Ik hoorde een keer iemand ‘bekluier’ oid zeggen. Maar dat was tijdens een cursus en zij was degene die de cursus gaf dus ik vraag me tot op de dag van vandaag af of ze dat nou echt zei en of ze stiekem een wappie was.
Tegen het vaccineren van onze kinderen natuurlijk!
Lijkt me echt leuk als zij straks en masse blijven protesteren tegen het beleid. NEE, wij WILLEN niet naar FESTIVALS! Feestjes zijn een duivels plan van de ROVERHEID! Ze willen ons op het lowlandsterrein bij elkaar hebben zodat ze ondertussen hun geheime plan kunnen uitvoeren!!!
en de mondkap staat toenadering volgens haar in de weg.
wat??? laat me lekker met rust in de supermarkt, hoef niet benaderd te worden als ik tomaten sta uit te zoeken
We hebben nog al die toegangsbewijzen enzo voorlopig he (testen/vaccinatiebewijzen etc), dat is vast ook nog wel een ding, met die app ook
Nou dat snap ik ergens nog
Ik flirt ook liever met iemand van m’n eigen “soort” (lees: met mondkapjes🤪)
Ik weet wel wat het vervolg zal zijn. De digitale entreebewijzen die nodig zijn om festivals en/of discotheken binnen te komen of te reizen. Daarmee zullen niet-gevaccineerden toch te maken krijgen met beperkingen
Maar hoe lang zal dat blijven? Op den duur als de vaccinatiegraad hoog is, en we bijv elk jaar de risicogroepen & hun verzorgende inenten zoals met de griepprik, denk ik dat dat ook wel een keer zal verdwijnen…
Ja, maar je kunt er nu wel over zeuren
Ja maar… DAARNA?!
Deze arme mensen… ik zei het al in het Corona topic vd week. Maar misschien moet er een fonds komen voor deze mensen ! Dagbestedingsopties om de leegte op te vullen!
Wat slikt zij?! Ik kijk haar stories nu over die mondkapjes in supermarkt. Hoe zij knippert. Ik word er helemaal niet goed van
Zo. Die Willem engel heb ik mentaal ook afgemaakt ja
Hoe staat het eigenlijk met je onderzoek? Je hebt inmiddels vast heel wat onderzocht als je 1,5 maand geleden na 1 week onderzoek al op de helft was. Wat vind je van de versoepelingen?
Hoorde iemand gisteren nog zeggen dat het allemaal ~één groot gehoorzaamheidsexperiment~ is, dus die versoepelingen lijken weinig uit te maken😂
Isa kondigt net aan dat ze een stapje terug doet en zich op haar vlg project gaat richten: het schrijven van een boek. Denk over alle lessen die ze dit jaar heeft opgedaan #anti-establishment
Ja net als dat Trump in januari toch wel weer president zou worden als onderdeel van the great reset!!1!
Volgens mij heeft Trump het plan niet helemaal begrepen
https://instagram.com/karinmariakeser?utm_medium=copy_link
Ik kwam net dit account tegen op mijn discovery page (waarom??) en ik vind het zo bizar. Ze kunnen zichzelf altijd weer recht praten.
Ohh wauw.
Oeps want ik zeg ook wel eens grappend muilkorf en ik vind het super irritant om een mondkapje te dragen hoor maar dat doe ik gewoon natuurlijk.
Maar ik heb een werknemer (zij woont niet in NL) en zij gelooft niet dat Corona bestaat, ze gelooft dat iedereen die het vaccin neemt, eraan dood gaat, en ze is nu een dag of drie ziek en ze was bij de dokter geweest voor bloedonderzoek dus kon ik het niet laten om te vragen of ze ook meteen op Corona testen
Oh ze had een filmpje van Debbie gedeeld en die comments daarop echt omgekeerde wereld