Ja maar eet 400-500gram fruit en groente en dan vitamine c aanbevelen. En zeggen dat je niet alles in moet smeren maar ook vitamine d moet slikken. Is ook allemaal een beetje krom.
Ik ben kennelijk goed in alleen de hoofdlijnen lezen, haha. Ik neem zelf overigens wel oa vitamine C en vitamine D als supplement (op medisch advies) ondanks een gezond, gebalanceerd voedingspatroon dus wellicht dat ik daarom wat minder kritisch daarnaar keek. Vind de toon van het bericht prima complotterig maar de strekking opzich niet mega vreemd.
Ik krijg hier een beetje ‘Freelee the bananagirl de 2021 versie’ vibes van haha
Is inderdaad niet helemaal duidelijk. Ik vond een paar studies die stellen dat “There is little evidence that sunscreen decreases 25(OH)D concentration when used in real-life settings” (The effect of sunscreen on vitamin D: a review - PubMed) en “Judicious use of daily broad-spectrum sunscreens with high ultraviolet (UV) A protection will not compromise vitamin D status in healthy people” (Sunscreen photoprotection and vitamin D status - PubMed), maar beide geven ook aan dat er meer onderzoek naar gedaan moet worden. Het supplementeren van vitamine D is sowieso voor een aantal groepen mensen aan te raden, een tekort komt vrij regelmatig voor (Vitamin D deficiency in Europe: pandemic? - PubMed)
Ja helaas wel. En nog even onsympathiek als vroeger ook.
In NL moet je eigenlijk ook het hele jaar vit D bijslikken, gezien de stand van de zon, de zonuren etc.
Omg so peaceful dat konijntje
Pff is zij nog steeeds op een zeikerig toontje kritiek aan het geven op wat mensen eten. In een raar topje en een blote buik
Zelfs netflix is niet oke. En dr kind is 2,8 jaar oud…
Verder vandaag een heel verhaal dat de overheid zelf mensen moet laten nadenken en zorgen. Vind t best vreemd dat je na 1,5 jaar het virus nog niet serieus neemt.
Beelden die wat? wat een cliffhanger
Maar jeetje er blijft zo niks voor 'r over, echt triest.
Vervang Netflix door Instagram of YouTube and suddenly it makes so much sense
Een wappie die ik ken heeft haar tv de deur uit gedaan want ze vind dat mensen worden gehersenspoeld De tv bepaalt wat wij kijken en niet jij wat je wilt kijken.
Dat ze de hele dag op social media en zo zit is blijkbaar geen invloed
Doelt ze op een pandemie? Met haar ‘dingen die alleen in films en series gebeuren’ ik heb laatst 24 gekeken en dat ging ook over een heel besmettelijk virus wat bij de mensen weggehouden moest worden
Alles wat op feesboek staat is waar, dat weet je inmiddels toch wel
Jaa hoe kan ik dat vergeten! En tisjeboyjay is ook haar grootste inspiratie bron
Ja dat is natuurlijk sowieso geen influencer
Haha nee
Ik zou het echt een grap (wel een hele slechte) vinden als hij dacht ooeh anti corona berichten die content scoort, hij vol op zich daar heeft gestort, likes, geld etc ontvangen en zich ondertussen wel zich aan de maatregelen houdt + gevaccineerd etc
Klopt wel. Mijn zoontje kinkt altijd naar Hank & de vuilniswagen op Netflix. Èn nu blijkt dus dat vuilniswagens niet kunnen praten - daar kom je dan pas achter als je zelf onderzoek doet in de grote wereld. Dat zeggen ze er niet bij op Netflix…
Ze gebruikt een woord met vier lettergrepen, ik ben om!