huizen met een #hartvoorvrijheid poster voor t raam.

Oh en de mensen in Brazilië gaan niet dood aan corona maar met corona. Dus er is zomaar plotseling oversterfte maar nee t is geen corona? Wat.

Lol als iedereen die Corona krijgt, toevallig ook sterft aan een (andere? onverklaarbare?) aandoening, zou ik precies alsnog geen Corona willen krijgen hoor.

1 like

Maar wat de salsaviroloog zegt he, dat het om gentherapie gaat ipv vaccinatie. Is dat ergens op gebaseerd? Want dat is een nieuw wappiewoord, toch?

2 likes

Nee dat roepen ze al best lang!
Door van mRNA - DNA te maken en zo naar genen te komen. Ofzo.

Edit: maar vraag het hem! Misschien krijg je antwoord :crazy_face:

1 like

Nou ja hun zien al niet in dat er oversterfte is denk ik. Ik snap het gewoon echt niet. Is het dan toch een behoefte aan houvast in een moeilijke tijd? T was eigenlijk een soort van snelle samenvatting van alle filemon afleveringen.

Maar stel he dat we allemaal genetisch gemanipuleerd worden of doodgaan, wat is dan t doel? Is er ergens een wappieforum?

1 like

Ik was weer even zwak en ging ons Isa opzoeken.

Ze zegt zoveel zonder ook maar iets te zeggen.
We moeten nog steeds zelf nadenken, zelf onderzoek doen, blijf vragen stellen! Lekker makkelijk scoren de hele tijd. En mensen hemelen haar maar op in de comments.
Met haar laatste alinea zegt ze zoiets van dat ze niet meer gaat strijden ofzo… Is dat hetzelfde als niet willen toegeven dat je het al die tijd fout had en we onze vrijheden wel teruggekregen hebben/gaan krijgen?

4 likes

Ook echt met underground concerten en feestjes. Gaat ze ook underground op vakantie? Of underground naar een restaurant

10 likes

Ik hoop dat alle underground feestjes uitsterven als het merendeel gevaccineerd is. Veel plezier Isa op het underground klarinet concert van buurvrouw Gertie

32 likes

Een totalitair regime lol, alsof Mark Rutte capabel genoeg is om dat te bewerkstelligen

10 likes

Haha, kijkend naar die wappieflashmobs van de afgelopen tijd, ziet het er niet al te best uit voor hen qua cultureel aanbod straks.

11 likes

Dit inderdaad, ze gebruikt heel veel retoriek. Lijkt me leuk om eens te analyseren welke trucjes ze gebruikt qua taalgebruik en argumentatie (als in: lijkt me leuk als een journalist of zo dat eens doet want zelf heb ik er geen zin in :stuck_out_tongue:)

3 likes

Dan is hij na een uur alweer vergeten waar hij mee bezig was.

1 like

Hahahah ik moest hard op lachen. Ik zie al helemaal voor me buurvrouw Gertie die twinkle twinkle little star fluit en op de bank zitten Isa, die vrouw in kikkerpak van het museumplein en een toevallige buurvrouw die even koffie wilde komen drinken maar ongevraagd in een underground concert is beland. En meer mensen wilde niet komen :joy:

6 likes

7 likes

“Undergroundfeestjes” waar Isa Cringe heen gaat

Expectations:

Reality:

15 likes

Dit is toch ook wel een mooie gelegenheid om je familie echt te leren kennen hè. Ik bedoel, als je oprecht gelooft dat iedereen die een vaccin neemt straks doodgaat, dan mag ik toch hopen dat je wel iets meer moeite voor je familie doet dan een berichtje doorsturen in een groepsapp? :joy:

5 likes

Dit laatse inderdaad. En er zijn toch al heel lang spanningen tussen China en allerlei andere landen dus gewoon een complot dat aansluiting zoekt bij de werkelijkheid.

5 likes

We kunnen het niet verklaren en we weten niet zeker of het nou buitenaards leven is of niet…

Waarom geloof jij precies dat er wel iets is buiten het leven op aarde als ik vragen mag? Ik zit zelf zo in dubio. :sweat_smile:

Technologie uit China of Rusland is minstens net zo verontrustend, dus dat is voor mij net zo aannemelijk. Alleen die beelden? Heel vreemd.

2 likes