Het complottheorieën topic

De vuilniswagen… is… in dienst van de (r)overheid. Omennnn ik ben zo wakker nu :tired_face::heart:

5 likes

Een tv-programma uitzoeken aan de hand van een tv-gids is natuurlijk ook veel gevaarlijker dan je laten meesleuren door een algoritme

2 likes

Absoluut! En een luchtig programma als shownieuws of sport zit vol met geheime hersenspoelingen van de roverheid. Levensgevaarlijk een tv.

Ja! Iedereen die Lyc-drop ooit heeft gelezen weet hoe gevaarlijk zo’n tv kan zijn. En in plaats van in drop, hebben ze dit keer vast iets in het vaccin gestopt waardoor die boodschappen extra binnenkomen

(Geen idee of iemand dit boek nog kent. Is van Paul van Loon en heb het volgens mij vroeger als boekenweekgeschenk gekregen en gelezen)

10 likes

Hahahaha ik brak mn hoofd erover welk woord ze nou bedoelde en ik kwam er maar niet op en nu lees ik het opnieuw en schiet het me ineens te binnen… geïndoctrineerd natuurlijk! (of mss is het bewuste ironie, je weet t nooit)
Maar als ik jullie nog eens ga indoctrineren hou ik m erin en zal ik het in mijn dagboek over impregneren hebben.

3 likes

Deze mevrouw vind ik zo bijzonder… ze komt aardig en oprecht op me over maar ik kan haar met de beste wil van de wereld niet goed volgen.

2 likes

Je zou maar naast I.sa wonen en continu haar of die Jorn filmpjes in haar tuin horen opnemen voor insta

1 like

Ooooh ja. Dan zou ik zelf gekozen hebben voor ‘doordrenkt’. Maar ja ik ben nogal van de vorm.

1 like

Ik zit te nu denken wat ik zou kiezen als de keuze was tussen continu dit horen als buur zijnde, of zo’n kattenverjager. Heb geen idee

3 likes

Ik heb dat boek nog staan hier :joy:

2 likes

:troll:

49 likes

ughh familie van mij repost elke keer shit van isa met o.a. als caption ‘als je het haar hoort vertellen komt het nog harder binnen!’

HOE moet ik mensen ooit nog serieus nemen?
ik vind dit echt heel lastig want we doen gewoon normaal tegen elkaar maar het sluimert zo onder de oppervlakte echt kut

1 like

Ja echt heerlijk dit. Laatst ook een artikel in de Volkskrant met een consultant ‘die geen wappie was maar het gewoon onnodig vond’, die zich voor een vakantie toch maar had laten vaccineren. Anders moest hij zich laten testen en dat was zo’n gedoe :joy:

1 like

Hij wilde zeker geen ‘St0K In dE Neus!1!!11’

Mijn tante ook hoor, vorig jaar liep ze nog hysterisch te doen dat het vaccin een Bill Gates chip bevatte. Van de week zei ze dat ze gevaccineerd is. Maar wel met tegenzin hoor!!! Want ze is de afgelopen 43 jaar niet ziek geweest en die griepprik onzin haalt ze ook nooit!

Ik had weinig zin om er veel verder op door te vragen, dacht idd wat Duchess zegt; elke vaccinatie is er 1. Als ze geluk heeft, wordt ze de komende 43 jaar weer niet ziek, met dank aan deze vaccinatie :+1:

8 likes

Ja dat zeggen er veel idd haha dan denk ik altijd stel je niet aan zeg.

Ik zag op social media ook al wat mensen die echt al een jaar ofzo regelmatig op fb zitten te klagen over de maatregelen en ook op evenementen waar testen of vaccinatiebewijs verplicht is. Kan er ook altijd wel van genieten dat ze dan dus hun principes opzij hebben gezet en braaf zijn gaan testen.

Nou maken jullie er ook nog een mooie laatste 48 uur van?

24 likes

Ik vraag me altijd af hoe al deze complotdenkers denken dat er ‘iemand’ is die dit een goed plan vindt. Als Bill Gates op een knop drukt en iedereen met een vaccin valt dood neer dan stinkt het de komende jaren toch nog overal op aarde naar ontbindende lichamen? Wie gaat die opruimen haha? Voor de miljoenen mensen die gevaccineerd zijn heb je wel een heleboel massagraven nodig.

7 likes

Heb je hem wel op tijd besteld? Anders heeft de roverheid je ook nog extra geld afgetroggeld voor BTW!!!

2 likes

Prima reden om nu van werk te vertrekken denk ik zo. Helemaal klaar met de maandag en heb wel wat beters te doen die laatste levensuren

4 likes

Ja en waarom zou je juist de volgzame gevaccineerden om willen brengen als je gaat voor werelddominantie? Dan blijf je over met die wakkere wappies die je plannen doorzien. Daar heb je toch geen zak aan?

7 likes