Het complottheorieën topic

Is dit echt?

1 like

ja…

:slight_smile:

Meine gute. Ik bedoel dit op de minst lullige manier maar hoe kan iemand die “hebben” niet goed kan spellen in hemelsnaam denken dat ze corona wel even snappen.
Ik heb eigenlijk het afgelopen jaar wel veel vertrouwen in de mensheid verloren.

4 likes

Dit denk ik ook wel eens bij dingen die hij post. Hij had laatst ook op fb gezet dat ie een dreigbriefje onder zijn ruitenwisser had. Hoe ironisch dat mensen die het met hem eens zijn niks vertrouwen, maar wel dit soort berichten blind vertrouwen.
Ik heb deze post vandaag ook gelezen, er stond ook in de reacties wel een enkeling die hem erop wees dat (als dit waar is) dat meisje meer hulp nodig heeft dan alleen zijn luisterend oor.

5 likes

En volgens hem is dan zeker de oplossing dat de horeca weer open moet? Waarschijnlijk ziet hij zichzelf ook nog als held dan, wanneer hij uit eten gaat bij een restaurant. Zo voorkomt ie toch maar mooi dat er tienerdochters misbruikt worden!!

4 likes

Ik vind het ook niet echt op een echt gesprek lijken, maar sowieso is het echt vuil om dit te gebruiken voor je anti maatregelen praatje.

6 likes

Sorry maar sinds wanneer reageren influencers op zulke berichten. Kan me echt niet voorstellen dat ze zin hebben in de sores van een 15-jarige, maar misschien ben ik gewoon erg bitter en zuur

Ik heb een nieuw corona-wappie woord geleerd: Plandemie :joy: :weary:

9 likes

Ik heb me dus proberen te verdiepen in die Great Reset theorie nu onze Thierry ook ‘wakker’ blijkt te zijn. Hij post plaatjes hierover, maar echt informatie ge en ho maar. ‘doe je eigen onderzoek blabla’ Maar wat is het ontzettend moeilijk om echt informatie over de complottheorie hierover te vinden als je niet in die scene zit zeg. De meeste complot info wordt in filmpjes verstrekt, maar echt schriftelijke informatie is moeilijk te vinden. Ik had me willen verwonderen, maar weiger stomme filmpjes te kijken.

2 likes

Het zijn allemaal filmpjes die van de hak op de tak springen en verwijzen naar flarden informatie. Overal moet ‘op gewacht worden’ en ‘bepaalde zaken kosten tijd’. Sommige filmpjes duren wel 5 uur en veel wordt gedeeld in Telegram groepen etc.

1 like

Wow “reset” staat zelfs op een knop op de computer hé, en waar denk je dat die computer is gemaakt? In CHINA, jawel!!!

22 likes

Oh heftig… Ik weet nog niet of ik het aan kan om het te bekijken haha. Ja dat vind ik zo gek, blijkbaar zijn bepaalde kleine ‘signalen’ HET bewijs voor alles, maar nergens wordt verder uitgelegd waarom het dan het ultieme bewijs is? En moeten we zelf de ~dotts connecten~. Heel paranoïde inderdaad, want achter alle losse flodders wordt iets groots gedacht en een geheime agenda.

3 likes

Ja ik zie het nu zelfs ook op dit forum!!1!

1 like

Zij is echt mijn BEC des levens, eens in de zoveel tijd bekijk ik haar Twitter om te zien wat ze nu weer voor woordenkots op het internet deponeert. Zou ik niet moeten doen maar ik kan er niet mee stoppen :cry:

7 likes

3 likes

reset.

gewoon zo dat iedereen het nog een keer ziet!!1!! En daarmee bewezen.

3 likes

Mijn tante is expert^tm op dit gebied dus heb even voor je gekeken maar tot nu toe zie ik ook alleen nog een filmpje

Ik blijf even aanvullen op mijn vondsten, hier een artikel waaruit blijkt dat de gesxhiedenis niet klopt of zo? Blijkbaar heeft dat er mee te maken, onze geschiedenislessen zijn verkeerd verteld

Hier staan veel linkjes in, maar ook een boel onwaarheden over de vaccinaties🥴 Blijkbaar is Donald Trump ook een of andere vrijheidsstrijder hahahah wtf

1 like

Hey :rage:

15 likes

Ja dat is heel frustrerend idd. Maar het maakt waarschijnlijk niet uit wat je zegt, hij gaat toch niet naar je luisteren dus je kan maar beter gewoon nu stoppen met hier energie in stoppen.

Als je met goeie bronnen aankomt is het fake news en ben je een schaap.
Als je niet met bronnen aankomt hebben ze gelijk want “zie je wel je kan niks bewijzen.”

Je kan niet winnen van deze mensen. Iemand deelde laatst op het forum een heel goed plaatje hierover geloof ik? Iets als dat discussiëren met zo iemand is als een spelletje spelen met een aap. In plaats van een eerlijk spel te spelen gooien ze het bord op de grond en gaan vervolgens lopen smalen dat ze van je gewonnen hebben.

1 like