Hahahah wat?!?!
Ik heb redelijk wat ‘onderzoek’ gedaan naar ‘The Great Reset’ nadat dit aangekondigd werd omdat ik het zo vaag/interessant vond. Zoals het telkens omschreven wordt door Klaus Schwaab/WEF is dat het de samenleving groots wil veranderen: ons huidige systeem moet grondig op de schop en we moeten beter uit deze crisis komen. Het doel is dan ook om veel harder aan een groenere toekomst te werken en het kapitalistische systeem te veranderen(ben ik hartstikke voor), maar ik heb niet het idee dat er een uitgewerkt plan is?
Ik heb echt uren geluisterd naar de toespraken die door het WEF zijn gegeven (en die online staan natuurlijk) maar behalve mooie woorden over ‘dat het anders moet’ zijn het eigenlijk niet: er lijken geen concrete doelen te zijn.
Ik moet zeggen dat deze openheid natuurlijk genoeg gekkies uitnodigd om er zelf een invulling over te geven…
Haha nee joh zodra alles weer normaal is dan is dat gewoon een stilte voor de storm voordat de echte drama komt!!! Wacht maar!!!
Hier heb je wel echt een hele grote fantasie voor nodig haha. Hoe komt iemand hier nou weer op.
Hoeveel joints rook je voor je dit schrijft?
120.000 vrouwen en kinderen in een bunker 40km onder Den Haag? En die zijn nu waar? In een luchtkasteel 40km boven Den Haag? Lijkt me niet dat je die makkelijk verstopt
@Willem nee de komende 70jr wachten we nog op de lange termijn gevolgen van het Vakzen.
Hahaha, wat is dit? Hoe verzin je het :’)
Wow, ik heb nog wel wat antipsychotica liggen? Iemand een adres waar ik ze naar op moet sturen?
- ik mag deze grap maken, ik gebruik ze zelf ook
-
Vraag mij af hoe kom je er überhaupt op om zulke onzin te verzinnen. Wordt je dan wakker en bedenkt dan nou vandaag probeer ik mensen dit wijs te maken, kijken hoeveel het geloven.
Oh dat eerste veronderstel ik ook helemaal niet hoor. Ik ga ervan uit dat een complottheorie een groot publiek wil bereiken en het daarom dmv een video toegankelijk wordt gemaakt voor een groter publiek. Dat tweede heb je gelijk in.
Uit ervaring kan ik zeggen dat ze er daadwerkelijk heilig van overtuigd zijn dat dit zo is, ook al kunnen ze geen concrete bronnen aanwijzen. In discussie gaan is ook vrij nutteloos, want ze zijn zo overtuigd van hun waarheid dat dat niet doordringt.
Ik heb ze allemaal voorbij horen komen. Zo zou niet alleen Bill Gates evil zijn, maar ook de familie Rothschild wil een nieuwe wereldorde vestigen. Trump was dus eigenlijk een verzetsstrijder die vocht tegen de deep state en werd tegengewerkt door de mainstream media. Biden is een pedofiel. We vergeten maar even dat Trump beste vrienden was met Jeffrey Epstein.
Wow vet, zit er dan een deurtje ergens in een bos met daarachter een 50 km lange ladder? Of hoe kom je anders in die bunker?
Vraag mij dan af hoe dat werkt, hoe kom je daarop. Iemand moet het de wereld in geholpen hebben.
Dit lijkt wel een verhaal wat voortkomt uit dat spelletje waarbij iedere deelnemer een nieuwe zin moet toevoegen aan wat de vorige heeft geschreven, zonder dat iemand weet welk verhaal er verteld gaat worden
Ik ben een beetje klaar met de mensheid de laatste tijd, kan ik een airbnb huren in zo’n bunker? Even weg van alle bovengrondse mensen, lijkt me heerlijk.
Via een lift in een telefooncel. Net als in Harry Potter. ‘Ze’ zijn ook nieuwe verstopplekken voor de liften aan het zoeken omdat de telefooncellen steeds meer moeten plaatsmaken door de uitrol van hun 5G-plan. De wereld van Harry Potter is trouwens ook geïnspireerd door dumbs en de NWO. Kijk alleen al waar het Ministerie van Toverkunst zit. JK Rowling is niet zomaar zo rijk geworden. Ze wordt gesponsord vanuit de elite. De kerk is niet blij met haar boeken, omdat zijzelf de macht in handen willen houden en willen tegenhouden dat de mensen achter de NWO te machtig worden. Het is niet zomaar dat er christelijke mensen zijn die zeggen te geloven in de kracht van hun god en daarom geen vaccin willen. De rellen in Urk zijn ook niet zomaar ontstaan.
(Bron: Merrows fantasie)
Pas maar op, straks vind je dit terug op de twitter van Lange Frans en is dit de nieuwe kaassouflé in de koelkast…
Internet. Youtube vooral. Vage websites. Hoe dieper je graaft, hoe dieper je komt. Ik bedoel, Scientology is ook een ding en dat is ook compleet verzonnen door een sci-fi schrijver.
Oh ja want dan maakt pedofilie natuurlijk niet meer uit. Het feit dat Trump heel veel aanklachten tegen zich had van seksueel misbruik, waaronder met een minderjarige, dat was bij mijn discussie ook niet van belang natuurlijk.
Dit artikel over hun vriendschap is interessant: https://www.vanityfair.com/news/2021/01/jeffrey-epstein-and-donald-trump-epic-bromance
Yep, blijkbaar is de vriendschap ook niet voorbij gegaan door alle slechte dingen die Epstein deed, maar omdat Trump een huis kocht die hij graag wilde hebben. Het ging dus niet om het welzijn van die meisjes, want dat interesseerde Trump niet.