Oh dear. Op het moment dat je denkt dat het niet sulliger kan worden, komt die tweet dat die Wouter per ongeluk die mail naar de journalist zelf stuurt ipv naar zijn mattie
Volgens mij was het Van Ranst (of iemand anders, corrigeer me als je dit weet) die zei: er is altijd wel ergens een doneer-knop! En ja hoor, een paar instagram posts verder:
Voor kies advies?
Ik hoorde laatst van de theorie dat alle gevaccineerden over 5 jaar doodgaan en ze dat dan niet meer kunnen linken aan de vaccins. Sure
Wel superlastig als je dan over bent in een wereld zonder zorgpersoneel
Ah joh, jaartje omscholen en je bent IC verpleegkundige /s
Inderdaad, ze zijn ook allemaal vrij snel omgeschoold naar viroloog/immunoloog
wtf man, als ik dit zie heb ik wel echt heel veel respect voor de Jonge, vreselijk toch als je en het hele jaar al teringhard werkt en dan ook nog dit soort sukkels op je dak krijgt
Leven zonder zelfrespect is prima te doen hoor
Ik geloof niet in de complottheorieën, maar toch merk ik dat het me op een bepaald niveau toch ergens bang maakt ofzo? Waarom precies weet ik niet, maar kan er soms helemaal naar van worden. Herkent iemand dit?
Ik denk ik wel, soms voel ik me een soort naïef? Maar ook bang van waar gaat dit heen? En hoe kunnen mensen elkaar zo gek maken? En tegelijk: waarom ben ik zo stellig overtuigd van mijn gelijk? Maar ik ben nogal een overthinker.
Hoe bedoel jij het?
Ja ik denk omdat ze zo aanwezig zijn. En soms best logisch klinken. Plus het is ook gewoon allemaal nieuw en heftig. Maar als wat oa ovenschaal hier zegt klopt, dat vaccins maar een dag ofzo echt in je blijven, dan kan er niet zoveel fout gaan. En als t bewust slecht is gemaakt vind ik t ook prima want in zo’n wereld wil je toch niet leven. Maar soms denk je echt dit klinkt logisch wat als ze gelijk hebben. Plus succes met een wereld met zulke mensen, dat gaat niet lang goed.
Veel van die wappie-influencers hebben nu ‘tijd voor zichzelf’ nodig en gaan er een paar weken tussenuit…
Heb ze nog niet kunnen betrappen op dingen zeggen die logisch klinken.
Ik denk vooral altijd: hoe denk je dat zo’n mega complot werkt? De media is betrokken, dus álle journalisten en tv- en radiomakers worden op een gegeven moment “ingelicht” hierover? Als ze hun diploma krijgen? Of wanneer ze ergens aangenomen worden?
De regering is betrokken, dus voor álle overheidsmedewerkers geldt hetzelfde. De medische wereld is betrokken…
Kortom: meer mensen zouden dan wel onderdeel van het complot zijn dan niet, en dan tóch zou je niemand in je omgeving hebben die ooit heeft laten vallen: klopt, ik ben hier onderdeel van. Haha dat bestaat toch gewoon niet.
Maar zij beweren natuur wel vaak dat de zus van hun tante in het ziekenhuis werk en zwijgplicht heeft over dat het rustig is.
Of deze:
(& dan de reacties van: ja mijn zus werkt er ook en zegt ook dat… mijn dochter werkt in t ziekenhuis en zegt ook dat…)
neee en met of zonder ‘gezichtsluier’?
Je verwoordt echt precies wat er door mijn hoofd heen gaat, echt heel herkenbaar!
Thierry ging ook weer ff full blown wappie, met zijn 5g en ‘elite netwerk’. Dit zit gewoon in onze tweede kamer he Hij zit echt te veel op internet
Okay dit vermoedde ik maar wist niet of ik er dan teveel in zou lezen, beetje vaag geformuleerd.
Maar HEH. Dat is ook echt niet te rijmen met haar “wees trouw aan jezelf” en ietwat linksig/groene inborst zoals ik haar vroeger kende. Ik ben in shock
Edit: heb het haar gevraagd in een DM
ze zegt; “ik niet, ben op geen enkele manier mensfoob, iedereen die eigen leven en wil wil leiden. maar heb wel moeite met de politieke agenda en het pushen bij kleine kinderen. Geef ze de ruimte”
Misschien kan iemand Isa het verschil uit leggen tussen gender en sekse/geslacht Gender heeft namelijk niks met wetenschap te maken.