Ik “herken” dat kampencomplot van één van de Shane Dawson conspiracy video’s. Dat is dus volgens mij al een (heel?) oud complot. Wel handig dat ze dat nu weer opnieuw leven in kunnen blazen voor de huidige situatie! Eigenlijk doen ze aan recycling van complottheorieën… best heel duurzaam… oh wacht, dat doet mij denken aan The Great Reset…. 
Haha isa kriens plaatst nu zelf iets over haar ogen 
Ik wil toch nog even zeggen dat voor mensen die meer willen begrijpen waarom mensen in zo’n complottheorie meegaan de docu die @anon43983847 noemde echt wel goed is. Vond de stukjes van de psychologen/wetenschappers tussendoor echt heel goed. Hij heet behind the curve en staat op netflix.
Moest wel een beetje lachen om de experimenten die ze deden, en niet lukte 
Verder vind ik t ook bijzonder dat ze in deze tijd waarin we letterlijk overal heen kunnen reizen met deze theorie komen. Dan was er iemand toch wel bij de rand oid terechtgekomen.
Zal ze meelezen? 
lol ik dacht deze video is iets met bewijs maar het is een soort slideshow van onzin?
Zag op FB een bericht voorbij komen dat Peter R. Is neergeschoten in opdracht van ‘de overheid’ omdat hij op het punt stond zijn onderzoek naar Covid naar buiten te brengen, waarin hij uiteenzet dat het niet bestaat.
Echt wtf, in het zelfde straatje als Engel die het nodig vond om Eriksen te gebruiken in zijn campagne tegen corona
Omg. Is dat ergens op gebaseerd? Als in, was hij ook bezig met onderzoek rondom covid?
Wat zegt ze dan?
Ze zei dat haar oogkleur veranderd was na ayahuasca. Daarna deelde ze voor en na foto’s. En ze zei iets van dat dat bijzonder is ofzo.
Heh wat 
?
Die oogkleur Veranderig zou vaccinatie schade zijn haha?
Begrijp ik nou goed dat dit iemand is die weer denkt dat Isa het vaccin heeft genomen?
Chill dat die complotten uiteindelijk weer tegen zichzelf keren blijkbaar 
Neee dit gaat niet over Isa! Komt uit de reacties op die gekke tweet van als september in de bomen zit. Had even ingezoomd om die namen weg te halen.
Ik vond dat ‘maak het viraal’ zo mooi. Sorry voor de verwarring haha.
Nee dit is dan ayuhuascaschade I guess.
@Fishing
Zelfs al zou zo’n volstrekt onmogelijk scenario waar zijn, lijkt het me een prima prijs om te betalen voor de gezondheid van mijzelf en mijn medemens: geen pandemie meer en misschien straks groene ogen? Waarom niet 
Ik zag ook al voorbij komen dat die hele aanslag nep zou zijn, een afleiding om ‘vrijheidsberovende wetten’ er doorheen te drukken 
Is dit terug te luisteren?
Dafuq did I just read? 
Haha ik snap er niets van. Waar ik wel altijd van kan genieten is die verwijzing naar mensenrechtenverdragen, ze lijken altijd te vergeten dat die door dezelfde ‘cabal’ of ‘wereldelite’ zijn opgesteld die ze nu zo verafschuwen
Isa: abonneer je allemaal op mijn website kleineactivist.nl voor mijn nieuwsbrieven binnenkort!
Isa 2 uur later; mensen ik ben klaar met het activisme stuur mij geen linkjes of artikelen toe